اخبار دانژه

طالع بینی متولدین اسفند

طالع بینی متولدین بهمن

شخصیت کلی متولدین اسفند

بسیار حساس و رؤیایی، دارای حس ششم، خیلی ظریف و نرم عمل می کند، اهل آرامش و ملایمت، همیشه موافق، سازش‌کار و دارای تخیلات شدید، اصلاْ واقع بین نیست، سازگار، زود رنگ عوض می کند، احساساتی، قابل انعطاف، دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی، بسیار متین و آرام، کم خشمگین می شود، مهربان، علاقه مند به موسیقی، عاشق صلح و آرامش، کم انرژی، ساده‌لوح، پول دوست، مرموز، داستان‌پرداز قوی، نیکوکار خجالتی، خواستار تشویق و حمایت، زود رنج، از نظر جسمی ضعیف، دو دل، ترسو، خیلی حسود، باریک بین و دقیق، خیالباف، نا امید، اهل نامه نگاری، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، دارای صبر زیاد، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا ، نازنین ولی ‌ناقلا ، اهل معنویات، به دخترانش علاقه زیادی دارد، غم‌گرا، خواستار نوازش، احساس آرامش می دهد .

طالع بینی کلی متولدین اسفند

متولدین‌ اسفند ماه‌ به‌ نسبت‌ متولدین‌ ماههای‌ دیگر زیاد اهل‌ تظاهر نیستند و عادی‌تراز متولدین‌ ماههای‌ مرداد، آبان‌ و بهمن‌ هستند. آنها صاحب‌ سرشتی‌ ملایم‌، معتدل‌ وخوشایند هستند. آنها دارای‌ ویژگی‌ها و خصوصیات‌ سخاوتمندانه‌ بی‌شماری‌ بوده‌ و نسبت‌ به‌ احساسات‌ و عواطف‌ اطرافیانشان‌ دلسوز، همدرد، حساس‌، مهربان‌، بامحبت‌، صمیمی‌ و خوش‌ قلب‌ هستند و زمانی‌ که‌ عزیزانشان با مشکلی‌ مواجه‌ می‌شوند، حداکثر ملاحظه‌ و همدردی‌ را از خود نشان‌ می‌دهند. آنها به‌ حق‌ مورد پسند همه‌ قرار می‌گیرند، و دلیل‌ آن‌ این‌ است‌ که‌ آنها طبیعتا سلطه‌پذیر، مطیع‌، فرمانبردار، سر به‌ راه‌، رام‌، با محبت‌، با عاطفه‌، آسان‌ گیر، بردبار و پر تحمل‌ هستند و در مقابل‌ شخصیت‌های‌ قوی‌تر از خویش‌ به‌ هیچ‌ وجه‌ حالت‌ تهدیدآمیز یا مبارزه‌ طلب‌ به‌خود نمی‌گیرند. در واقع‌ آنها هر کسی‌ را همانطور که‌ هست‌، می‌پذیرند و با هر شرایطی‌سازگار می‌شوند و صبورانه‌ در برابر مشکلات‌ به‌ انتظار می‌نشینند تا به‌ طور شهودی ‌بهترین‌ راه‌ حل‌ را بیابند. می‌توان‌ گفت‌ آنها از مشکلات‌ دیگران‌ بیشتر ناراحت ‌می‌شوند تا از مشکلات‌ خودشان‌.

آنها طبیعتا گرایشی‌ به‌ سمت‌ اخروی‌ بودن‌ دارند و واقعیات‌ زندگی‌ این‌ جهان‌ را به‌همان‌ شکل‌ که‌ هستند، می‌پذیرند. آنها بیشتر از نظر احساسی‌ و عاطفی‌ و از روی ‌غریزه‌ زندگی‌ می‌کنند تا عاقلانه‌ و منطقی‌. تا حدی‌ بلند پرواز هستند و از نیروی‌ اراده‌ضعیفی‌ برخوردارند و از دلیل‌ و برهان‌ آوردن‌ در استدلالات‌ به‌ شدت‌ عاجزند، تمرکزحواسشان‌ ضعیف‌ است‌، فاقد قدرت‌ تصمیم‌گیری‌ هستند و اگرچه‌ مایلند به‌ عهد و پیمانشان‌ وفادار باشند ولی‌ به‌ راحتی‌ از مسیر رسیدن‌ به‌ اهداف‌ و مقاصدشان ‌منحرف‌ می‌شوند. آنها همواره‌ در جستجوی‌ کار خاصی‌ هستند که‌ بتوانند واقعا خودشان‌ را در آن‌ پیدا کنند ولی‌ از آنجایی‌ که‌ شیوه‌ای‌ ناشیانه‌ را در پیش‌ می‌گیرند به‌سرعت‌ نومید و سرخورده‌ شده‌ و روحیه‌شان‌ تضعیف‌ می‌شود. آنها به‌ محض‌ آن‌ که‌احساس‌ می‌کنند اطرافیانشان‌ قدرشان‌ را نمی‌دانند یا به‌ اندازه‌ کافی‌ ارج‌ ننهاده‌اند، به‌سمت‌ شخص‌ یا کار دیگری‌ می‌روند. هم‌ چنین‌ از نظم‌ و ترتیب‌ بیزارند و از زندگی‌یکنواخت‌ و اصول‌ و قواعد روی گردان‌ هستند. اگرچه‌ مایلند که‌ بر علیه‌ آداب‌ و رسوم ‌طغیان‌ کنند، ولی‌ انرژی‌ مبارزه‌ در مقابل‌ افراد قوی‌تر از خود را ندارند.

متولدین‌ اسفند ماه‌ مایلند که‌ در عالم‌ رؤیا فرو روند و از همه‌ کناره‌گیری‌ کنند، چون‌ درآنجا می‌توانند از نظر فکری‌ و ذهنی‌ خشنود شوند ولی‌ به‌ طور اجتناب‌ ناپذیری‌ نیز به‌دنبال‌ کسب‌ شهرت‌، آوازه‌ و ثروت‌ هستند. آنها افرادی‌ همه‌ فن‌ حریف‌ و شهودی ‌هستند، از سرعت‌ انتقال‌ خوبی‌ برخوردارند، چشمانی‌ تیزبین‌ دارند و شنونده‌های ‌خوبی‌ محسوب‌ می‌شوند و پذیرای‌ حال‌ و هوا و نقطه‌ نظرات‌ جدید هستند. تمام‌ این‌عوامل‌ می‌تواند درهم‌ ادغام‌ شده‌ و دست‌ به‌ دست‌ هم‌ دهند تا قدرت‌ ابتکار وخلاقیت‌ قابل‌ ملاحظه‌ و چشمگیری را در زمینه‌ ادبیات‌، هنر و موسیقی‌ ایجاد نمایند. در مجموع‌ از ویژگی‌های‌ متوسط و معتدلی‌ برخوردارند و حتی‌ زمانی‌ که‌ قادر نیستند خلاقانه‌ ابراز وجود نمایند، غریزه‌ای‌ بالاتر از حد متوسط را به‌ همراه‌ علاقه‌مندی‌ به‌زیبایی‌ در هنر و طبیعت‌ با هم‌ ادغام‌ می‌کنند و خواهان‌ برخورداری‌ از تجمل‌ و تفریح‌هستند و در رؤیای‌ سفر به‌ مکان‌های‌ دور افتاده‌، پرت‌، خالی‌ از سکنه‌ و عجیب‌ وغریب‌ به‌ سر می‌برند و از رویدادهای‌ مهیج‌ لذت‌ می‌برند.

آنها هیچ‌ گاه‌ در ارتباطات‌ شخصی‌ خودشان‌ خودپسندانه‌ رفتار نمی‌کنند و در دوستی‌ها بیشتر دهنده‌ هستند تا گیرنده‌. از نظر جسمانی‌ آسیب‌ پذیر و ظریف‌ هستند و در هر رابطه‌ای‌ خواهان‌ تبادل‌ فکر و روح‌ می‌باشند. متأسفانه‌ گاهی‌ به‌ راحتی‌ گول‌ می‌خورند و دست‌ به‌ ازدواج‌های‌ نسنجیده‌ و عجولانه‌ می‌زنند. با این‌ حال‌ به‌ شدت‌وفادار و عاشق‌ خانه‌ و کاشانه‌ هستند و به‌ همسرانشان‌ تا آخر عمر وفادار می‌مانند، اگرچه‌ از آنجایی‌ که‌ شدیدا رؤیایی‌ هستند نمی‌توانند خانه‌ای‌ آراسته‌ و منظم‌ داشته‌باشند چون‌ قدرت‌ مدیریت‌ در آنها ضعیف‌ است‌.

به‌ نفع‌ آنهاست‌ که‌ یا به‌ تنهایی‌ کار کنند و یا نقش‌ مرئوس‌ را به‌ عهده‌ بگیرند. از آنجایی‌که‌ همیشه‌ نگران‌ اداره‌ یک‌ بخش‌ هستند، نمی‌توانند زیر بار تعهدات‌ و مسئولیت‌های‌ سنگین‌ بروند و از این‌ واهمه‌ دارند که‌ مبادا در بحرانها شکست‌ بخورند. آنها می‌توانند منشی‌ یا دفتر دارهای‌ خوبی‌ از کار در آیند. به‌ خاطر حس‌ دلسوزی‌ و همدردی‌شان‌می‌توانند در کارهای‌ خیریه‌، تدارک‌ غذا برای‌ جشن‌ها، پرستاری‌ که‌ مراقبت‌ ازبیماران‌ را به‌ عهده‌ دارد، یا دام‌ پزشک‌ موفق‌ باشند. هم‌ چنین‌ به‌ عنوان‌ کتابدار یافضانورد می‌توانند روح‌ بی‌قرارشان‌ را آرام‌ کنند و از آنجایی‌ که‌ سفر به‌ مکان‌های‌ دوردست‌، قدیمی‌، خالی‌ از سکنه‌ و عجیب‌ و غریب‌ و نامتعارف‌ را دوست‌ دارند، ممکن‌است‌ ملوان‌ یا جهانگرد شوند. بسیاری‌ از مهندسان‌ معمار و وکلای‌ دعاوی‌ از میان‌ متولدین‌ اسفند ماه‌ هستند و هنگامی‌ که‌ توانایی‌ خلاقانه‌ و استعداد تقلیدشان‌ را با هم ‌ترکیب‌ می‌کنند و وارد احساسات‌ درونی‌ دیگران‌ می‌شوند، می‌توانند رضایت‌ خاطر وخشنودی‌ خویش‌ را روی‌ صحنه‌ نمایش‌ بیابند. ویژگی‌ها و خصوصیات‌ معنوی‌ و روانی‌ آنها می‌تواند آنان‌ را به‌ سمت‌ کارهای‌ مذهبی‌ یا احضار روح‌ و حالت‌های ‌صوفیانه‌ و عارفانه‌ سوق‌ دهند. هم‌ چنین‌ می‌توانند رستوران‌ داران‌ خوبی‌ از کار درآیند و گفته‌ می‌شود که‌ کارآگاهان‌ موفقی‌ هستند چون‌ به‌ راحتی‌ خودشان‌ را به‌ جای‌جنایتکار قرار داده‌ و فکر و ذهن‌ او را می‌خوانند. نیز، در کار با مواد پلاستیکی‌،داروهای‌ بیهوش‌ کننده‌ و بی‌حسی‌، مایعات‌ و گازها خوب‌ عمل‌ می‌کنند. ولی‌ درمجموع‌ به‌ علت‌ تنوع‌ مهارت‌ هایشان‌، سر زندگی‌ بیش‌ از حدشان‌ و ناتوانی‌ شان‌ درتمرکز حواس‌ روی‌ هیچ‌ پروژه‌ای‌، آنها اغلب‌ به‌ طور خود جوش‌ بیش‌ از یک‌ حرفه‌ را دنبال‌ می‌کنند.

عیوب‌ و نقطه‌ ضعف‌ هایشان‌ بیشتر از آن‌ که‌ شرورانه‌ باشند، آزار دهنده‌ و زجر آورند. آنهامی‌توانند بیش‌ از حد مو شکاف‌، نکته‌ سنج‌، نازک‌ نارنجی‌، آسیب‌پذیر، احساساتی‌ وزود رنج‌ باشند. گاهی‌ در تجارت‌ غیرقابل‌ اعتماد، بی‌فایده‌، بی‌احتیاط، بی‌خیال‌، بی‌دقت‌، غیر عملی‌ و ناتوان‌ هستند. دوستانشان‌ ممکن‌ است‌ از حالت‌ تزلزل‌ و عدم‌اعتماد به‌ نفس‌ آنها به‌ تنگ‌ آمده‌ و دوستی‌ شان‌ را با آنها به‌ هم‌ بزنند، چون‌ گاهی‌ به‌شدت‌ بد عنق‌ و به‌ طرزی‌ افراطی‌ آتشین‌ مزاج‌ و تند خو می‌شوند. هم‌ چنین‌ گهگاهی ‌متهم‌ به‌ بی‌ثباتی‌، ناپایداری‌، غیبت‌، شایعه‌ پراکنی‌، ساده‌ لوحی‌ و زود باوری‌ و بی ملاحظگی می‌شوند. گاهی‌ نیز خود بیمار انگاری‌ نگران‌ کننده‌ آنها زجرآور می‌شود و تحمل‌ کردنشان‌ صبر ایوب‌ می‌خواهد. به‌ لحاظ فکری‌ و عملی‌، گاهی‌ اوقات‌ دورو می‌شوند و در تصمیم‌گیری‌ راجع‌ به‌ مسایل‌ مهم‌ دو دل‌ و غیر قاطع‌ هستند.

طالع بینی مرد متولد اسفند

مرد اسفند ماهی هرگز حد وسط ندارد، یا کاملا منفی است یا مثبت کامل ، مرد متعصبی نبوده و هرگز به قضاوت نمی نشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه ای ابراز نمی دارد.مردان متولد این ماه به طور ذاتی کم حرف و قوی هستند. چون کمی عجیب و غریب و غیر عادی هستند، مردم و به ویژه زنان مجذوب آنها می شوند. 

مردهای متولد اسفند ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. در انجام کارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه می‎کنند. اغلب در جوانی و پیری پاکدامن بوده و از کسب و کال حلال، سود خوبی نصیبشان می‎شود. این افراد گاه از دیگران دلگیر می‎شوند، اما از آنان کینه به دل نمی‎گیرند. 

گاهی حرفی نسنجیده از زبان وی جاری می گردد و سخنی را که نباید بگوید، می گوید و بعدا پی می برد که کار اشتباهی انجام داده است.شاید این حالت او به علت سادگی و خوش قلبی اش باشد. مرد متولد اسفند بدون اینکه در نظر بگیرد حرف او ممکن است موجب سو تفاهم شود ، با اولین کلماتی که به ذهنش خطور می کند منظور خود را بیان می کند.این رفتار او را حمل بر دهان لقی او ندانید . دهان لق کسی است که نتواند حرف و اسرار دیگران را حفظ کند، در حالی که او با قدرت تمام سرنگهدار است. 

مرد متولد اسفند یک شنونده بی نظیر است و شما اندکی پس از آنکه رو در روی او نشستید و شروع به صحبت کردید ، ناگهان متوجه می شوید که تمام آنچه را که در دل داشته اید، از ناراحتی راجع به موخوره و شوره سر گرفته تا امکان بیکار شدن شوهرتان و عاشق شدن دخترتان و همه و همه را برای او بازگو کرده اید. 

پسر اسفند ماهی مانند قطعه ای اسفنج و یا مثل یک گیرنده قوی هر چه را در اطرافش باشد ، جذب می کند و می گیرد، بدون اینکه خوبی و بدی آن ها تأثیری در میزان این جذب داشته باشد.با توجه به یک چنین خصوصیتی جای تعجب نیست وقتی می بینیم که دوستان و آشنایان متولدین اسفند ایشان را آدم هایی بسیار حساس می دانند. 

مرد متولد اسفند هر از چند گاه نیاز شدیدی به استراحت پیدا می کند. این استراحت باید جسمانی و روانی باشد، حساسیت او در این دوره به قدری زیاد است که با کوچکترین نسیم ممکن است سلامتی اش به خطر بیافتد. اگر دیدید که می خواهد تنها باشد و یا احتیاج به مسافرت و هواخوری داشت، کاری به کار وی نداشته باشید.

ضرب المثل معروف دوری و دوستی در مورد متولدین برج اسفند بیش از متولدین هر ماه دیگری صادق است. اگر لحظه ای وی را تنها نگذارید و مدام در کنار او باشید، عشق او به شما ضایع می گردد. فراموش نکنید که مرد اسفند ماهی بسیار لطیف و حساس است که خیلی زود ممکن است صدمه ببیند.

 آگاهی به محدودیت های دردناک در خود باعث خجالتی بودن وی می شود، محدودیت هایی که همیشه و همه جا آن ها را احساس می کند. مرد اسفندی سخت خواهان آن است که افراد مورد علاقه اش به خوش طینتی و خوش بینی او آگاه باشند و به همین منظور شما هرگز نباید نظریات او را نادیده بگیرید و شک و تردیدی داشته باشید.

امور عاطفی مرد متولد اسفند

مرد اسفند ماهی هر عیب و کم و کسری که داشته باشد، از نظر امور عشقی بی نظیر است. عشق و احساسات جزئی از وجود این مرد است. بدون عشق زندگی برایش مفهومی ندارد و غیر ممکن به نظر می رسد. زمانی که خورشید عشق در قلب یک مرد متولد اسفند طلوع می کند، دنیا شاهد تولد یک نقاش بی نظیر، یک شاعر بی همتا و بالاخره یک هنرمند عالی قدر می گردد. 

چنین مردی بدون هیچ نوع شک و شبهه، بهترین صیدی است که ممکن است به تور یک دختر بیفتد. او کسی است که ممکن است به راحتی یک دانشمند و یا سیاستمدار بشود. 

با وجود چنین مردی در زندگی مشترک زن هرگز امکان داشتن توقع بیشتری از او نخواهد داشت، یک چنین حالتی برای هر زنی ایده آل محسوب می گردد، حتی اگر هر شب مقدار کمی ازمشکلات بزرگ را با خود به منزل برند. 

به طور یقین آدم بدون نقص در دنیا وجود ندارد حتی یک مرد متولد فروردین که نبوغی خداداد در اداره امور دارد،یا متولدین دی ماه که به طرز غیر عادی اهل عمل است، آنها نیز دارای نقاط ضعف هستند. 

مردان متولد اسفند ماه بر خلاف جریان آب شنا می کند، در هر متر از پیشرفت خود هدیه گرانبهایی از افتخار و ثروت تقدیم همسر و فرزندان خود می کنند. کمتر زمانی پیش می آید که به کسی اتهامی وارد کند و در مقابل بسیار با گذشت است. تلاش و کوشش او در درک دیگران چشمگیر است.  جایگاه بسیار خوبی در نزد دوستان خود دارد و هرگز دوستان پسر اسفند ماهی نگران مورد سوءاستفاده قرار گرفتن از جانب او نیستند. رفتار دیگران او را دچار شوک و هیجان نمی کند. اگر روزی پسر این مرد سراسیمه وارد دفتر کار او بشود و بگوید:پدر من یک نفر را کشته ام، بدون اینکه از جای خود تکان بخورد، می گوید:خوب، جریان را کاملا تعریف کن ببینم این قتل چگونه اتفاق افتاد. 

این مرد می خواهد که دوست داشته باشد و مورد مهر و محبت و عشق واقع شود.حتی اگر خجالتی هم باشد.زمانی که مرد متولد اسفند عاشق شود پرقدرت شده و با جسارت حمله کرده، موانع را از بین برده و به راحتی به موفقیت دست می یابد.

زیرا به عشق بی همتایش رسیده است. مردی که به دنبال عشق است بعد از این که شما را دیده و بپسندد، دلبسته شما شده و می خواهد که با شما ازدواج کند. اما خیلی زود پیشنهاد او را قبول نکنید. ابتدا در مورد تناسب خصوصیاتتان با هم فکر کنید. از همه مهمتر مطمئن باشید که او را واقعآ دوست دارید یا نه. اگر ناسازگاری رفتار و خصوصیات خود را با او بعد از ازدواج دریابید اوضاع خیلی وخیم خواهد شد. 

برای جذب مرد متولد اسفند روز تولد، روز آشنایی و تاریخ های مهم را از یاد نبرید چون شاید به زبان نیاورند اما عمیقا خواهان این هستند که به یادشان باشید حتی با شاخه ای گل دوستت دارم ورد کلامتان باشد. 

حتما هفته ای دو سه بار به او ابراز علاقه کرده و بگویید که دوستش دارید .از او زیاد انتقاد نکنید ، از کم کاری و خونسردی او نرنجید .اگر در مسیر زندگی با مرد اسفند ماهی رو به رو شده و احتمال ازدواج شما به وجود آمد ، سخت مراقب باشید زیرا برای شما حد وسط وجود نخواهد داشت یا آینده ای بسیار درخشان خواهید داشت و یا به کلی آن را در هم خواهید ریخت .

 حساس ترین مرد در دوازده ماه سال متولد اسفندماه است. هرگز او را با مردان دیگر مقایسه نکنید. زیرا او انسانی بی همتا است که شبیه هیچ کس نمی باشد، اسیر احساساتش شده ولی نیروی آن را دارد که به طور فوق العاده از عقل خود استفاده کند. شاید در ابتدا افکار و حرکات او باعث تعجب شما شود اما بعد از گذشت زمانی این مرد را بسیار تقدیر می کنید.

 بهتر است قبل از اتخاذ تصمیم نهایی اطمینان پیدا کنید که او قادر به درک و بهره برداری از موقعیت های مناسب زندگی خود می باشد یا نه؟ اگر او را قادر به انجام یک چنین کاری دیدید، مطمئن باشید که به قول معروف نانتان در روغن خواهد بود و شما یکی از خوشبخت ترین زنان روزگار خواهید شد، زیرا شوهری نصیب شما می شود که از ثروت و شهرت چیزی کسر نخواهد داشت. 

از سوی دیگر اگر دیدید که او به موقعیت های عالی بی اعتنا است و مانند ضرب المثل «سیلی نقد بهتر از حلوای نسیه است» می باشد و نسبت به انجام کارهای جدی حالت تنبلی و رخوت دارد باید بدانید که در لبه پرتگاه بسیار ژرفی قرار گرفته اید.

هرگز او را سرزنش و انتقاد نکنید، افکارش را پوچ و واهی نخوانید. به جان او نق نزنید و از کارهای او به طور جدی و اتهام آور انتقاد نکنید. از اینکه گاهی مکدر است و برای پیشقدم شدن در کارها علاقه ای ندارد نباید دلخور شوید چرا که این خونسردی و بی اعتنایی جزو طبیعت اوست.  بهتر است شما پیشقدم شوید. از نظر عاشقانه و عاطفی مرد اسفند نیازمند آن است که دائما او را نسبت به عشق و علائق خود مطمئن کنید و لااقل در هفته دو سه بار به او بگویید که خیلی دستش دارید .  هرگز تخیلات و اندیشه های طلایی و دوردست او را به باد تمسخر نگیرید ، بلکه سعی کنید که این تخیلات به مرز عملی بودن ، عملی شدن نزدذیک تر شوند .

مردان اسفندی زنی را برای ازدواج دوست دارند که تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری با هر شرایطی را داشته باشد. همچنین زنی می تواند با یک مرد اسفندی ازدواج کند که به او عشق و علاقه دهد و با او تفاهم کامل داشته باشد. هماهنگی، توانایی در برآورده کردن نیازهای عاطفی و صبر و حوصله از جمله خصوصیاتی است که مرد اسفندی دوست دارد در زن وجود داشته باشد و معیارهای ازدواج او محسوب می شود.

مردان اسفندی روشن فکر و اهل منطق هستند و زنی را دوست دارند که با احساس و عاطفه باشد و او را کامل کند. همچنین زنی می تواند با یک مرد اسفندی ازدواج کند که اهل کنایه نباشد و همه ی حرف هایش را صادقانه و با صراحت بزند. 

او اهل حساب کتاب است و زنی را دوست دارد که در عین حال هم به این ویژگی شخصیتی او احترام بگذارد و هم بر خلاف او در رابطه زناشویی احساساتی باشد و عاشق پیشه رفتار کند.

پدر شدن مرد متولد اسفند

او در نظر کودکان پدری شاد و پر انرژی است چرا که به طور مرتب آن ها را به قایق سواری، شنا، دوچرخه سواری و دیگر کارهایی از این قبیل می برد.اگر هم موقعیت مناسبی برای بیرون رفتن فراهم نشود از قایم موشک بازی و تفریحات خانگی با کودکان غافل نمی شود.شنونده خوی برای صحبتهای بچه ها است. در برابر مسائل و مشکلات فرزندان صبری شبیه صبر ایوب دارد و دوست دارد که فرزندانی روشن فکر و فهمیده تربیت کند. 

طالع بینی زن متولد اسفند

جذابیت جز ء وجود دختری است که در ماه اسفند متولد شده است و پی بردن به آن هم نیازی به خواندن کتب و مقالات ستاره شناسی ندارد. به موازات این جذابیت نقاط ضعفی نیز در وی وجوددارد، اما انچه که در بدو امر نظر شما رابه سوی خود جلب خواهد کرد، ظرافت و حالت زنانه غیر انکار اوست.

زن متول اسفند ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. برای زن متولد اسفند این امکان بیش از پیش فراهم شده است تا در زیر ظاهر بسیار جذاب خود گزندگی تندتری از فلفل پیدا کند.

خوشبختانه تعداد زیادی از دختران متولد اسفند دارای نیروی فکری لازم برای جلوگیری از جدا شدن ماهی های صورت فلکی خود از یک دیگر هستند و برای اینکار حداکثر بهره برداری ممکن را از ظرافت های زنانه خویش به عمل می آورند.

در دو جهت قرار داشتن ماهی های صورت فلکی برج خوت موجب پیدایش خصوصیات ذاتی دیگری نیز در زنان متولد این ماه می‌گردد و آن این است که شما درنظر اول هرگز نمیتوانید متوجه هدفی که این زن در پی آن است، بشوید. او لحظه ای به این سو می لغزد و لحظه ای بعد ظریفانه در جهت عکس آن به حرکت در می‌آید، برای صید او تنها راه این است که بدانید محل اقامت او کدام یک از ده تا رودخانه ای است که به دریا می ریزد. صیادان خوب می‌دانند که هر ماهی رودخانه ای برای خودش دارد.

قبل از هر چیز این را باید بدانید که او بسیار باریک بین و دقیق است، شاید لازم باشد که لغت ناقلا را نیز به باریک بینی اضافه کنم زیرا تعداد زیادی از کسانی که به دام دختران متولد اسفند افتاده اند، اصلا نمی‌توانند بگویند چطور این واقعه رخ داده است.

هیچ بعید نیست که شما دراین لحظه زن متولد اسفندی را می شناسید که هر بار به دیدن او میروید با لبخندی به مراتب دلنشین تر از آنچه که انتظار آن را دارید، از شما استقبال می‌کند و این فکر در سر شما وجوددارد که روزی نام خانوادگی خودرا شامل حال او نیز بکنید.

آمار نشان می دهد که دختران دیگر موفق به پیدا کردن شوهر برای خود می‌شوند و یا در میان زنانی که به علتی از همسران خود جدا شده اند و بعد هم تنها مانده اند، اقلیت مطلق با کسانی است که دراین ماه متولد شده اند. اما خوب شما ممکن است اسم دیگری روی آن بگذرید، مثلا می‌گویید، شرم و جذابیت و هوش زنانه موجب می شود که ماهی ها عوض شکار شدن صیادان رابه دام اندازند.

این زن سخت رؤیایی است، و باوجود آنکه ظاهراً کوچک‌ترین اطلاعی از اصول تنظیم بودجه ندارد، خیلی خوب لباس می  پوشد، میهمانی می دهد، کرایه خانه و اقساط لوازم قسطی را سر موعد می‌پردازد، هدایای تولد شوهر و بچه های خودرا فراموش نمیکند وخلاصه آخر کار که نگاه میکنید، میبینید که با پولی که برای خرج منزل در اختیار وی گذاشته شده است، همه ی کارها را انجام داده است، در حالیکه شما حتی تصور آن را هم نمی کرده‌اید. روابطی که این زن با دیگران برقرار می‌کند، بی شک در نوع خود منحصر به فرد است.

از زن همسایه گرفته تا رفتگری که ظرف آشغال را میبرد، بقال سر کوچه، نفتی، بچه های محل، قصاب، روزنامه ای، و حتی صاحبخانه که هرماه برای گرفتن کرایه مراجعه می کند،‌ با او درود و علیک بسیار دوستانه ای دارند. او عملا موجودی است که هیچ کس خود را دشمن وی نمی‌داند.

سیاره این زن نپتون و مرکب او باد صبا است، و دختر متولد اسفند سوار بر این مرکب هر لحظه به سویی در حرکت است. او به گونه ای تعجب آور احساساتی است و وقتی قلبش شکسته می شود، مثل سیل اشک می ریزد و چنان نگاه ستمدیده و سرزنش آمیزی به شما می اندازد که گویی خرگوشی رابه هنگام شیر دادن به بچه هایش کشته اید.

دختر متولد اسفند گاهی اوقات دستخوش این توهم می گردد که دراین دنیای پر آشوب فاقد هر نوع وسیله دفاعی و حفظ بقا می باشد، در اثر یک چنین توهمی ناامیدی سراسر وجود او را در بر می‌گیرد و وظیفه شما خواهد بود که به وی بفهمانید ذکاوت اعجاب انگیز ای که طبیعت به وی داده است و نیروی عجیبی که در جلب نظر دیگران دارد، حربه های قاطعی می باشند که در معرض او هستند و می‌تواند با اتکا به آنها گلیم خود رابه مراتب آسان تر از دیگران از آب بیرون بکشد. مشکل ترین درسی که این دختر باید در زندگی فرا بگیرد، فائق آمدن بر دودلی ها و خجول بودن است.

اگر ترس به اعماق وجود او رخنه کند،‌ تمام روابط او رابا دنیای خارج قطع می سازد و آن وقت این خطر او را تهدید می‌کند که تمام عمر تنها بماند. همیشه ازآن هراسناک است که مورد تعدی و تجاوز دیگران قرار بگیرد و این خود می‌تواند سخت موجب ناراحتی اش بشود.

این جا و آنجا، دختر متولد اسفند طبیعت آسیب پذیر خویش را زیر سرپوش یک شخصیت متکی بخود پنهان می سازد و این میرساند که سخت از بی پناهی دراین دنیا هراسناک است و سخت از بی پناهی دراین دنیا هراسناک و پیوسته ازآن بیم دارد که اگر اسرار قلب رئوف خود را صادقانه جلوی کسی بازگو کند، مانند گرگ آن را هم بدرد، و شاید به همین دلیل هم باشد که تعداد زیادی از زنان شاعر متولد این ماه سرایندگان اشعاری هستند که دقیق ترین نکات عشقی در آنها بیان شده است.

