مقالات

راهنمای نحوه تشخیص سایز انگشتر زنانه با روش ساده و تصویری

سایز انگشتر زنانه را چگونه بفهمیم

تا به حال شده نیاز به خرید انگشتر زنانه طلا به صورت اینترنتی داشته باشید، ولی ندانید که چطور سایز انگشتر به سانتی متر را تعیین کنید؟ نگران نباشید، چون در این موضوع تنها نیستید. بسیاری از خانم‌ها در هنگام خرید زیورآلات طلا نمی‌دانند که چطور باید بهترین سایز را برای خودشان انتخاب کنند. به خصوص اگر بحث خرید انگشتر زنانه باشد.

با این حال در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با روش تشخیص سایز انگشتر آشنا کنیم تا بتوانید خیلی ساده و سریع، بهترین انگشتر را بر اساس سایز انگشت خودتان بخرید.

راهنمای تشخیص سایز انگشتر زنانه

زمانی که به فکر خرید یک انگشتر طلای زنانه از فروشگاه‌های اینترنتی هستید، احتمالا اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می‌کند این است که آیا سایز انگشتر دقیقا مطابق با سایز انگشتان شما هست یا خیر؟ شاید بتوانید یک انگشتر یا حلقه بزرگ را با روش‌های مناسبی کوچک کنید، اما برای انگشترهایی که کوچک هستند، هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. پس بهتر است برای جلوگیری از دردسر هم که شده اقدام به خرید انگشتر زنانه با سایز مناسب کنید.

اگر نمی‌دانید که باید سایز انگشتر زنانه را چگونه بفهمیم، با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله چند روش برای تشخیص سایز انگشتر زنانه را به شما معرفی می‌کنیم که حتما به کارتان خواهند آمد. پس عجله نکنید و کل این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

راهنمای تشخیص سایز انگشتر زنانه

نحوه تعیین سایز انگشتر با نخ

اگر نمی‌دانید که چطور سایز انگشتر زنانه خودتان را مشخص کنید، نگران نباشید. نه نیازی به مراجعه به طلافروشی دارید تا حلقه‌های مختلف را تست کنید، نه قرار است که برای خرید قالب انگشتر هزینه کنید. شما فقط به یک تکه نخ برای تعیین سایز انگشتر نیاز دارید. برای این کار کافیست که مطابق با مراحل زیر پیش بروید. در نهایت با مشاهده جدول سایز انگشتر زنانه می‌توانید با خیالی راحت، انگشتر خودتان را با سایز مناسب انتخاب کنید.

  • یک نخ یا نخ دندان را برای تشخیص سایز انگشتر زنانه بردارید و آن را ببرید.
  • سپس، نخ را دور انگشتی که قرار است انگشتر در آن قرار بگیرد، بپیچید.
  • اولین تماس دو طرف نخ با هم، همان سایز انگشتر شماست که باید آن را با یک خودکار و یا یک ماژیک علامت بزنید.
  • سپس نخ را از دور انگشتان خودتان باز کنید و یک خط کش بردارید و طول نخ را اندازه گیری کنید. طول نخ بر اساس هر سایز حلقه در جدول زیر ذکر شده است که می‌توانید از آن برای تشخیص سایز انگشتر زنانه استفاده کنید.

نحوه اندازه گیری و تشخیص سایز انگشتر با نخ

نحوه تشخیص سایز انگشتر زنانه با نوار کاغذی

اگر در دسترس شما نخ یا نخ دندان نیست و می‌خواهید خیلی فوری سایز انگشتر خود را بگیرید، می‌توانید از یک نوار کاغذی استفاده کنید. مزیت نوار کاغذی این است که به راحتی می‌توان روی آن را علامت زد. پس اگر با نخ ارتباط خوبی برقرار نکردید، می‌توانید از این روش برای تشخیص سایز انگشت برای انگشتر استفاده کنید. برای این کار کافیست که طبق مراحل زیر پیش بروید.

  • یک تکه نوار کاغذی را به اندازه دلخواه برش بزنید و دور انگشتان خودتان قرار دهید.
  • کاغذ را به صورت دقیق دور پایه انگشتر مورد نظر خودتان بپیچید. اولین محل قرار گرفتن دو سر کاغذ روی هم را با یک ماژیک یا خودکار علامت بزنید.
  • سپس کاغذ را از دور انگشت خود باز کنید و طول آن را بر حسب میلی متر اندازه گیری کنید.
  • از طریق جدول سایز انگشتر زنانه که در بالا به شما ارائه کردیم، اندازه انگشتر زنانه خود را تشخیص دهید.

نکته بسیار مهم: برخی از بانوان دارای انگشتان با فرم خاصی هستند. به طوری که بالای انگشت دارای قطر بسیار بیشتری نسبت به پایین انگشت می‌باشد. اگر شما هم دارای این شرایط هستید، بهتر است که اندازه بالای انگشتر خودتان را هم بگیرید و بر اساس آن سایز انگشتر مناسب خودتان را انتخاب کنید. چون در غیر این صورت انگشتر در انگشت شما گیر می‌کند.

راهنمای سایز انگشتر زنانه با کمک انگشترهای قدیمی

اگر به هر دلیلی نتوانستید از روش‌های ذکر شده برای تشخیص سایز انگشت زنانه استفاده کنید، نگران نباشید. چون شما می‌توانید با انگشترهای قدیمی خودتان هم سایز انگشتر زنانه را به راحتی تشخیص دهید. این روش به خصوص برای افرادی که نیاز به خرید انگشتر طلا زنانه برای هدیه دارند، مناسب می‌باشد. برای استفاده از این روش تشخیص سایز انگشتر زنانه کافیست که مطابق با مراحل زیر پیش بروید.

  • از یک خط کش دقیق استفاده کنید و سایز داخل حلقه را از لبه به لبه حلقه اندازه گیری کنید. دقت کنید که شما باید بزرگ‎ترین قطر حلقه (یعنی از مرکز) را اندازه گیری کنید.
  • حال که قطر انگشتر قدیمی خود را اندازه گیری کردید، می‌توانید آن را برحسب میلی متر با داده‌های جدول مقایسه کنید. به راحتی می‌توانید سایز انگشتر مورد نیاز خودتان را از طریق این روش تشخیص دهید.

نحوه اندازه گیری سایز انگشتر زنانه با خط کش

معرفی گروه هنری دانژه برای خرید زیورآلات زنانه با ورق طلا

گروه هنری دانژه یکی از گروه‌های هنری خلاق در حوزه تولید زیورآلات زنانه با ورق طلا 24 عیار است. البته محصولات این گروه هنری فقط به زیورآلات زنانه محدود نمی‌شوند. بلکه می‌توان تابلوهای شعر، عاشقانه و بسیاری از صنایع دستی که با خلاقیت فوق العاده و ورق طلا 24 عیار تولید شده‌اند را از طریق این گروه هنری خریداری کرد.

فقط کافیست که مدل‌های انگشتر طلا زنانه، زیورآلات زنانه با ورق طلا و … موجود در فروشگاه دانژه را مشاهده کنید. به احتمال زیاد از خلاقیت موجود در این زیورآلات زنانه شگفت زده خواهید شد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد نحوه تشخیص سایز انگشتر زنانه با روش ساده و تصویری صحبت کردیم. اگر تا به حال نمی‌دانستید که سایز انگشتر شما چقدر است، کافیست که از یکی از سه روش ذکر شده برای تشخیص سایز انگشتر زنانه خودتان کمک بگیرید. فراموش نکنید که انگشترهای زنانه باید با سایز مناسب خریداری شوند.

چون اگر بزرگ باشند به راحتی از انگشتان شما می‌افتند و اگر کوچک باشند نمی‌توانند وارد انگشتان شما شوند. پس سایز انگشتر را دقیقا مطابق با همان سایز انگشتی که قرار است انگشتر را در آن قرار دهید، انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *