اخبار دانژه

طالع بینی متولدین دی

طالع بینی متولدین دی

شخصیت کلی متولدین دی

دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقامجوی شدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمّل، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوست، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب، تقریباْ سیاستمدار، کوشا و مطمئن و خونسرد، تودار، مالک همسر خود، حسود و بدبین، متنفّر از طلاق، دارای عدم اعتماد به نفس کافی، قدرت طلب، خانواده دوست، خشک، ولی مهربان، خشن، دارای زبان نیش دار، شاد و با نشاط، دارای باطن خروشان، غیر قابل گذشت، قدر شناس، گاهی اوقات خجالتی، باانضباط، بد اخم و بد عنق، دارای حافظ ه. قوی، زود سر کار می‌آید و دیر می‌رود، از تنبلی بیزار است، اهل دکتر و دارو، خونسرد و مداوم، ثابت قدم، خودکار، مذهبی، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز.

طالع بینی کلی متولدین دی

شما زمانی که خورشيد درماه دی بوده است متولد شده ايد سياره هدايت کننده شما ساترن است وعنصر وجودتان زمين يا خاک می باشد . مجموعه اين عوامل به شما يک مغز وفکر عالی داده است. گرچه بايد گفت که فکر شما بيش از آنکه سريع باشد . با تعمق است . ستاره دی ماه ، ساتورن به مانند دیسیپلین بوده و بسیار تأثیر گذار و بانفوذ می باشد، از این ستاره به عنوان معلم ستاره ها نیز یاد می شود. این ستاره قبل از هر چیزی می خواهد شما دقیق باشید، مناسب با شرایط حرکت کرده، از فرصت ها به خوبی استفاده کرده و با طرح و نقشه قبلی پیش بروید. حرکت با این ستاره موجب می شود تا شما به تمام خواسته ها و امیدهای خود در زندگی دست یابید. یکی از موفق ترین انسان های متولد این ماه، دومین میلیاردر جهان می باشد که دارای پول و شهرت و رفاه فراوانی است.ستاره ساتورن مصم بوده تا شما را به سوی موفقیت سوق دهد و تمام خواسته هایتان را برآورده کند.

سرقول خود به دی ماهی ها بمانيد ؛ متولدين دي ماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود ابتدا، بايستي فکر و ذهن‌شان را سر وسامان دهند تا توجه و حواسشان روي موضوع خاصي متمرکز شود. سر و وضع ظاهري براي آنها، از اهميت خيلي زيادي برخوردار است، از اين رو براي راه يافتن به قلبشان بايد دريابيد که چه چيزي را دوست دارند و سپس خود را به آن شکل در آوريد. آنها علاقه شديدي به کارشان دارند و شما هم بايستي به شغل و پيشه آنها اهميت زيادي بدهيد. آنها خواهان دريافت هديه هستند، ولي تنها از گرفتن کادوهاي گران‌قيمت به وجد مي‌آيند ؛ هرگز و تحت هيچ شرايطي اعصابشان را خرد نکنيد چون بسيار خشمگين و بدخلق ميشوند و طغيان‌هاي عصبانيت‌شان غير قابل کنترل است. آنها در پذيرفتن هر گونه مسئوليت و تعهدي، بسيار کند عمل ميکنند پس صبر و حوصله زياد به خرج دهيد. زمانيکه در کنارشان در جمعي هستيد، حسابي مراقب اعمال و رفتارشان باشيد، چرا که از خجالت زده و شرمنده شدن در مقابل ديگران بيزارند. هميشه و تحت هر شرايطي سر قولي که با آنها ميبنديد بايستيد و زير عهد و پيمانتان نزنيد.