برای ایشان تنها کسانی که می‌توانند مکنونات قلبی خود را بدون ترس و واهمه باز کنند، قلم و کاغذ است. حتی شجاع ترین دختران متولد اسفند نیز در دوستی با جنس مخالف از یک دودلی و ترس عظیم رنج می‌برند. این یک قدم به جلو آمدن ها یک قدم به عقب رفتن ها به کلی موجب سردرگمی و گیجی پسران اطراف او نیز میگردد و روابط آنها بیش از پیش مغشوش می شود.

امور عاطفی زن متولد اسفند

زن متولد اسفند، بعنوان یک زن، از بسیاری جهات بی نظیر است. او نه تنها کسی نیست که بخواهد بر مرد زندگی خود حکومت داشته باشد و چنین آرزویی حتی در اعماق قلب وی نیز وجود ندارد بلکه حاضر است با بردباری بی نظیری تمام خود خواهی های یک مرد را تحمل کند فقط به این شرط که بطور کامل مورد حمایت او قرار بگیرد. دختر متولد اسفند از سنین میانسالی به بعد با تمام وجود خویش خواهان آن میگردد که سر ظریف خویش را روی شانه های پهن و نیرومند مردی قرار بدهد ودر پناه وی احساس کند که مورد حمایت قرار می‌گیرد و موانع و مشکلاتی که بر سر راه وی قرار می‌گیرند، یکی پس از دیگری به وسیله مرد محبوب خود از میان برداشته می شود.

برای زن متولد اسفند مرد اعم از این که برادر باشد یا پدر، دوست باشد و یا شوهر، موجودی است که میتواند وسط حیاط منزل بایستد ودر حالی‌که یک دست خود رابه کمر زده است، با دست دیگر جلوی سنگ آسمانی عظیمی راکه از کهکشان ها به سوی او پرتاب شده است. بگیرد. شما یک چنین نظریه ای رابا بردباری عجیب او در تحمل غرور خاص مردان مخلوط کنید و مقداری هم گرمی و ذوق و شوق به آن اضافه کنید و آن وقت پی خواهید برد که چرا دختری که در ماه دوازدهم سال به دنیا آمده است، اینچنین مورد توجه مردهاست.

محل زندگی ماهی دریاست و دریا مرکز نرمش و رمز و اسرار و زیبایی هاست و مرد شیفته این زیبایی و رمز و اسرار وجود زن است.

زن متولد اسفند در بهار مانند پرندگان سرشار از عشق و هیجان است. در تابستان لباس کوتاه را فراموش نمیکند ودر پلاژها درکنار دریا جذاب ترین لباس زیر رابه تن دارد. در پاییز با اشتیاق تمام درکنار شما به تماشای مسابقه فوتبال« که ممکن است هیچ چیز ازآن نداند» مینشیند ودر حالی‌که دست خودرا برای گرم کردن به داخل جیب کت شما کرده است.

مرتبا راجع به جریان بازی از شما سئوالاتی میکند. و زمستان بسان یک دختر شاد و جذاب لباس اسپورت میپوشد و به این ترتیب در یکایک دقایق زندگی لحظه ای با ظرافت ها و جذابیت های زنانه فاصله پیدا نمیکند. بی جهت نیست که گفته اند زن متولد اسفند کندو است و مردها هم زنبور عسل این کندو هستند.

ناراحت ترین مرد در جوار زن متولد اسفند احساس آرامش می کنند. او آبی است که بر روی آتش ریخته میشود. پس از چند دقیقه گفتگو مرد آشکارا درک میکند که بعلت اشتباهات خود مورد سرزنش او قرار نمی‌گیرد و مشکلاتی راکه با آنها مواجه می باشد، ناجیز و غیرقابل بحث می شمارد،‌ ازآن گذشته زن متولد اسفند همیشه ایمان راسخ دارد که شکست های مرد زندگی او بعلت ندانم کاری های دیگران است. او هرگز شوهر خودرا وادار نمیکند که قدم های سریعتری در زندگی بردارد، موقعیت اجتماعی این مرد،‌ هر چه که باشد، برای او کافی و حتی بهترین است.

پس از ازدواج ممکن است قدری به جان شما نق بزند، این نق زدن ها گاهی حالت گوشه و کنایه هم پیدا می‌کند،‌ در حالی‌که شما هرگز نمیتوانید از خود عکس العملی نشان بدهید زیرا جذابیت زن متولد اسفند حربه ای نیست که مرد بتواند در مقابل آن مقاومت کند،‌ به علاوه فرض کنیم« آن هم بر فرض محال» که از کوره در رفتید و اوقات تلخی به راه انداختید، خیال میکنید چه خواهد شد؟

با نرمش خاص خودرا در زیر چتر حمایت شما قرار خواهد داد و لحظه ای با کمال تعجب مشاهده خواهید کرد که رقیب با شما دریک جبهه قرار گرفته است و شما بر علیه موجودی که دیگر وجود خارجی ندارد و نمیدانید کیست و کجاست، دارید می جنگید.

طبیعی است با برخوداری از یک چنین ظرافت های زنانه ای و با توجه به ضعفی که مردها در مقابل آن دارند، زن متولد اسفند به اسانی می‌تواند نقاط ضعف و معایب خویش را ازچشم مرد زندگی خود بپوشاند. صورت فلکی برج خوت دو شماره ماهی است که در دو جهت مخالف در حال شنا کردن هستند، این دو ماهی را همیشه درست شکل هم میکشند.

چه اشتباه بزرگی! به ستارههای تشکیل دهنده این برج در آسمان نگاه کنید و به رأی العین ببینید که به هیچ عنوان دارای تقارن نیستند. یکی از این دو ماهی نماد زیبایی و لطافت و آن دیگری نماد نرمش و ظرافت است که در دو جهت مختلف در حال شما می باشند و به این ترتیب برای او همیشه این امکان وجوددارد که بتواند با یک مانور سریع و ظریف خودرا از مخمصه نجات بدهد، در حالیکه این اماکان برای زنان متولد ماههای دیگر اصلا وحود ندارد.

او خیلی بیش از زن های دیگر حساس است و اگر رفتار شما بیش از حد تند و خشن باشد، نظام دلپذیری راکه طبیعت در نهاد وی به ودیعه گذاشته است، به هم خواهد زد و آن وقت تبدیل به موجودی بی هدف و عاطل و باطلی میگردد که دیگر نخواهید دانست با او چه باید بکنید.

زن متولد اسفند جواهری است که خیلی چیزها ممکن است او را ضایع بکند. مادران و پدران هم باید مراقب این حساسیت باشند، و اگر دختری دارند که در دوازدهمین ماه سال متولد شده است،‌نباید کاری کنند که ماهی های صورت فلکی او از هم جدا شوند ودر غیر این صورت او بزودی تبدیل به موجود تنها و سرگشته ای خواهد شد که بدون هیچ نوع هدف و منظوری در اقیانوس بزرگ زندگی به شنا خواهد پرداخت و لحظه ای از جست‌وجو آن نیمه دیگر صورت فلکی خود که از وی جدا شده است، باز نخواهد ایستاد.

زن اسفند ماهی پایه ی وجودی اش بر اساس ازدواج پایه ریزی شده است بنابراین احساس اصلی او و رشد ذهنی او در ازدواج کردن پایه ریزی می شود. این گروه از زنان به دلیل اخلاق های زنانه، محبت آمیز و احساسات دوست داشتنی خود نیازی به هیچ تلاشی برای ازدواج ندارند و می توانند هر فردی را که مایل به زندگی با او هستند را مجاب به ازدواج با خود کنند.

زن متولد اسفند ماه بسیار مهربان و دوست داشتنی است اما نکته مهم در ازدواج با زنان متولد اسفند ماه در این است که به دلیل حساسیت های او باید بسیار مراقب و با احتیاط با او رفتار کنید. هر رفتاری از یک مرد می تواند به آسانی دل یک زن متولد اسفند ماه را بشکند و یا او را تحت تاثیر قرار بدهد. در اینصورت باید مدام در حال پیگری و دلجویی باشید تا اینکه بخواهید روزهای شاد خود را سپری کنید.

زن متولد اسفند ماه در عین جذابیت، مهربانی، زیبایی و همسری دلربا بودن میتواند به صورت مداوم شوهرانشان را در معرض حسادت خود قرار دهند و آنها را نیز کلافه کنند. بنابراین این توصیه لازم است که اگر دلباخته زن متولد اسفند ماه شدید به عواقب دلباختگیتان فکر کنید. زیرا ممکن است مدام در حال توضیح این مسئله باشید که قصد و نیتی نداشتید و یا به دنبال دلایل موجه و کاملی برای رفتار خود و دیگران بگردید.

نقش مادری در زن متولد اسفند

 یک مادر اسفند ماهی از صمیم قلب و اعماق وجودش به فرزندان خود عشق می ورزد اما هرگز به ایشان اجازه ورود به بخش خاصی از قلب خود نمی دهد. بخش بزرگ قلب او متعلق به کودکانش است که کسی نمی تواند در آن نفوذ کند. 

تفاوتی میان فرزندانش قائل نیست اما به آن کودکی که نسبت به بقیه قدری زشت تر، ضعیف تر و شکننده تر است، کمی بیشتر رسیدگی می کند. مادر متولد اسفند بدون شک بهترین مادر دنیا است، چون هیچ موجودی به اندازه او علت خجالت های پسر کوچولو و درد عظیم عشق های زودگذر دختر نوجوان خود را درک نمی کند.

زن متولد اسفند حاضر است تمام زندگی خود را به پای فرزندانش بریزد. نهایت تلاش خود را می کند تا مانع از محرومیت آنها از امکاناتی باشد که خود در کودکی از آن ها محروم بوده است. شاید مواقعی گذشت و چشم پوشی او کمی بیش از حد لزوم باشد. 

تنها نقطه ضعف او در تربیت کودکان را می توان کم توجهی به امور انضباطی دانست که موجب تنبلی و بد به بار آمدن فرزندان می شود.در چنین مواردی وظیفه پدر خانواده است که نظم را نسبت به فرزندان به اجرا بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *