دوست دارم از دانژه خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه دانژه ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت دانژه با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد دانژه استفاده

چگونه محصول را از سایت دانژه خریداری کنم؟

بعد از انتخاب محصولات مورد نظر محصولات به سبد خرید افزوده می شود. برای اینکه قابلیت پرداخت برای شما فعال شود ابتدا باید در سایت ثبت نام/ورود نمایید. برای این کار از قسمت بالای سایت قسمت ثبت نام/ورود را انتخاب کرده و پس وارد کردن اطلاعات خواسته شده قابلیت پرداخت برای شما فعال می شود و شما می توانید با مراجعه به سبد خرید خود و انتخاب گزینه ی تسویه حساب به صفحه ی تعیین آدرس رفته و محصول خود را نهایی کنید.

پس از ثبت سفارش چه مدت زمان طول می کشد تا کالا به مشتری تحویل داده شود؟

گروه هنری دانژه همواره در حال تلاش است تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را به دست مشتریان عزیز برساند، از این رو سعی بر این است که در صورت موجود بودن محصول در انبار دانژه، سفارشات به مشتریان شهر تهران تا چهار ساعت پس از خرید و به مشتریان شهرهای دیگر 1 تا 2 روز کاری با توجه به مسافت آن ها تحویل داده شود.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل های اسپم (spam) خود را چک کنید. توجه داشته باشید رمز جدید برای شما ارسال می گردد.

آیا می توان زمان مشخصی را برای دریافت کالا مشخص نمود؟

بله ، مشتریان در تهران می توانند سفارشات خود را در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 13 در همان روز و بعد از آن در روز بعد و یا در روزهای آتی با هماهنگی تیم پشتیبانی در 3 بازه زمانی متفاوت تحویل بگیرند.

ارسال سفارش از چه راه هایی انجام می شود؟

ارسال سفارش در محدوده تهران ، به صورت پیک و برای سایر شهرهای ایران ، از طریق تیپاکس انجام می پذیرد.

هزینه ارسال سفارش چگونه می باشد؟

هزینه ارسال سفارش وابسته به آدرس مشتری و نحوه ی ارسال می باشد که در هنگام ثبت و پرداخت خرید به اطلاع مشتریان عزیز رسانده می شود.

آیا امکان رهگیری محصول هنگام ارسال با تیپاکس وجود دارد؟

هر یک از سفارشات تحویل داده شده به تیپاکس دارای کد رهگیری 15 الی 25 رقمی بوده که با استفاده از آن در بخش رهگیری سایت تیپاکس به آدرس www.tipaxco.ir ، می‌توان از آخرین موقعیت سفارش اطلاع حاصل فرمایید.

میزان طلای مصرف شده در محصولات دانژه چقدر بوده و چگونه از اصل بودن طلا مطمئن شوم؟

گروه هنری دانژه تولید کننده صنایع دستی با ورق طلا 24 عیار می باشد. توجه داشته باشید ورق طلای استفاده شده بر حسب وزن بفروش نمی رسد و ضخامت ورق طلا 5 میکرون بوده که با لایه پلیمر لمینت شده است. برای اطمینان از طلای مصرفی میتوانید از طریق این لینک آزمون تاییدیه طلا که توسط آزمایشگاه رازی صادر شده است، مشاهده فرمایید.

چگونه مطمئن شوم که انگشتر سفارش داده شده دارای اندازه مناسبی می باشد؟

برای داشتن انتخابی دقیق و مطمئن ، گروه دانژه راهنمای سایزبندی را برای تمامی محصولات انگشتر برای شما قرار داده است که می توانید آن را در جدول مربوط به ویژگی های محصولات مشاهده نمایید.

چرم های به کار رفته در محصولات طبیعی بوده یا مصنوعی؟

برای کمک به حفظ محیط زیست و در راستای حمایت از حیوانات ، گروه هنری دانژه تمامی محصولات چرمی خود را از چرم مصنوعی تهیه می کند که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند.

آیا  استیل های به کار رفته در محصولات بعد از مدتی تغییر رنگ می دهند؟

خیر، استیل های به کار رفته در محصولات دانژه همگی ضد حساسیت بوده و دارای رنگ ثابت می باشد.

آیا محصولات ارسال رایگان نیز دارد؟

برای سفارشات تهران خرید های بالای 1.500.000 میلیون تومان هزینه ی ارسال رایگان می باشد.
برای سفارشات شهرستان ها خریدهای بالای 2.500.000 تومان هزینه ی ارسال رایگان می باشد

در صورت آسیب فیزیکی به محصول هنگام ارسال، خسارت چگونه محاسبه می شود؟

برای محصولاتی که امکان شکستگی و آسیب فیزیکی در مسیر حمل و نقل وجود داشته، شرکت دانژه بسته بندی مناسب انجام می دهد. با توجه به اینکه ارسال مرسوله توسط سرویس های منتخب حمل و نقل مانند اسنپ و الوپیک (برای تهران) و تیپاکس (برای شهرستان ها) انجام می گردد مرسوله ها توسط شرکت مذکور بیمه شده و کلیه هزینه های خسارت بر عهده شرکت بیمه کننده می باشد.

آیا در صورت بروز مشکل می توان محصول را مرجوع کرد؟

آسیب های ناشی از ساخت و بسته بندی ، در صورتی که در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود؛ مرجوع می گردد.

هنگامی که محصولی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش ، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.

آیا محصولات دانژه دارای گارانتی می باشند؟

تمامی محصولات دانژه تا یک سال پس از تاریخ خرید مندرج بر روی فاکتور دارای گارانتی می باشند که باید توسط مشتری فعال سازی شوند.

در کنار تمام محصولات برند دانژه، یک کارت گارانتی قرار دارد که بر روی آن یک کد فعال سازی نوشته شده است و مشتریان باید با مراجعه یه سایت دانژه، بخش فرم ها گزینه ی فعال سازی را انتخاب نموده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده گارانتی برای آن ها فعال می شود و با یک پیامک به اطلاع آن ها می رسد.

آیا می توان کالایی با طرح دلخواه را سفارش داد؟

با توجه به اینکه گروه هنری دانژه، تولید کننده تمامی محصولات با همین برند می باشد؛ شما عزیزان می توانید با ثبت درخواست خود از قسمت فرم ها، سفارش طرح شما، طرح دلخواه خود را سفارش دهید. هنرمندان دانژه پس از بررسی در صورت نبود مشکلی محصول را برای شما تولید می نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

آیا می تواند محصول خریداری شده را برای فردی دیگر به عنوان گیرنده ارسال کرد؟

بله، پس از انتقال محصولات مورد نظر به سبد خرید می توانید آدرس و نام فرد مورد نظر خود را به عنوان گیرنده وارد نمایید.

ارسال فاکتور برای فرد مورد نظر بسته به سلیقه ی شما فرد سفارش دهنده می باشد.

آیا برای هدیه دادن به دیگران امکانات خاصی وجود دارد؟

بله، در صورتی که قصد دارید محصول را به عنوان هدیه برای فردی بفرستید با انتخاب گزینه هدیه به دیگران بسته مورد نظر با بسته بندی مناسب و زیبا برای هدیه برای شخص مورد نظر شما ارسال می شود.

شرایط اخذ نمایندگی به چه صورت است؟

برای اطلاع از نحوه اخذ نمایندگی دانژه به منوی اصلی، فرم ها، بخش اخذ نمایندگی مراجعه شود.

در صورت وجود مشکل با همکاران ما در پشتیبانی دانژه تماس بگیرید.