 شما صلاحيت وظرفيت افکار قوی وعميق راداريد فکر شما منظم سيستماتيک ودرحد بالاست به طوری که به شما يک حالت ممتاز می دهد تصويری از استحکام وقابليت اعتماد که شما رااز بيشترينافراد ماههای ديگر منطقه البروج متمايز می سازد . شما قبل از اينکه صحبت کنيد با دقت هر کلمه ای را سبک سنگين می کنيد وعقيده شما زمانی که شکل گرفته معمولا بسيار ارزنده است شما بيشتربرای راهنمايی کردن آفريده شده ايد تا دنباله روی صفتی که ساير مردم معمولا آن را به طور غريزی حس می کنند وبدون سوال می پذيرند زمانی که شما درباره موضوعی اطمينان کامل داريد بايستی آن را تا آخر تعقيب کنيد . به علت اينکه درک کردن طبيعت شما مشکل است احتمال دارد تعداد دوستان واقعی تان درزندگی خيلی کم باشند البته کسانی هستند که صفات شما را ستايش می کنند ولی اينها با دوست واقعی تفاوت دارند گرچه آن تعداد کمی دوست که درزندگی شما وجود دارند وفادار وصميمی خواهند بود وبعضی اوقات حتی تا درجه تعصب هم پيش می روند وقتی مشکلاتی پيش می آيد که به نظر غير قابل حل می رسد بايستی با اين دوستان مشورت کنيد .

طبيعت شما طوری آفريده شده که بايد دايما” سعی کنيد از افسردگی ونوميدی بپرهيزيد علامت ماه دی بز است ومانند اين حيوان سر سخت شما هم بعضی اوقات ميل دارد سرتان را به ديوار سنگی بکوبيد شما لجوج مصمم وبعضی اوقات غير منطقی هستيد احتمالا بزرگترين اشکال شما اين است که عقيده خور رابه ديگران تحميل می کنيد که آنها هم برای خودشان حق وحقوقی دارند شمابايستی برضد تلف کردن انرژی خود برای سعی درتغيير چيزهای غير قابل تغيير وحرکت دادن چيزهای غير قابل جابجايی جبهه بگيريد . همانطور که اشاره شد صفات فوق العاده ای برای رهبری کردن داريد . می توانيد ترتيب کارهای مردم رابدهيد ويايک کسب وکاری رابرای خودتان را اداره کنيد . البته بهتر است از مشاغلی که قضاوت سريع وشتابزده وافکار سريع را ايجاب می کند اجتناب کنيد . شما بايد به طور مداوم براي استقلال اقتصادی کار کنيد . اين برای مايک الزام نامطبوع است که شما را آگاه کنيم که سياره ساترن اکثرا” ناراحتی موانع وتأخيراتی دربرنامه شما ايجاد می کند اين سياره گاهی مزاحمتهای مهم وسختی درسالهای اوليه زندگی بخصوص درارتباط با والدين توليد می کند وگاه شما رادرمورد خويشاوندانتان مردد می سازد برای شما خيلی ضروری است که مواظب سلامتی خودتان با شيد وبخصوص درمورد تصادفات خيلی احتياط کنيد . درشما اين آمادگی هست که مسئوليتهای غير لازم رادرموردخويشاوندانتان به خود تحميل کنيد . مواظب باشيد مورد سوء استفاده کسانی که استحقاقش را ندارند قرارنگيريد .

 

 

طالع بینی مرد متولد دی

مردان دی ماهی اغلب درون گرا هستند و مانع از بروز احساسات خود می شوند. برای داشتن همسر دی ماهی باید تلاش بسیاری کرد زیرا از بسیاری جهات شوهر ایده آلی می باشد. مورد پسند یک مرد دی ماهی واقع شدن کار ساده ای نمی باشد. مردان متولد دی ماه قدرت طلب ، خانواده دوست ، درون گرا و سرد ، و کم حرف و کم تظاهر در عشق هستند. مرد دی ماهی پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز است ، در عین حال تا حدی خشن و بسیار مصمم است. او مقام را به ثروت ترجیح می دهد .

با اینکه در ابتدای امر چنین به نظر می رسد که خواهان دوری جستن از دیگران و عزلت گزینی است ، اما با کمی دقت مشاهده خواهید کرد که فری است بسیار هم جاه طلب و شهرت پرست. این دو گانگی در امور عشقی او نیز به چشم می خورد ، به این ترتیب که با وجود آنکه سخت رویایی می باشد ، سیاره زحل ، حاکم بر کردار و رفتار او بوده و مانند یک ترمز قوی جلوی ابراز احساسات وی را می گیرد .

این سیاره به طور مداوم از مرد دی ماهی می خواهد که فردی آرام ، اهل عمل و جدی باشد که مغایر با خصوصیات ذاتی اوست و گاهی اوقات کارهایی انجام می دهد که تعجب اطرافیان خود را برانگیخته می کند.

زبان تند و نیش داری دارد اما قصد و نیت خاصی از ابراز این کلمات و جملات ناخوش آیند ندارد و مدتی پس از آنکه یک چنین جملاتی از دهانش خارج شد، سعی می کند آن را رفع و رجوع کند .

با پا گذاشتن به خلوت درونی مرد دی ماه، با کمال تعجب در نهاد او فردی سرشار از شادی و نشاط ، و دستخوش رؤیاهای طلایی و آرزومند دستیابی به بی قیدی و آزادی های بی حد و حصر که همه این تمایلات و آرزوها به طور سربسته در وجود او مخفی مانده و به ندرت ظاهر می شود را مشاهده خواهید کرد .

در اوایل دوران آشنایی خود با یک مرد متولد دی ، شاید فکر کنید که او رسیدن به مقام عالی را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهد و میان شما و یک منصب عالی ، مقامعالی را برگزیند ، اما با کمی حوصله و صبر متوجه قضاوت اشتباه خود خواهید شد. می بینید که در سینه او چه قلب گرم و عاشق پیشه ای در حال تپیدن است . با فهمیدن این موضوع بهتر است به آنچه که دستگیرتان شده اکتفا کنید .

مرد متولد دی کمتر به عشق خود اعتراف می کند پس هرگز انتظار نداشته باشید که گفتار و رفتار وی نشان دهنده این انتخاب درونی باشد .

مردان متولد دی ماه چنین وانمود می کنند که هرگز نیازی به تعریف و تمجید ندارند و گاهی مانع نشان دادن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش از شنیدن تعریف و تمجید می گردند ،اما در اصل با تمام وجود خواهان آن هستند که مرتبا به آنها بگویید که چه مرد خوب، باهوش ، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی هستند .

مرد دی ماهی جاه و مقام را به ثروت ترجیح می دهد و ثروت را وسیله ای برای کسب قدرت و شهرت می داند.او قلبا مایل است مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند ولی گمنام .

امور عاطفی مرد متولد دی

مر دی ماهی به سادگی می تواند به زنان نزدیک شده و با آنها ارتباط برقرار کند این بدین معنی نیست که او مردی چشم چران و هوسران است بلکه فقط به دنبال یافتن زن ایده آل خود می باشد. این نوع از مردان دی ماه، خیلی کمیاب هستند، اما اگر چنین موردی برای شما پیش آمد بهتر است ابتدا راجع به او اطلاعاتی به دست آورید.

مرد متولد دی هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند و به همین دلیل کمتر اتفاق می افتد که از همسرخود جدا شود. طبق آمار موجود، طلاق گرفتن در مردان متولد دی خیلی کمتر از متولدین ماه های دیگر اتفاق می افتد، با وجود این هرگز او را در این بن بست قرار ندهید.

اگر روزی خطایی از شما سر زده و به این نتیجه برسد که همسر مناسبی نیستید، در آن صورت هرگز شانس دوم به شما نخواهد داد و سریعا رابطه خود را با شما قطع خواهد کرد.

هر مرحله از زندگی زناشویی برای این مردان با حساب و کتاب همراه است. در اولین سالهای زندگی از نظم و ترتیب چنین مردی واقعا تعجب خواهید کرد، او هر هفته در یک روز و یک ساعت معین برای والدین خود کاغذ می نویسد ، در یک روز و یک ساعت معین به فلان قوم خویش تلفن می زند، سر ساعت چای یا قهوه می نوشد ، فلان لباس خود را همشه در سمت چپ یا راست گنجه آویزان می کند و کفش هایش را در روز معینی از هفته واکس می زند و خلاصه نظم در هر کارش دقیقا جریان دارد.

این مرد دلبستگی زیادی به خانه، خانواده و نزدیکان خود و آداب و رسوم خانوادگی دارد و از شما نیز انتظار دارد که مانند او علاقمند به خانواده خود و او باشید. بعد از ازدواج نیز، باید به نزدیکان او ابراز احترام و محبت بکنید. اگر فردی استقلال طلب بوده و توجه زیادی به آداب و رسوم ندارید نباید این مرد را انتخاب کنید.

با وجود شناختن مردان دی ماهی در امور عاطفی، اگر او باز هم دلبسته شما نشد زیاد تعجب نکنید زیرا در مورد عشق خجالتی می باشد. با وجود پسندیدن شما نمی تواند به راحتی احساس خود را آشکار کند.

او می تواند، صاحب کار فوق العاده ای باشد، ثروت زیادی به دست آورد، اما وقتی نوبت عشق می رسد، ناگهان تغییر می کند. زیرا به آسانی اعتماد نمی کند. تصور می کند زنی که او را پسندیده باشد، به او توجه خواهد کرد، با این وصف شما باید به او نزدیک شوید.

در مورد یک مرد متولد دی این کارها را نباید انجام دهید :

  • سعی نکنید او را تغییر بدهید. اگر نمی توانید او را همانطور که هست قبول داشته باشید به کل از این رابطه صرف نظر کنید.
  • اگر کم حرفی و سکوت را ترجیح می دهد، کوشش نکنید بودن در جمع های شلوغ و پر سر و صدا را به او تحمیل کنید.
  • سعی نکنید درباره مسایل پنهانی او کنجکاوی کنید.

نقش پدری در مرد متولد دی

پدر دی ماهی انظباط و مطیع بودن را از کودکان خود می خواهد ، درمقابل به خواسته هایی همچون خرید یک دوچرخه و یا بر پا کردن یک جشن تولد بزرگ پاسخ مثبت می دهد حتی اگر امکان برآورده کردن این خواسته ها سخت باشد. پدر متولد دی مراقب رفتار و کردار کودکان خود می باشد و هیچ نکته ای را فراموش نمی کند .

کمی خشک و رسمی به نظر می رسد. وظیفه شما برای بهتر کردن این رویه این است که مدام به وی گوشزد کنید که رفتار خشک و رسمی با بچه ها نداشته باشد و از سوی دیگر به بچه ها یاد بدهید که از ابراز علاقه به پدرشان کوتاهی نکنند ، چون او تشنه احترام و محبت است و ادای احترام به او اعتماد به نفس را در وجودش را تقویت می کند .

به عنوان پدر، او واقعا یک رئیس با جذبه است و خود را در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست؛ به این معنی که چه در سر میز غذا در منزل و چه بر سر سفره ای که در یک گردش خانوادگی روی علف های بیابان پهن می شود ، او در بالای سفره می نشیند و موقعیت برتر خود را حفظ می کند .

طالع بینی زن متولد دی

به صورت خلاصه می توان گفت زن متولد دی ماه بسیار جاه طلب،کمی لجباز و زود رنج، کدبانو، منظم، آراسته و خوش لباس می باشد. همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیتهای چشمگیر ، هدف نهایی اوست .از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت می باشد. زنان متولد دی ماه معمولاً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و گاهی هنرمند و اغلب در رفاه و آسایش هستند . آنها باید از غیبت و قسم دروغ دوری کنند و گرنه با مشکل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایل به برخورداری محبت و توجه دیگران هستند، باید به آنان محبت کنند. با یاد خدا و توکل به او هموراه می‎توانند از خطرات عبور کنند. لباس‎هایی با رنگ آبی و سبز متناسب با این افراد خواهد بود.

زن دی ماهی با نظم و اراده خاص خود می تواند سمت رهبری احزاب و مؤسسات خیریه را بدست آورد. با هرشغلی می تواند خود را تطبیق دهد. یعنی می تواند مسئول یک بخش از موزه یا خواننده اپرا یا فروشنده یک سوپر مارکت یا معلم یک مدرسه و یا زنی خانه دار با مشکلات باشد.

دختر و زن متولد دی ماه به سر و وضع ظاهری خود بسیار اهمیت می دهد، حتی اگر دختر یک کارگر ساده باشد، در هر بار ملاقات او با چنان سر و وضع و رفتاری از وی مشاهده می کنید که گویی در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده و در بهترین مدارس تحصیل کرده است ،حتی اگر نیاز باشد تا با سیلی صورت خود را سرخ کند. این خصوصیت بعد از ازدواج هم همراه او خواهد ماند .

در درون دختر و زن متولد دی می توان نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف به گذشته را یافت که تاثیر آن به خوبی در رفتار و کردار وی مشخص است . شاید به این دلیل از شوخی خوشش نمی آید. اگر در سنین ک نوجوانی نیز با پسری دوست شود هدفی به غیر از ازدواج نخواهد داشت. به شدت از آینده هراس دارد و لحظه ای نمی تواند فکر راحتی داشته باشد. هرگز اهل رویاپردازی نیست و همین قدر که پسری را از نظر روحی و مالی قابل اطمینان بداند، از تمام امکانات خود برای ازدواج با او استفاده می کند.

از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت است، به محض ورود به یک جمع سریعا موقعیت آنجا را درک می کند و رفتار مناسب را در پیش رو می گیرد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی است و زیبایی مخصوص به خود را دارد. اما همیشه از اینکه شوهرش زن زیبای دیگری را به او ترجیح دهد یا در نظرش زشت جلوه کند واهمه دارد. به این دلیل اگر دوست یا همسر شما زن متولد دی است باید به طور مستمر او را از زیبا بودنش مطمئن بسازید.

علاقه بسیار زیادی به پدر و مادر و خواهر و برادران خود دارد، پس به هیچ وجه به فکر قطع این رابطه عاطفی نباشید زیرا اگر خیلی پافشاری کنید و عرصه را بر وی تنگ سازید، مجبور می شود شما را ترک کند.

امور عاطفی زن متولد دی

ازدواج با یک دختر دی ماهی یعنی ازدواج با کل خانواده او. در زمانی که پدر و مادر او مریض شوند و نیاز به مراقبت داشته باشند تبدیل به پرستار تمام وقت آنها شده و ممکن است شما را مدتها تنها بگذارد.

دختر دی ماهی به معنای واقعی شریک زندگی است،بدون کوچکترین اعتراضی در زمان لزوم و بحران ها با تمام وجود به کمک شما می شتابد و حاضر است بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

او هرگز بین شما و خانواده تان قرار نمی گیرد. اگر والدین شما نیازمندی های مالی داشته باشند، هیچ زنی به اندازه او کمک های شما را به ایشان طبیعی تلقی نمی کند. او به اندازه ای به روابط خانوادگی علاقمند است که اگر قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شده است و با رفتار خوب خود در کمترین زمان می تواند جایی در دل خانواده شما برای خود باز کند.

ظاهر او خیلی آرامتر و ساکت تر از آنچه که در درون اوست نشان داده می شود برخلاف ظاهر آرامش بسیار احساساتی است ، البته همه زن ها ظریف و احساساتی هستند، اما زن متولد دی خیلی بیشتر تابع احساسات خود می باشد. در حقیقت او یک خلق و خوی مشخص ندارد و اگر به او بی احترامی یا کم محلی بشود، دچار آزردگی خاطر بسیار می شود و چه بسا که روزهای متمادی احساس اوقات تلخی کند.

شاید این نکته جالب باشد که اغلب دختران متولد دی ماه با مردانی شل و ول و گاه ترسو ازدواج می کنند و به این ترتیب خود رئیس نان آور خانه می شوند. آنها احساس پدری هم می کنند. اگر روزی در فروشگاه با خانمی مواجه شدید که تند تند راه می رود و شوهرش در حالیکه ساک خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود، مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.

برخی از دختران متولد دی نیز با مردانی ازدواج می کنند که پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می کنند ، آنها همیشه به شوهر خود افتخار می کنند، برای اثبات این ادعا ، اگر در مراجعه بعدی خود به بانک پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید اشتباه نکنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی 30 سال فکر می کنند . آنها شوهری می خواهند که برایشان پدری کند .

نقش مادری در زن متولد دی

مادران متولد دی ماه تمام هم و غم خود را روی کار برای خانواده می‌گذارند و توقع دارند در این تلاش سخت بقیه اعضای خانواده هم آن‌ها را همراهی کنند. آن‌ها به شدت در مقابل اعضای خانواده خود احساس مسئولیت می‌کنند و البته گاهی در ابراز این حس مسئولیت آنقدر افراط می‌شود که چه بسا بقیه خانواده کلافه می‌شوند! با این حال نباید فراموش کرد که مادران متولد دی ماه نه تنها قصد آزار اعضای خانواده خود را ندارند بلکه در تلاشند تا با این سختگیری‌ها خانواده را به سمت موفقیت سوق دهند هر چند شاید گاهی در این راه زیاده​روی کنند! مادران متولد دی معمولا سختگیری را دوست دارند و اصلا با قوانینی که برای خانواده و به خصوص فرزندان خود وضع می‌کنند مشکلی احساس نمی‌کنند. گاهی اینقدر چنین احساسی در آن‌ها شدت می‌گیرد که ترجیح می‌دهند قوانین را جایگزین احساسات کنند و دقیقا از همین رو احساسات خود را بروز نمی‌دهند اگر چه شاید در خیلی از مواقع دوست داشته باشند که در مقابل فرزندان​شان ابراز احساسات کنند اما جلوی خود را می‌گیرند. بهتر است گاهی بگذارید احساسات به صورت کاملا طبیعی جای آن همه قوانین خشک را بگیرد. فراموش نکنید رابطه شما مادر و فرزندی است و در چنین رابطه‌ای شکستن هرازگاهی قوانین نه تنها اشکالی ندارد که ضروری هم هست.

مادران متولد دی ویژگی‌های جالب توجهی دارند. آن‌ها به فرزندان خود یاد می‌دهند که چطور قدر و ارزش پول را بدانند. به آن‌ها می‌آموزند که چطور پای قولی که می‌دهند بایستند. در واقع این مادران نقش اول و البته قدرتمند زندگی بچه‌های خود هستند. در نتیجه بچه‌های آن‌ها همواره به ایشان احترام می‌گذارند. به هر حال این بچه‌ها هر چه بزرگ‌تر می‌شوند بیشتر ارزش آموزش‌هایی را که مادران متولد دی به آن‌ها داده‌اند می‌دانند. طبیعی است که این فرزندان قدر‌شناس شوند.
اگرچه مادران متولد دی خیلی اهل ناز و نوازش بچه‌های خود نیستند اما شاید اگر بدانند که از این طریق می‌توانند رابطه گرم​تری با فرزندان خود برقرار کنند چه بسا رویه قبلی را تغییر دهند. بچه‌ها واقعا به آغوش والدین خود احتیاج دارند. به اینکه دست نوازش و مهربانی آن‌ها را روی سر خود احساس کنند بنابراین برای در آغوش کشیدن آن‌ها دنبال بهانه نباشید. هرازگاهی فرزندانتان را بغل کنید و آن‌ها را ببوسید و بگذارید هر چقدر که می‌خواهند در آغوش شما بمانند تا احساس آرامش و امنیت کنند. شما یک مادر کامل هستید که هم نظم را به بچه‌ها آموزش می‌دهید و هم محبت بی‌حد و اندازه خود را نثار آن‌ها می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *