اخبار دانژه

طالع بینی متولدین آذر

طالع بینی متولدین آذر

شخصیت کلی متولدین آذر

متولدین آذر ماه افرادی خوش شانس ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، اهل سازش ، با هوش و با نشاط، کنجکاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق ، چالاک ، یک دفعه حرف شیرین می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشکار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود ، علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتب کار عوض می کند ، عاشق تنوع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاک و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئولیت ، خوش ذات ، صادق ، کم دقت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رک گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر کاری می کند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق . مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی‌قیدی و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرناکترین شوهر دنیا است. صاحب بزرکترین کلکسیون دوست آشنا در دنیاست، به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها میسازد. زن متولد آذر اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن، بی نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان و درشت‌گو، زبان متولد این ماه نیشدار و پر کنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا ست. بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و مادیات هستند.

طالع بینی کلی متولدین آذر

متولدین‌ آذر ماه‌ در مجموع‌ دید مثبتی‌ نسبت‌ به‌ زندگی‌ دارند، آنها سرشار از جسارت‌، جرأت‌، انرژی‌، تنوع‌ مهارت‌ و ماجراجویی‌ هستند و مایلند که‌ تجربیاتی‌ ماورای‌ معمول‌ کسب‌ کنند. از آنجایی‌ که‌ ذهن‌ و فکری‌ باز دارند، از سفر، جهانگردی‌ و اکتشاف‌ لذت‌ می‌برند. آنها اساسا جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و خوش‌ بین‌ هستند و تا جایی‌پیش‌ می‌روند که‌ حتی‌ تمام‌ امیدها و آرزوهای‌ خود را بر باد می‌دهند. آنها آرمان‌ گرا و کمال‌ جو هستند و می‌توانند بسیاری‌ از ناملایمات‌ را تحمل‌ کنند، بدون‌ آن‌ که‌ لطمه‌ای‌بخورند. آنها افرا‌د محترم‌، شریف‌، صادق‌، رو راست‌، درستکار، قابل‌ اعتماد،وفادار، راستگو، سخاوتمند، دست‌ و دلباز، با گذشت‌، بلند نظر و بی‌ریا هستند و شدیدا خواهان‌ برقراری‌ عدل‌ و داد می‌باشند، خواهان‌ کمک‌ به‌ افراد ستمدیده‌ جامعه‌هستند و گاهی‌ برای‌ رسیدن‌ به‌ خواسته‌هایشان سرکش‌ و نافرمان‌ می‌شوند. آنها به‌راحتی‌ بین‌ وفاداری‌ و استقلال‌ مرزی‌ می‌کشند و آن‌ را به‌ حالت‌ تعادل‌ در می‌آورند.

متولدین‌ آذر ماه‌ معمولا متواضع‌، فروتن‌، کم‌ توقع‌، محجوب‌، با حیا و با وجدان‌ هستند و شدیدا به‌ اصول‌ اخلاقی‌ پایبندند. اگرچه‌ گهگاهی‌ بی‌جهت‌ روی‌ برخی‌ از اصول‌ اخلاقی‌ پافشاری‌ می‌کنند و اعتقادات‌ و باورهای‌ خود را بیش‌ از هرچیز دیگر قبول‌ دارند و آنها را می‌ستایند. درنتیجه‌ گاهی‌ به‌ طرز نامطلوبی‌ سخت‌ گیر، خشک‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، جدی‌، نامهربان‌، نابردبار و مستبد می‌شوند و خط مشی‌ خاص‌ خودشان‌ را در پیش‌ می‌گیرند. از آنجایی‌ که‌ ظاهر بین‌ هستند، ظواهر توجه‌ آنها را به‌ خود جلب‌ می‌کنند.

افکارشان‌ پرمحتوا و مرتب‌ است‌، آینده‌ نگر، دور اندیش‌ و عادل‌ هستند و اگر بخواهند در جمع‌ شوخ‌، بذله‌گو، خوش‌ صحبت‌ و مجلس‌ آرا می‌شوند. آنها عاشق‌ کار روی‌ پروژه‌های‌ جدید هستند، از سرعت‌ انتقال‌ خیلی‌ خوبی‌ برخوردارند، با روی ‌باز از هر نظریه‌ جدیدی‌ استقبال‌ می‌کنند و در مجموع‌ مبتکر و خلاق‌ به‌ شمار می‌آیند. اگرچه‌ در کار اقتباس‌ و سازگاری‌ بهتر از ابداع‌ عمل‌ می‌کنند. در محل‌ کارشان‌ اگر همکاران‌ از شخصیت‌ آنها تعریف‌ و تمجید کنند، بی‌نهایت‌ خوشحال‌ شده‌ و کارآیی‌شان‌ بالاتر می‌رود. آنها مصمم‌ و با اراده‌ هستند و از قدرت‌ سازمان‌ دهی‌ خوبی‌ برخوردارند، به‌ همین‌ دلیل‌ هر وقت‌ مسؤولیتی‌ را عهده‌ دار می‌شوند، برای‌ رسیدن‌ به‌نتیجه‌ای‌ موفقیت‌آمیز و درخشان‌ حاضرند حتی‌ از جانشان‌ هم‌ مایه‌ بگذارند. سخاوت‌ و گشاده‌ دستی‌ آنها به‌ واسطه‌ ملاحظه‌ کاری‌ شدیدشان‌ به‌ حالت‌ تعادل‌ در می‌آید.

آنها در عشق‌ بی‌غل‌ و غش‌، اصیل‌، پر حرارت‌، وفادار و پر شور هستند. با این‌ حال‌اگر بر سر راهشان‌ مانعی‌ ایجاد شود و یا شخصی‌ چوب‌ لای‌ چرخشان‌ بگذارد، به‌سرعت‌ ناخرسند و عصبانی‌ شده‌ و زندگی‌ را به‌ کام‌ همه‌ تلخ‌ می‌کنند، حتی‌ گاهی‌ آن‌چنان‌ آشفته‌ و بدبین‌ می‌شوند که‌ از خودشان‌ انتقام‌ می‌گیرند و به‌ کارهایی‌ که‌ در شأنشان‌ نیست‌ دست‌ می‌زنند. در واقع‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند به‌ یک‌ رابطه‌ دوستانه‌ پایان‌دهند ولی‌ اگر ازدواجشان‌ موفقیت‌آمیز باشد، همسرانی‌ وفادار و والدینی‌ آسان‌ گیر و بیش‌ از حد نرم‌ خواهند بود، ولی‌ آن‌ زمان‌ نیز بی‌قراری‌ و بی‌صبری‌ ذاتی‌شان‌ باعث‌ می‌شود که‌ سفر و سیاحت‌ را یکی‌ از ارکان‌ اصلی‌ زندگی‌شان‌ قرار دهند. آنها در هرحالتی‌ باید احساس‌ آزادی‌ کنند و اگر همسرانشان‌ این‌ را رعایت‌ نمایند، آنها عاشقانه ‌حتی‌ زندگی‌شان‌ را فدای‌ آنها می‌کنند. زنهای‌ متولد آذر ماه‌ مکمل‌ شوهرهایشان ‌هستند و عاشقانه‌ وظایفشان‌ را به‌ بهترین‌ وجهی‌ انجام‌ می‌دهند، اگرچه‌ عشق‌ و علاقه‌را کاری‌ دشوار تلقی‌ می‌کنند و به‌ همین‌ دلیل‌ عده‌ای‌ به‌ آنها قلب‌ سرد و خشک‌ را می‌دهند.

متولدین‌ آذر ماه‌ در همه‌ ی ارتباطات‌ شخصی‌ قابل‌ اعتماد هستند و به‌ ندرت‌ به‌ اعتمادی‌که‌ به‌ آنها می‌شود، خیانت‌ می‌کنند. اگرچه‌ گاهی‌ بی‌اختیار از کوره‌ در رفته‌ و به‌ شدت‌عصبانی‌ می‌شوند. هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولد این‌ ماه‌ دقیقا می‌دانند که‌ چه‌ عباراتی ‌دشمنانشان‌ را آزار می‌دهد و بی‌نهایت‌ رک‌ گو و بی‌پرده‌ هستند. از سوی‌ دیگر در بخشیدن‌ گناه‌ و خطاهای‌ دیگران‌ بسیار منعطف‌ هستند و به‌ شدت‌ به‌ افراد مسن ‌خانواده شان‌ احترام‌ می‌گذارند و در قبالشان‌ احساس‌ مسؤولیت‌ می‌کنند.

متولدین‌ آذر ماه‌ در زمینه‌های‌ زیادی‌ استعداد دارند، در نتیجه‌ در مشاغل‌ زیادی‌ موفق ‌هستند. آنها ذاتا معلم‌ و فیلسوف‌ زاده‌ شده‌اند و قواعد و اصول‌ اخلاقی‌ را آن‌ چنان‌زیبا تشریح‌ می‌کنند که‌ گویی‌ در حال‌ شرح‌ آن‌ برای‌ همه‌ جهان‌ هستند. آنها از استعدادشان‌ در جهت‌ مثبت‌ استفاده‌ می‌کنند و می‌توانند دانشمندانی‌ موفق‌ از آب‌ در آیند. هم‌چنین‌ در کارهایی‌ که‌ مربوط به‌ خدمات‌ عمومی‌، کارهای‌ اجتماعی‌، ارتباطات‌ عمومی‌ و تبلیغاتی‌ هستند، عالی‌ عمل‌ می کنند. طبیعتا مسافرت‌ و اکتشاف‌ نیز برای‌ روح ‌بی‌قرارشان‌ خوشایند و جالب‌ است‌. اگر هم‌ محدود باشند و نتوانند به‌ سفر بروند، به‌ارتش‌ ملحق‌ شده‌ یا به‌ صورت‌ سیار نماینده‌ فروش‌ و بازرگان‌ می‌شوند. عده‌ای‌ از آنها می‌توانند موسیقی‌ دانانی‌ موفق‌ باشند و گفته‌ می‌شود که‌ قبل‌ از اختراع‌ ماشین‌، اکثرمتولدین‌ آذر ماه‌ در کار تجارت‌ اسب‌ بودند و در سوارکاری‌ و تیمار اسب‌ موفق‌ به‌شمار می‌آمدند. امروزه‌ نیز آنها در اکثر مسابقات‌ ماشین‌ رانی‌ و رالی‌ شرکت‌ می‌کنند. هم‌ چنین‌ آنها می‌توانند مربیان‌ ورزشی‌ موفقی‌ نیز باشند ولی‌ گاهی‌ بی‌گدار به‌ آب‌می‌زنند و در نتیجه‌ احتمال‌ دارد تمام‌ دارایی‌ خود را در این‌ راه‌ از دست‌ بدهند.

یکی‌ از عیوب‌ متولدین‌ آذر ماه‌ این‌ است‌ که‌ سر هیچ‌ و پوچ‌ و مسایل‌ جزیی‌ عصبانی‌ می‌شوند و طغیان‌ می‌کنند، بی‌صبرانه‌ در انتظار کار بر روی‌ پروژه‌های‌ جدید هستند واگر در محل‌ کار همکارانشان‌ رعایت‌ حال‌ آنها را نکنند، ناراحت و سرخورده می شوند. در واقع‌ آنها توقع‌ دارند که‌ همه‌ از آنها قدردانی‌ کنند وتلاشهای شان‌ را به‌ رسمیت‌ شناخته‌ و در مجموع‌ از شنیدن‌ عبارات‌ تملق‌آمیز و چاپلوسانه‌ به‌ شدت‌ لذت‌ می‌برند. اگرچه‌ گاهی‌ اوقات‌ واقعا مستحق‌ و سزاوار قدردانی‌ هستند، چون‌ در به‌ پایان‌ رساندن‌ یک‌ پروژه‌ حتی‌ سلامتی‌ خود و خانواده‌اشان‌ را نیز به‌ مخاطره‌ می‌اندازند و به‌ همین‌ دلیل‌ نیز گاهی‌ از نظر خانواده‌اشان‌ مستحق‌ نکوهش‌ هستند.

آنها در محل‌ کار سختگیر، پر توقع‌، دقیق‌، پرزحمت‌، سلطه‌ جو و بدون‌ ملاحظه‌ هستند و در زندگی‌ خصوصی‌شان‌ نیز از خود راضی‌، مغرور، افاده‌ای‌، اسراف‌ کار وپرخرج‌ هستند. بی‌قراری‌ ذاتی‌ آنها، اگر تحت‌ کنترل‌ قرار نگیرد و به‌ افراط رود، بیشتر از همه‌ خودشان‌ را به‌ خطر می‌اندازد. عده‌ای‌ از آنها به‌ شدت‌ خوش‌ گذران ‌هستند و به‌ همین‌ دلیل‌ آن‌ چنان‌ به‌ دنبال‌ مسایل‌ بچگانه‌ و سطحی‌ می‌روند و وقت ‌تلف‌ می‌کنند که‌ فرصتی‌ برای‌ بهره‌گیری‌ از استعدادهای‌ سرشارشان‌ را پیدا نمی‌کنند.

طالع بینی مرد متولد آذر :

دمدمی مزاج بودن ویژگی بارز اغلب مردان متولد آذر ماه است، لحظه ای او را می بینید که شمشیر به دست و سوار بر اسب سفید به وسط میدان رفته تا به انجام امور بپردازد و اندکی بعد خود را نخود هر آشی می کند و پابه پای تمام برنامه ها نقشی ایفا می نماید.

کنجکاو بودن و برقراری مرد متولد آذر در فیصله دادن هر چه زودتر مشکلات به قدری است که به راستی گاهی نمی توان حدی برای آن قائل شد. ویژگی دیگر این است که اغلب گروهی از افراد در اطراف وی دیده می شوند. در نتیجه چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید، به هیچ وجه جایز نیست که نسبت به این شخص بدبین باشید، زیرا وی یکی از خوشبین ترین افرادی است که خدا آفریده است. آنقدر خوشبین و مثبت اندیش است که اگر یکی از دشمنان دهانه اسبی را برای او ارسال کند، به خود می گوید حتما اسبش را فراموش کرده است. البته این خوشبینی ممکن است خطرناک باشد و کار دستش دهد زیرا در اثر آن چنان به مردم اعتماد می کند که نمی توان حدی برای آن قایل شد، گاهی اوقات این ویژگی می تواند در خانواده یک امتیاز جالب به شمار می رود. بزرگترین مجموعه دوست و آشنا در دنیا از آن مرد متولد آذر ماه است. این دوستان اغلب دوستان واقعی هستند زیرا به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دوستان، به باطن آنها توجه بیشتر می کند.در مقابل تعداد دشمنان آنان بسیارکم است. رک گویی مرد متولد آذر ماه باعث آزرده شدن خاطر دوستان شده و آنها چند روزی و یا چند هفته ای با او بد می شوند و در جرگه مخالفین در می آیند، اما پس از مدتی متوجه بی غرض بودن صحبتهای او شده و درک می کنند که فقط حقیقت تلخ را گفته و قصد آزار و اذیت نداشته است.

نفوذ سیاره مشتری بر سرنوشت مردان متولد آذر باعث خوش شانسی باور نکردنی این افراد می شود. اگرچه هوش و منطق این افراد نقطه اتکای خوبی برای آنها به شمار می رود ولی خوش شانسی آنها همیشه نقش تمام کننده را برای آنها ایفا می کند. یعنی بدون آن ممکن است بارها در مراحل مختلف زندگی، در زمینه مسایل مالی، اقتصادی، عاطفی و غیره دچار شکست شوند.

مرد متولد آذر فردی جذاب، باهوش، و روشنفکر است که در بین رفقای خود از محبوبیت خوبی برخوردار است. اینگونه مردها معمولا مورد توجه جنس مخالف قرار می گیرند. آنها درواقع نیاز دارند که مورد توجه قرار بگیرند و دیگران آنها را دوست بدارند و مورد لطف و محبت خود قرار دهند. آنها بعد از ازدواج نیز دوست دارند با رفقای مجرد خود رابطه داشته باشند و همچنان به سفرهای دسته جمعی بروند و به ورزش بپردازند.

اگر می خواهید مردی خوش لباس ، خوش گذران از هفت دولت آزاد كه همیشه بلیطش برنده می شود را بشناسید ، او كسی جز متولد برج اذر نیست .اگر خواستید سراغ او را بگیرید كافی است سری به محلاتی بزنید كه نتایج بخت آزمایی را اعلام می كنند حتماً‌ نامش را جز برندگان خواهید خواند. او مردی خانگی نیست و دست كم تا وقتی آماده نباشد قید وبند و تعهد را نمی پذیرد و از آن دوری می كند . چون برای تنفس به فضای باز نیاز دارد .

هر جا هم كه بشود اطراق می كند. من كسی را می شناسم كه بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، با پای پیاده دور دنیا سفر كرد ، ازدواج كرد ، همسرش را طلاق داد، برای زندگی به آمریكا بعد هم به كانادا رفت و تا ده سال بعد برنگشت ! این مردها هیچ تمایلی ندارند كه بشنوند زمین گرد است یا اقیانوس اطلس به علت یخبندان مسدود است، آنها مانع نمی شوند و باید هر چیز را خودشان بفهمند .

بسیاری از مردان متولد برج آذر مجرد هستند و احساس می كنند از هفت دولت آزاداند، خودمان را گول نزنیم آنها دوست دارند گل سر سبد باشند و می خواهند بفهمند دردنیا چه خبر است تا جایی كه ممكن است به تنوع نیاز دارند ،اگر شما زنی حسود هستید اصلاً زوج مناسبی برای او محسوب نمی شوید. اگر شریك شما كمان دار است باید بدانید شاید او روزی از خواب بیدار شود و برود و تا یك ماه پیدایش نشود اما اگر در برخورد اول خواسته باشید او را به صندلی زنجیر كنید و تمام درها و پنجره ها را برای جلوگیری از فرار او چفت و بست بزنید، ممكن است هیچ وقت پیدایش نشود .

اگر می خواهید به شما توجه كند ، باید وانمود كنید به او توجهی ندارید . این مسئله در مورد كلیه متولدین برجهای آتش صادق است . یادتان باشد او شكارچی منطقه البروج است و در جذب دختران استادی قدیمی است . طوری رفتار كنید كه شما را با هوش و علاقمند به یادگیری بداند و با او نرد عشق ببازید. از آنجا كه گاهی متولد برج آذر و شریك او در شروع آشنایی تعریف درستی از روابط خود ندارند . این رابطه سالهای سال از نقطه شروع فراتر نمی رود . اما وقتی ابعاد دیگری از وجود هم را كشف كنند، روابط دوستانه شان رشد می كند .

امور عاطفی مرد متولد آذر

همیشه گروھی از دختران در اطراف مرد متولد آذر دیده می شوند و در نتیجه برای دستیابی به او چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید او همانند بسیاری مسائل دیگر در امور عاطفی نیز خوش شانس است و اگر احیانا پای عشقی در میان بیاید که نتواند عاقبت خوشی برای او داشته باشد، زود به ریشه آن پی می برد و قیدش را می زند.

او حرف های خود را همانند تیری در کمان بدون هیچ گونه ملاحظه ای رها می کند ممکن است بدزبانی و رک گویی او قدری خاطر شما را آزرده سازد، اما اگر قدری مقاومت به خرج دادید و به آن عادت کردید ، آن وقت تا آخر عمر از بودن در کنار مردی که دل و زبانش یکی است ، چنان احساس آرامشی خواھید داشت که بی شک برای بسیاری از زنان موجب حسادت خواھد بود.

عشق در قلب او نه تنها به کندی صورت می گیرد بلکه هرگز نمی تواند شور عشق به اعماق آن برسد اما شما می توانید به همین رسوخ سطحی اعتماد کامل داشته باشید، اگر شما به دورویی هایی که در برخی مردان وجود دارد واقف باشید، آن وقت می بینید که خداوند با قرار دادن یک مرد متولد آذر در سر راه شما چه نعمتی را به شما ارزانی داشته است، آن وقت دیگر وقتی او از عشق های قدیم خود یا خاطرات خوش گذشته خویش برای شما صحبت می کند . یا گاهی با زخم زبان شما را کمی می آزارد، قلبا ناراحت نمی شوید.

دخترها و در دوستی خود با مرد متولد آذر اغلب دچار اشتباه می شوند و رابطه خود را خیلی جدی تر از آنچه که واقعا هست فرض می کنند و این امر بالطبع منجر به قضاوت های ناروایی درباره او می گردد، اما در اینجا نیز شانس معروف به کمکش می آید و دیری نمی گذرد که این دخترها پی می برند اشتباه از ایشان بوده و او نظر خاصی از این دوستی نداشته است.

دمدمی مزاجی او در روابط عاشقانه ای که در دوران تجرد و جوانی با جنس مخالف بر قرار می سازد، به خوبی مشاهده می گردد و به قول معروف هر روز با یکی سر می کند و اگر در این میان کسی پیدا شد که این رابطه را جدی گرفت و خواست قدمی فراتر بگذارد، به احتمال قوی از عکس العمل طنز آمیز او افسرده خاطر می گردد.

امتیازاتی که موجب جلب این مرد به طرف یک زن می گردد، ھوشمندی است ، مرد متولد آذر ھرگز حاضر نیست با زنی سبک سر دوستی خیلی نزدیک داشته باشد و و یا احیانا با او پای سفره عقد بنشیند . از اینکه مورد سؤال ھای متعدد قرار بگیرد، بیزار است و اگر میخواھید که او را ھمیشه از آن خود بدانید، سعی نکنید غل و زنجیر به پاھایش بزنید یا در حقش حسادت به خرج بدھید و بخواھید که از ھمه اسرار دل او باخبر شوید. او را آزاد بگذارید، به صداقت و رک گویی وی تکیه کنید و خیالتان از ھر جھت راحت باشد، اگر بتوانید دنیا را از ھمان دیدگاھی که او به آن می نگرد ، نگاه کنید و انسان ھا را به ھمان صورتی که ھستید ، قبول داشته باشید، آن وقت می توانید حتم داشته باشید که علیرغم نشاط عمیقی که به ھنگام برخورداری از آزادی سراسر وجود وی را بر می گیرد، شما آن ھم فقط شما عزیزترین زن دنیا برایش خواھید بود و او ھرگز شما را به دیگری نخواھد فروخت.

برای آنکه عزیزترین زن دنیا برای او باشید، راه ھای دیگری ھم وجود دارد: سعی کنید پیوسته ھوشیار باشید ، بگذارید او فرمانروای خانه باشد ، به ورزش عشق بورزید، او را در سفر و کوھنوردی ھمراھی کنید، دست و دلباز باشید، احساسات به خرج بدھید ، ناز و کرشمه داشته باشید . بالاخره ھرگز نخواھید که مانع آزادی و رفت و آمد او بشوید. لطفا زود قضاوت نکنید، در مورد این قسمت اخیر او حاضر است ھمین امتیاز را برای شما قائل بشود، فقط کافی است به او گوشزد کنید که شما ھم روح آزادمنشی دارید.

او مخالفت نکنید و یادتان باشد که پس از ازدواج با مردی که تحت تأثیر صورت فلکی کمان دار است، بیش از ھر زن دیگری در معرض خطر طلاق و ازدست دادن شوھر خود قرار گرفته اید، وقتی دیدید که او کمان خود را در دست گرفته و تیرھایش را یکی پس از دیگری به سوی ھدفی غیرممکن رھا می کند، بھترین کار آن است که فکر خود را به موضوع دیگر معطوف سازید و ان وقت در یک شب عاشقانه خواھید دید که صادقانه به شما می گوید: به راستی ھمسر ایده آلی برای او ھستید .

اغلب مردان متولد آذر به طرز و حشتناکی از تشکیل دادن خانواده امتناع دارند. او درست مثل متولدین ماھھای دیگر با پدر و مادر و برادر و خواھر خود رفت و آمد می کند و نسبت به آنھا علاقه مندی نشان می دھد، اما ھرگز مایل نیست و اجازه نمی دھد که آن ھا در زندگی خصوصی او دخالت بکنند.

شما ھم اگر زن عاقلی باشید، می توانید از این موضوع سرمشق خوبی بگیرید و ھرگز به دنیای خیلی اختصاصی او قدم نگذارید. از جمله چیزھای عجیبی که باید در منزل یک شوھر متولد آذر داشته باشید، یک چمدان کاملا آماده برای مسافرت است زیرا بدون شک مسافرت ھای زیادی انجام خواھید داد شما در این مسافرت ھا می توانید با خیال راحت سگ و گربه خود را ھم ھمراه ببرید زیرا شوھرتان عاشق حیوانات است. در این مسافرت ھا او خواھان آزادی بیشتری است ، پس با کمال سخاوتمندی بر تعداد شب ھایی که او می تواند بیرون بماند، بیفزایید و طبق معمول یادتان باشد که صبح روز بعد سئوالی درباره صداقت و وفاداری او نکنید. اگر مرد متولد آذر عصبانی بشود ، به صورت موجود خطرناک و غیر قابل کنترلی در می آید و به قول معروف تا عقده خود را خالی نکند، آرام نمی گیرد .

بین زحمت ترمیم خرابی ھایی که او به ھنگام عصباینت به بار می آورد و زحمت خودداری از متھم کردن او به نادرستی، انجام این آخری به مراتب راحت تر از آن دیگری است . اگر او کار خلافی انجام بدھد ، بدون شک خودش به شما می گوید ( در حالی که معلوم نیست شما تاب تحمل شنیدن آن را داشته باشید . ) 

نقش پدری در مرد متولد آذر

علاقه او به کودکانش در سنین بالا زیادتر می شود، اما علی الاصول از مشاھده بچه مخصوصا بچه ھای کوچک شاد می گردد . متولد آذر مردی است که کودکان خود را خیلی زیاد برای انجام کارھای ورزشی به گردش می برد و به این دلیل روابط او با پسرھایش نزدیکتر از دخترھا برای ورزش، مخصوصا ورزش ھایی نظیر کوه نوردی دارند و بھتر می توانند پابه پای او قدم بردارند، از سوی دیگر بچه ھای پسر ھم او را خیلی به خود نزدیک و صمیمی احساس می کنند به نحوی که پس از سن سیزده چھارده سالگی نوعی حالت رفاقت بین ایشان پیدا می شود و ھر قدر بچه ھا بزرگتر می شوند، این رفاقت عمیق تر و افزون تر می گردد.

رک و راستی این پدر گاھی اوقات که کودکانش نیاز به ھمدردی دارند، ممکن است توی ذوق ایشان بزند، از آن گذشته کنجکاوی او ھم گاھی موجب ناراحتی بچه ھایش می شود زیرا بچه ھا نسبت به اسرار خود سخت حساس ھستند و وقتی با سئوالات پشت سر ھم پدر خود مواجه شدند، ناراحت می گردند. تنھا موردی که پدر متولد آذر از خود خشونت و سختی نشان می دھد، موقعی است که از بچه ھای خود دروغ بشنود .

یادتان باشد که به خاطر بچه ھا او را فراموش نکنید و وقتی دیدید که می خواھد با شما و در کنار شما باشد، بچه ھا را فورا فراموش کنید، ممکن است بگویید مگر این کار ممکن است، اما به ھر صورت ھمیشه یادتان باشد که تا چه حد در جوار این مرد دمدمی مزاج و تند که ریشه ھای عشق به انتھای قلب او رسوخ نمی کند، در معرض خطر طلاق قرار دارید، اگر نمی خواھید او را از دست بدھید، بچه ھا را به وی ترجیح ندھید مرد متولد آذر با مغز و دل خود به تناوب فکر می کند، به ھمین دلیل اصلا نباید انتظار داشته باشید که پیوسته احساساتی وعاشق پیشه و یا دائما منطقی و عادل باشد.

طالع بینی زن متولد آذر

زن متولد آذر ماه از دروغ بیزار بوده و مایل است تا همیشه حقیقت را شنیده و بگوید. آنها بسیار اهل معاشرت بوده و ترجیح می دهند بیشتر وقت خود را در کنار خانواده یا دوستان صمیمی خود بگذرانند. زنان آذر ماهی بسیار خونگرم وشوخ طبع نیز هستند. آنها اهل شعر و ادبیات بوده و در عشق و احساس شور و شوق فوق العاده ای دارند. به دلیل داشتن روحیه شعر و هنر دوستی اصولا افرادی مهربان هستند و می دانند با زندگی و محیط اطراف خود چگونه سازگار شوند

ویژگی دیگر زنان آذر ماهی داشتن آرزوهای بزرگ بلندپرواز بودن است. آنها با دید مثبت به زندگی،در رسیدن به اهدافشان مصمم می باشند. همچنین عاشق سفر کردن و گشت و گذار می باشند.

زنان متولد آذر ماه انسانهای خونگرم، صمیمی، خردمند، یکرنگ و بی غل و غش هستند. آنها انسان هایی مستقل و متکی به نفس بوده و هرگز دوست ندارند به کسی وابسته باشند. همچنین در اعمال و رفتار خود کمی جسارت داشته و این جسارت گاهی اوقات توام با گستاخی می شود که احتمالا باعث آزردگی خاطر دیگران می شود. اما به خاطر داشته باشید که نیش و کنایه های آنها ناشی از غرض خاصی نیست فقط به دلیل رک و راست بودن و صریح الهجه بودن آنهاست.

آنها انسانی واقع بین و اهل منطق است و در انجام هر کاری سنجیده عمل می کند. هرگز در برخورد با مسایل و مشکلات زندگی هراسی نداشته و موارد تلخ زندگی را برای خود بزرگ نمی کند.اما هر اندازه که از خوبی ها و لذت های زندگی دچار شعف می شود به همان اندازه از زشتی ها و مظالم ناراحت می شود. بنابراین می توان گفت آنها واقع بین هستند یعنی نه خوشبین و نه بدبین. 

زنان متولد آذر،بسیار مهربان هستند.با وجود داشتن ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله هیچ وقت عقب نمی مانند. او فردی متجدد است که می خواهد او را به خاطر خودش و نه برای موهای بلند و روشن یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید. این دختر معمولا به اندازه پسر متولد آذر ماه آزاد و بی قید نیست. اما گاهی می خواهد فرار کند و برود. به خاطر داشته باشید نباید وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج کنید . 

قبل از اقدام به ازدواج باید جهانگردی کنند و به مسافرت های بسیار بروند در غیر اینصورت در آینده دیسیپلین شما را نپذیرفته و دچار مشکل خواهید شد .

این خانم فمینیست است اعتقاد دارد که دارای حقوق خاصی ست. صحبت از مسائل پیش پا افتاده، شعله های خلق آتش را در او نمایان خواهد کرد. زن متولد آذر ماه هراسی از صحبت درباره عقایدش ندارد و با تلاش مستمر خود کار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏کند. 

تمرکز برای تحریک ذهن او بسیار مهم است ، در غیر اینصورت دمغ و پکر می شود .داشتن محدودیت برای همه متولدین برج آذر مضر است ، حتی اگر با آدمهای کم هوش ازدواج کند و آپارتمانی لوکس داشته باشد. اگر دختر آذر ماهی با فردی ازدواج کند که نتواند او را به همان ترتیبی که عادت داشته همراهی کند بعید نیست با اولین کسی که از هوش کافی برخوردار است ، ارتباط دیگری برقرار کند.

اغلب زنان متولد آذر خانه به دوش و خوشگذران هستند و به دنبال شریکی هستند که مانند خودشان به سفر علاقمند باشد تا با هم به گردش بروند . برای او دنیا به این صورت است که اگر پسری می‌تواند یک هفته به ییلاق برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند. یقینا یک چنین اعمالی دلیل بر انحراف اخلاقی او محسوب نمی‌گردد و نباید پشت سر او غیبت و پچ پچ راه انداخت که مثلاً هوسباز است.  طبیعی است یک چنین طرز تفکری از جانب یک دختر با آنچه جامعه قبول دارد مغایر می‌باشد اما او کسی نیست که طرز قضاوت جامعه برایش خیلی اهمیت داشته باشد. او تحت تأثیر ستاره مشتری از استقلال و آزادی هاي‌ خود حداکثر استفاده را می کند و به حرف مردم چندان توجهی ندارد . علی رغم داشتن یک چنین رفتار و طرز تفکری قلب زن متولد آذر درست شبیه به قلب یک کودک ساده و صمیمی است

امور عاطفی زن متولد آذر

دختر متولد آذر ماه مجموعه ای شگفت انگیز از ویژگی هاست؛ بی خیال و در عین حال نجیب ، سرزنده و پرشور و توسعه طلب، آن ها به راحتی می توانند تحسین کنندگان و دوستانی را به خود جذب کنند. در ازدواج با دختر متولد آذر ممکن است مانند دختر متولد آبان اشتیاق آتشین نداشته باشد، اما زندگی شما را با شادی و سرور، خوش بینی و همدمی عمیقا همراه، روشن خواهد کرد. 

نماد این ماه سانتور ، حیوان افسانه ای، نیمه انسان و نیمه اسب، است. در افسانه های روم باستان، سانتورها معلم و روشنفکر بودند و شاید این نگرانی متولدین آذر را در مورد مسائل حقیقتا بزرگ زندگی توضیح می دهد. توانایی تفکر انتزاعی ذهن آنها به نحوی شایسته توسط نماد کمانداری که پیش روی خود را نگریسته و به هدف می زند، نشان داده شده است. بنابراین اگر می خواهید یک زن متولد آذر را مجذوب کنید باید به شیوه ای اصولی در مواجه با او رفتار کنید، زیرا او به احتمال زیاد عمیقا مراقب مسائلی مثل عدالت و بازی جوانمردانه است. 

برای علاقه مند کردن زن متولد آذر، حتما توجه کنید که آزادی شخصی برای او در رتبه اول اولویت هایش قرار دارد. زن متولد آذر هرگز در رابطه ای که از او انتظار می رود که در مورد کوچکترین مسائل در عشق و زندگی به پای شریک زندگی شان باشند، احساس راحتی نخواهند کرد زیرا آن ها باید در دایره اجتماعی تعاملات خود فضایی برای تعقیب منافع خود نگه دارند و ممکن است شریک زندگی شان در این دایره جایی نداشته باشد. با وجودی که نیاز به آزادی در رفت و آمد خود دارند؛ اما نمی توان گفت که ایشان قادر به وفاداری در مورد شریک زندگی شان نیستند. 

محصور کردن دختر متولد آذر یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است از شما سر بزند .نباید انتظار داشته باشید که شیوه زندگی اش را با توجه به شیوه زندگی شما تغییر دهد. مانند نماد ماه آذر، تیری که از کمان رها شود، نمی توانید او را به عقب برگردانید و باید به دنبال سرنوشت خود بروید.

اگر حسود و بدکینه هستید، هرگز با دختر متولد آذر ازدواج نکنید . شاید بهترین توصیف زن متولد آذر این باشد که بگوییم او زنی نیست که انتظار داشته باشید مطابق میل شما حرف بزند و چه بسا که گاه و بیگاه از لحن نیشدار او آزرده خاطر می‌شوید ودر مقابل هر چند گاه یک‌بار آنچنان جملات زیبا و دل انگیز از دهان او خارج می‌شود که شما با شنیدن این جملات ؛ روزگار رابه خوشی طی خواهید کرد . زبان زن متولد آذر نیشدار و پرکنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا است . زن متولد آذر دنیا را درست به همان صورتی که هست می‌بیند ودر دیدگاه زندگی اهل واقعیت و منطق است.

به ندرت اتفاق می افتد که زنی مانند یک متولد ماه آذر وقایع و رویداد های زندگی را چنان دقیق و مستدل و منطقی توجیه کند و از خوبیها برای خوشبین شدن به آینده بهره گیری نماید و بدی ها را هم بعنوان یک واقعیت غیرقابل انکار بپذیرد . قاطعیت او در گفتارش خیلی زود نظر شما را جلب می‌کند، اگر روزی بشما گفت پولی که برای مخارج خانه می دهید دیگر کافی نیست و باید مقداری به آن بیفزایید، یقین داشته باشید که راست می گوید . اما بطور مسلم می‌توان انتظار داشت که او پس از تقاضای اضافه خرج بلافاصله اضافه می کند که اما لازم نیست که با جان کندن سعی کنی پولدار شوی چون پول زیاد انسان را خودخواه می کند.

این زن هرگز به شما دروغ نخواهد گفت ودر اینکار آنچنان تعصبی از خود نشان می دهد که شما گاهی آرزو می کنید اي کاش گاهی دروغ می‌گفت ولي زبانی اینچنین تلخ و درشت گو نداشت. زن کماندار شدیدا عاشق استدلال و خود مختاری است و به همین دلیل اغلب اوقات زندگی مجردی را بر ازدواج ترجیح می دهد .

وقتی هم که دختر خانه است ؛ با بقیه اعضای خانواده زیاد گفت و گو نمی کند و به این دلیل طبق معمول رابطه اي سرد و مجزا با بقیه دارد ؛ عاشق مسافرت است و از هر موقعیتی برای انجام اینکار استفاده می‌کند ؛ و اگر نتواند به مسافرت برود، نا آرامی خویش را با رفتن به سینما و گردش با دوستان ارضا می کند .

اگر میخواهید با همسر متولد آذر خود زندگی آرامی داشته باشید ؛ هرگز به وی دستور ندهید که چنین و چنان بکن ؛ بلکه خواسته هاي‌ خویش را در قالب جملاتی که جنبه تقاضای دارند بیان نمایید و یقیین داشته باشید که هرگز با خواسته اي انجام نشده مواجه نخواهید شد .

او گرچه مثل هر زن دیگری مایل است که تحت حمایت همسرش باشد ؛ اما از دستور شنیدن و فرمان بردن سخت بیزار است . شما میتوانید از پدر و مادر وی سؤال کنید ؛ انها هم به شما خواهند گفت که از کودکی اینچنین بوده است . دراین زمینه نکته ظریفی وجوددارد که ذکر آن ضروری است و آن این است که گرچه نمی خواهد کسی ؛ مخصوصا در مقابل دیگران برای او « آقا بالاسری » بکند اما وقتی دیدید و احساس کردید که دارد ثابت قدمی شما را آزمایش می کند ؛ بدانید که او خیلی بیشتر از آنچه که از دستور شنیدن بیزار است ؛ از مردی که ضعیف نشان می‌دهد کينه به دل می گیرد.

زن متولد آذر کسی نیست که حاضر باشد به خاطر هیچ مردی تک روی خود را کنار بگذارد اما در عین حال خواهان آن است که شوهرش همیشه او را یک دختر هفده هیجده ساله تصور کند . یکی از اشتباهاتی که از زن متولد آذر در سال هاي‌ قبل از ازدواج سر می زند این است که دوستی و عشق رابه شدت باهم مخلوط می کند و این امر موجب پیدایش نوعی سرگردانی در قضاوت اطرافیان نسبت به او می‌گردد .

 اگر شما از زمره مردانی هستید که طالب یک زن کاملا محجوب و پر از شرم و آرزو می باشید ؛ بهتر است از همین همین حالا به فکر زن دیگری ؛ که متولد آذر نباشد باشید، چرا که دختری که در ماه آذر متولد شده است ؛ تفاوت چنانی بین مرد و زن احساس نمی کند . او زن تو سری خور نیست و از ابتدای بلوغ و جوانی بهره وری از شادی هاي‌ زندگی را حق خود می‌داند و به عشق با چشمی شاعرانه نگاه می‌کند که لازمه یک زندگی گرم و پر حرارت است .چه دختر باشد و چه زن شوهردار، شیوه تلخ و شیرین سخن گفتن او اغلب موجب بروز سوء تفاهمات و گفت و گوهایی می‌گردد که ممکن است به جاهای باریک هم بکشد ؛ و شما می بینید که او با یک روحیه بسیار قوی با یک چنین رویدادهایی مواجه می‌گردد تا جاییکه امر به شما و دیگران مشتبه می شود که آیا حرف هاي‌ دیروز او ؛ موجب برپا شدن این بگو مگوها گردیده است ؛ جدی بوده یا شوخی ؟ یک چنین عکس العملی خاص کسانی است که بزرگ ترین سیاره منظومه شمسی یعنی مشتری حاکم بر رفتار و کردار آنهاست. درشت گویی او نباید سبب شود که شما تصور کنید که اهل دعوا و مرافعه است. او نیز به اندازه هر زن دیگری از ایجاد دلخوری ها و نزاع هاي‌ خانودگی بیزار است.

او از این که مورد شک و تردید قرار بگیرد ؛ به شدت ناراحت و خشمگین می‌شود.  اگر او را پای تلفن مشغول صحبت دیدید و گفت که طرف صحبت مردی است که برایش گرفتاری پیش آمده است ؛ فورا نپرسید این مرد کیست و چه رابطه اي با او دارد .همین دو جمله می تواند طوفان وحشتناکی بپا کند زیرا این« مرد» ممکن است برادر شما یا برادر خودش بوده باشد. او نه تنها خود را مکلف به دادن توضیح حس نمیکند، بلکه معتقد است که شما « باید» به او اعتماد کامل داشته باشید زیرا او « واقعا » در زندگی با شما رک و راست و صادق است و هرگز اهل فریب و توطئه و خیانت نیست. قبل از نشستن بر سر سفره عقد زندگی را بسیار سرسری می گیرد، و به این دلیل از بین پسرهایی که در اطراف او هستند هیچکدام نمی‌توانند تصمیم بگیرند و برای خواستگاری قدم پیش بگذارند . رفتار او با همه  یکسان و تا حدودی سطحی و دور از جنبه هاي‌ جدی است . روی هم رفته تاکتیک شوهریابی دختر متولد آذر زیرکانه نیست و این ضعف حتی در آیین دوست یابی او نیز به چشم می خورد ..

از آنجا که زن آذر ماهی بین خود و پسرها کوچک‌ترین تفاوتی احساس نمی کند، و مثل آن ها لباس می پوشد و حرکات و رفتاری مشابه ایشان دارد، گاه این توهم برای شما به وجود می‌آید که آیا پس از ازدواج می تواند در قالب یک زن خانه دار قرار بگیرد یا نه ؟ از نظر خانه داری و انجام کارهای منزل باید گفت که این زن اصولا با این قبیل کارها میانه خوشی ندارد و به قول معروف وقتی به فکر جمع کردن رختخواب می افتد بلافاصله به خود می‌گوید چه فایده دارد ؟ چند ساعت دیگر باید آن را پهن کنم، ‌پس چرا اصلا جمعش کنم؟!

دختران متولد آذر سریعا فریب چرب زبانی هاي‌ مردان گرگ صفت را می خورند و از این بابت قلبی شکسته و فریب خورده دارند . او بسیار خوش اشتها است و علاقه اي خاص به غذا هاي خوب دارد کما اینکه وقتی به مسافرت می رود، همیشه سعی می کند بلیط درجه یک مسافرت بخرد .

به پول، به خاطر خود آن‌ علاقه اي نشان نمی دهد و آنرا وسیله رفاه زندگی می داند و به این ترتیب اغلب مردانی که با دختر متولد آذر ازدواج می‌کنند، وادار هستند مدتی از وقت خودرا صرف این بکنند که به وی یاد بدهند پول چه ارزشی دارد و چگونه باید آن را خرج کند .

با توجه به این امر اگر میخواهید با یک چنین دختری ازدواج کنید و جنبه حسابداری و رسیدگی به دخل و خرج را هیچگاه به عهده او محول نکنید.

نقش مادری در زن متولد آذر

یک مادر آذری خیلی راحت به همبازی کودک خود تبدیل می‌شود. با او غرق گل بازی خواهد شد! همراه او پرهای بالش را از داخلش بیرون می‌آورد و به آسمان پرتاب می‌کند! کنار فرزندش روی در و دیوار خانه نقاشی می‌کند! با او از درخت بالا می‌رود و در جوارش درست مثل کوچولوی خود غذا را با دست می‌خورد! کمی فکر کنید. آیا این‌ها‌‌ همان چیزهایی نیستند که بچه‌ها دوست دارند و البته مادران‌شان معمولا مانع از این دست کار‌ها می‌شوند! حالا تصور کنید مادری پیدا شده که پا به پای فرزند خود دقیقا‌‌ همان کارهایی را انجام می‌دهد که بچه‌ها دوست دارند. مادران متولد آذر چون روحیه‌ای جستجوگر دارند راحت‌تر از بقیه مادر‌ها سراغ پرستار خانگی می‌روند هرچند این تصمیم برای آن‌ها آسان نیست چون از سوی دیگر احساس می‌کنند پرستار ممکن است بیش از حد فرزندان آن‌ها را محدود کند برای همین سعی می‌کنند اوضاع را طوری مدیریت کنند که نه خودشان خیلی محدود شوند و نه بچه‌ها. با همه این احوال آسان‌گیری مادران متولد آذر هرگز سبب نخواهد شد که فرزندان آن‌ها را کثیف و نامرتب ببینید یا اینکه آن‌ها را به لحاظ آداب و معاشرت در شرایط مقبولی نبینید. آن‌ها نمی‌توانند مادران سختگیری باشند. هر چند شاید سختگیری بعضی وقت‌ها لازم باشد اما به هر حال نمی‌توان از مادران متولد آذر با آن روحیه خاص و مثال زدنی توقع داشت برای بچه‌های خود شاخ و شونه بکشند و در قواره مادری سختگیر ظاهر شوند.

شک نکنید که روابط مادر فرزندی و جو حاکم بر خانه همواره جوی شاد و پر نشاط خواهد بود. صدای جیغ و فریاد و قهقهه بچه‌هایی که مادرانی متولد ماه آذر دارند همیشه بیشتر از بقیه بچه‌ها خواهد بود. این بچه‌ها می‌دانند که آزادی عمل بیشتری دارند و کارهای عجیب و غریب از جمله ترکیب ادویه‌های داخل کابینت با لیموترش و در ‌‌نهایت اضافه کردن رب به این ترکیب اصلا آن چیزی نیست که مادر آن‌ها را عصبانی کند. حتی اگر این ترکیب روی فرش هم بریزد شاید مادر برای پاک کردن آن سردرگم شود و کمی غر بزند اما بدون شک داد و قالی در کار نخواهد بود. این بچه‌ها اگر قرار است بابت این همه آزادی عمل خراب نشوند باید پدرانی کم و بیش سختگیر داشته باشند تا حالت توازنی برقرار شود و بچه‌ها به خاطر آسان‌گیری مادران خود که گهگاهی بیش از حد می‌شود، لوس نشوند.

دیدگاهی در مورد “طالع بینی متولدین آذر

  1. بهزاد رحمانی گفت:

    بسیار عالی توضیح داده شده.راستش عین واقعیته .تشکر میکنم که بعضی چیزا دقت میکنید که همه دقت نمیکنند به اونا

  2. حمید گفت:

    من شریک و پارتنرم همه‌ی این ویژگی ها رو داره ، خدا می دونه همه رو داره ، بهش افتخار می کنم ، درود بر آذرماه و آذرماهی ها ، کمانداران نازنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =