مقالات

با مفهوم نمادها در زیورآلات و اکسسوری ها بیشتر آشنا شوید!

با مفهوم نمادها در زیورآلات و اکسسوری ها بیشتر آشنا شوید!

حتما شما هم تا به حال به فروشگاه های مختلفی برای خرید زیورآلات و اکسسوری های متنوع مراجعه کرده اید. می دانید که بسیاری از زیورآلات مدرن و جدید دارای نمادهای خاص با معنی های متفاوت هستند که عشق و فرهنگ را به شما یادآوری می کنند. نمادها در زیورآلات و اکسسوری ها هر کدام معنی خاصی می دهند. پس به عنوان خریدار این محصولات، باید بدانید که کدام نماد برای شما یا فرد مقابلتان مناسب تر است؟ پس با ما همراه باشید تا با انواع نماد در زیورآلات آشنا شوید.

انواع نمادها در زیورآلات و اکسسوری ها

انواع نمادها در زیورآلات و اکسسوری ها بسیار متنوع هستند که در این مقاله به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم. مطمئنیم که با داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع نماد در زیورآلات طلای زنانه و اکسسوری ها می توانید این محصولات را با معنا و هدف بهتری بخرید.

نماد کلید در زیورآلات

نماد کلید در زیورآلات نشان دهنده دوستی و عشق است. بسیاری از افرادی که به دنبال خرید یک زیورآلات زنانه و اکسسوری خاص برای آقایان هستند، زیورآلاتی را انتخاب می کنند که دارای نماد کلید هستند. این نماد نشان دهنده تعهد است. وقتی آن را به دیگران هدیه می دهید، به آن ها این موضوع را القا می کنید که دوست دارید مجددا آن ها را ببینید.

برای دادن زیورآلات کلید به عنوان یک هدیه عاشقانه، می توان از زیورآلات دارای نماد قفل نیز استفاده کرد. همانطور که قفل و کلید بدون هم هیچ کاربردی ندارد، زوجین عاشق هم بدون هم زندگی خوبی را تجربه نمی کنند. پس دو نماد کلید و قفل می توانند نمادهای عاشقانه باشند.

نماد قفل در گردنبند

نماد گردنبند قفل بیشتر نشان دهنده اراده و صلابت برای انجام امور مختلف است. البته همانطور که اشاره کردیم، بسیاری از افراد به این نماد به صورت رمانتیک نگاه می کنند و آن را نمادی برای عشق ابدی می دانند.

نماد مار در اکسسوری

حتما تا به حال اکسسوری های مختلفی را با نماد مار مشاهده کرده اید. احتمالا برای شما این سوال مطرح شده است که گردنبند مار نماد چیست؟ مار نماد قدرت است. در هر اکسسوری که از نماد مار استفاده شده باشد، می توان آن اکسسوری را نماد قدرت دانست. البته نماد مار در زیورآلات زنانه مانند انگشتر طلا زنانه یا گردنبند طلا زنانه فقط با همین معنا و مفهوم نیست.

بلکه مار نشان دهنده تولد دوباره و تغییراتی نیز هست که در زندگی شما ایجاد شده است. بنابراین، اگر به دنبال یک زیورآلات با نمادهای خاص با معنی هستید، می توانید زیورآلات دارای نماد مار را انتخاب کنید. به خصوص اگر قرار است یک تحول خاصی در زندگی خودتان ایجاد کنید، این زیورآلات گزینه بسیار عالی برای شما محسوب می شوند.

نماد دم ماهی

دم ماهی نماد چیست؟ می دانیم که پس از مشاهده اکسسوری های خاص این سوال در ذهن شما مطرح شده است. باید بگوییم که دم ماهی و دم وال نشان دهنده پیروزی و خوشبختی شما هستند. بسیاری از افراد دم ماهی را نشان دهنده خوش شانسی می دانند.

انواع نمادها در زیورآلات و اکسسوری ها

نماد بی نهایت در انواع زیورآلات طلا

یکی از خاص ترین نمادهای زیورآلات که حتما تا به حال آن را مشاهده کرده اید، نماد بی نهایت است. این نماد در کنار زیبایی فوق العاده ای که دارد، معانی بسیار زیادی را از آن خود کرده است. البته مهم ترین معنی این نماد، عشق ابدی و بی نهایت افراد به یکدیگر است. بنابراین، اگر به دنبال خرید زیورآلات طلا زنانه هستید، می توانید از نماد بی نهایت استفاده کنید.

نماد پر در زیورآلات

جالب است که بدانید در فرهنگ ایران، پر نماد آزادی است. پس نماد پر در زیورآلات نشان دهنده آزادی می باشد. برخی از این افراد دیگر نیز بر این باورند که پر نشان دهنده قدرت، معراج، بهشت و حقیقت است. در دین مسیحیت نیز پر نشان دهنده عشق و محبت می باشد.

نماد ستاره در زیورآلات

نماد ستاره در زیورآلات نشان دهنده خوشبختی، امید، آرزو و جاه طلبی است. در حال حاضر، یکی از پرفروش ترین اکسسوری های موجود در بازار، اکسسوری هایی هستند که با نماد ستاره طراحی شده اند.

انواع نماد در زیورآلات

نماد بال فرشته در زیورآلات

اگر برای شما هم این سوال مطرح شده است که گردنبند بال فرشته نماد چیست؟ باید بگوییم که این نماد نشان دهنده پاکی، شجاعت، محافظت و شادی است. شما می توانید گردنبند بال فرشته را به عنوان نشانه عشق خودتان برای همسر خود نیز بخرید.

 

 

نماد دلفین در گردنبند طلا

احتمالا برای شما این سوال مطرح شده است که گردنبند دلفین نماد چیست؟ جالب است که بدانید بر اساس فرهنگ های بسیاری از مردم، دلفین نشان دهنده نجات دهنده است. با این حال اگر فقط دم دلفین در گردنبند یا زیورآلات طلای شما وجود داشته باشد، نشان دهنده خوشبختی و پیروزی است. بسیاری از افراد نیز دلفین را نماد آرامش و صلح می دانند.

انواع نماد در گردنبند طلا به چه معناست؟

گروه هنری دانژه؛ ارائه دهنده انواع اکسسوری ها با نمادهای متنوع

گروه هنری دانژه دارای نیروهای بسیار خوش ذوق است که در کار خودشان، بی رقیب هستند. تولید انواع اکسسوری و زیورآلات زنانه مانند گردنبند طلا زنانه، گوشواره طلا زنانه، دستبند زنانه طلا و النگو ورق طلا از جمله برخی از فعالیت های این مجموعه محسوب می شوند. دلیل متمایز بودن این گروه هنری با دیگر مجموعه ها، به کار رفتن ورق طلای 24 عیار برای ساخت انواع محصولات است. پس از نظر کیفیت و قیمت، می توان اکسسوری های این مجموعه را جزء بهترین ها دانست. شما می توانید انواع زیورآلات زنانه با نمادهای ماه تولد، نمادهای خاصی که ذکر کردیم و … را از این مجموعه بخرید و هر بار با نگاه کردن به آن ها، از آن ها لذت ببرید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد انواع نمادها در زیورآلات و اکسسوری ها صحبت کردیم. پس حتما متوجه شدید که هر کدام از نمادهایی که در زیورآلات طلا زنانه و اکسسوری های مردانه به کار می روند، معنا و مفهوم خاص خودشان را دارند. پس سعی کنید که قبل از خرید این محصولات کمی روی نماد آن ها فکر کنید و ببینید آیا این نماد مناسب شما یا فردی که قرار است این اکسسوری را برای او بخرید هست یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *