مقالات

معرفی 12 سمبل و نماد ماه تولد + معرفی محصولات نماد هر ماه

معرفی 12 سمبل و نماد ماه تولد + معرفی محصولات نماد هر ماه

نماد ماه تولد یک سنبل تعریف شده در صورت فلکی است که برای هر شخص که در یک ماه خاص متولد شده است منحصر به فرد می‌باشد. این نمادها در مقوله طالع بینی برای ذکر خصوصیات و ویژگی های شخصیتی هر انسانی مورد استفاده قرار میگیرد. برخی‌ها بر این باور هستند که اجرام آسمانی، ستارگان و تمام عناصری که در فضا وجود دارد در زمان تولد هر فرد یک چینش و نظم خاصی دارند که با ارزیابی آنها میتوان به اطلاعات زیادی دست پیدا کرد. سنبل و نماد ماه تولد برای بسیاری از افراد ارزشمند است. لذا طراحان محصولات مختلف خصوصا زیور آلات و اقلام دکوری سعی میکنند جهت جلب رضایت مشتریان از این نمادها برای ساخت اقلام زینتی مختلف استفاده کنند.

در ادامه مقاله در مورد ویژگی هایی که برای هر نماد ماه تولد مشخص شده است صحبت میکنیم. همچنین برخی از محصولاتی که همراه با ورق طلا ساخته شده اند و دارای چنین نمادهایی هستند معرفی خواهیم کرد.

نماد ماه تولد فروردین

نماد ماه تولد فروردین یکی از جذاب ترین سنبل های تعریف شده برای ماه های سال تلقی می‌شود. تطابق آن با آغاز سال جدید یک اتفاق بسیار مبارک است. سنبلی که در صورت فلکی برای نماد ماه فروردین شکل گرفته است حیوان قوچ می‌باشد. در این سنبل میتوان نشانه هایی همچون قدرت، شجاعت و اقتدار را برای متولدین این ماه نسبت داد.

نماد این ماه زیبا با ظرافت ساختاری بالا بر روی انواع زیورآلات مانند گردنبند طلا فروردین، پابند طلا فروردین، انگشتر، دستبند و انواع اکسسوری‌ها مانند جاسوییچی طلا و حتی‌ها روی تابلو طلا نیز نقش بسته اند. بنابراین شما می‌توانید این محصولات را در طول روز استفاده کنید یا به عنوان یک المان دکوری در مقابل دیدگان خود قرار دهید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

محصولات نماد ماه تولد فروردین

 

نماد ماه تولد فروردین

نماد ماه تولد اردیبهشت

سنبلی که به عنوان نماد ماه تولد اردیبهشت معرفی شده است گاو نر می‌باشد. گل محبوب آنها رز صورتی و سنگ یاقوت کبود به عنوان یک عنصر خوشی یمن برای این ماه تلقی می‌شود. متولدین این ماه ثبات شخصیتی بسیار بالایی دارند و به عنوان افراد پر تلاش سعی میکنند سخت ترین اهداف را به دست بیاورند.

یکی از رنگ های مورد علاقه متولدین این ماه رنگ آبی آسمانی است که همواره دوست دارند آن را روی لوازم شخصی خود ببینند. برای متولدین این ماه نیز طیف گسترده ای از انواع محصولات از نوع زیورآلات طلا، اکسسوری‌ها و همچنین اقلام دکوری طراحی و ساخته شده است.

محصولات نماد ماه تولد اردیبهشت

نماد ماه تولد خرداد

اولین چیزی که در زیورآلات ماه خرداد خودنمایی می‌کند، نماد ماه تولد است. هر یک از ماه‌های سال دارای نماد خاص خودشان می‌باشند. اگرچه شاید این نماد برخلاف سنگ‌های ماه تولد خواصی را برای افراد به دنبال ندارند، اما قطعا با زیبایی خاص خودشان می‌توانند برای متولدین هر ماه انتخاب خوبی باشند. نماد ماه تولد خرداد، به شکل دوقلو است.

در واقع در این نماد دو سر در کنار هم قرار گرفته‌اند که مانند دوقلوهای افسانه‌ای می‌باشند که سرشان به هم چسبیده‌اند. نماد ماه تولد خرداد در هر یک از انواع زیورآلات خرداد یکسان نیست. شاید برخی از نمادها شکل و شمایل متفاوتی داشته باشند، اما چون سمبل این ماه دوقلوها است، همه آن‌ها دارای دو جسم دوقلو می‌باشند.

سنگ خوش یمن این ماه، سنگ زمرد است که در کنار زیبایی، گران قیمت نیز می‌باشد. زمرد قرمز در بسیاری از زیورآلات ماه تولد خرداد به کار می‌رود. شعار این ماه «من فکر می‌کنم» است که حتما در بسیاری از زیورآلات ماه خرداد این شعار را دیده‌اید. جالب است که بدانید عنصر وجود متولدین خرداد ماه هواست. به عقیده برخی از افراد، همانطور که هوا سیار است و هر روز در حال حرکت می‌باشد، افکار متولدین خرداد نیز بهم ریخته است.

محصولات نماد ماه تولد خرداد

نماد ماه تولد تیر

نماد ماه تولد تیر در صورت فلکی به صورت یک سنبل خرچنگ خود را نشان میدهد. افرادی که در این ماه متولد شده اند خصوصیات شخصیتی خاصی دارند که از جمله آن میتوان به روحیه حساس، صمیمی، رئوف و مهربان و بسیار محافظه کار ذکر کرد. رنگ مورد علاقه متولدین این ماه معمولا آبی و سبز است. عنصر وجودی آنها سیال آب است بنابراین گاهی آرام و گاهی پرتلاطم هستند. همراه داشتن انواع وسایل شخصی با این نماد قطعا می‌تواند یک انرژی بسیار بالایی را به کاربر منتقل کند. لذا بهتر و با کیفیت بالاتر می‌تواند کارهای روزمره خود را با روحیه بالا انجام دهد.

 

نماد ماه تولد تیر

 

محصولات نماد ماه تولد تیر

 

نماد ماه تولد مرداد

سنبل ماه تولد مرداد شیر است. این سنبل نشان دهنده قدرت شخصیتی بالا، روحیه جنگنده و خستگی ناپذیر است. شخصیت ثبت شده برای نماد ماه تولد مرداد افراد با اعتماد به نفس بسیار بالا، متکی به خود و بلند پرواز هستند. معمولا متولدین مرداد یک روحیه ایده پردازانه ناب دارند که میتوانند افکار مبتکرانه جذابی را در هر حوزه ای ارائه دهند. عنصر وجودی این ماه طلا است. پس انواع زیورآلات طلا مانند دستبند زنانه مرداد و همچنین نمونه های مردانه، پابند مرداد و دیگر اکسسوری‌ها از قبیل بج سینه طلا، دکمه سردست طلا با داشتن این نماد جلوه گری زیباتری دارند.

محصولات نماد ماه تولد مرداد

 

نماد ماه تولد شهریور

نماد ماه تولد شهریور با عنوان سمبل شناخته می‌شود. البته در برخی از موارد یک طرح فرشته نیز برای آن تعریف شده است. سنگ های زینتی که برای این ماه وجود دارند عبارتند از کهربا، چشم ببر و یاقوت است. از لحاظ شخصیتی متولدین این ماه فردی استراتژیک، دارای ایده، وظیفه شناس، تحلیلگر و با نظم کاری بالا می‌باشد. شهریور ماهی‌ها هوش و ذکاوت به نسبت بالایی دارند و اهل سازش و صبور کمال گرا هستند. برای این ماه ست مردانه شهریور بسیار پرفروش است و در کنار این‌ها شما می‌توانید از انواع اکسسوری و لوازم دکوری نیز که همگی با ورق طلا ساخته شده اند استفاده کنید.

محصولات نماد ماه تولد شهریور

 

نماد ماه تولد مهر

نماد ماه تولد مهر ترازو است. این سنبل نشان دهنده تعادل و میانه رو بودن افراد متولدین این ماه است. افرادی فعال، پیشرو و با سبک زندگی متفاوت هستند. در اغلب اوقات مثبت نگر هستند و اهل مساوات و برابری می‌باشند. بسیار جستجوگر، اهل تجزیه و تحلیل و با معلومات و درایت هستند. متولدین مهر علاقه خاصی به رنگ های تیره مانند قهوه ای، مشکی و سبک های این چنینی دارند.

محصولات نماد ماه تولد مهر

 

نماد ماه تولد آبان

سنبلی که برای نماد ماه تولد آبان در صورت فلکی تعریف شده است کژدم یا عقرب است. بنابراین مهمترین خصوصیت متولدین این ماه قانون پذیر بودن و دارای یک خط مشی مشخص است که عملکرد خود را در همان چارچوب تنظیم میکنند. خصوصیات اخلاقی آنها ثبات بالایی دارد. افرادی خود آگاه و دوستدار حقیقت هستند. آبان ماهی‌ها علاقه زیادی به محصولات جدید و ایده پردازانه دارند. بنابراین محصولاتی که دارای سنبل این ماه هستند مانند پابند طلا آبان، دستبند مردانه سنگ طلا، بج سینه طلا، ست های کامل زنانه و مردانه بیشتر نظر آنها را جلب می‌کند.

محصولات نماد ماه تولد آبان

 

نماد ماه تولد آذر

یک سنبل بسیار عجیب برای نماد ماه تولد آذر وجود دارد و آن اسب با نیم تنه بالایی انسان است. معمولا سنبل تیر و کمان را نیز برای این ماه معین کرده اند. از جمله المان های شخصیتی افراد روحیه ماجراجو، با دقت و ظرافت بالا و کنجکاو هستند. رنگ مورد علاقه متولدین این ماه بیشتر ارغوانی است. در مراودات اجتماعی ارتباطات عمیق برقرار میکنند. درنتیجه تمایل به کار تیمی خوبی دارند. زیباترین زیورآلات و اقلام دکوری برای این ماه ساخته شده اند که افراد بر اساس سلیقه خود میتوانند به انتخاب آنها بپردازند. پرفروش ترین آنها تابلو طلا ماه تولد است.

محصولات نماد ماه تولد آذر

 

نماد ماه تولد دی

نماد ماه تولد دی حیوان بز است. المان های شخصیتی که برای متولدین این ماه قابل تحمل است داشتن یک روحیه رهبری و مسئولیت پذیر میباشد. تحمل سختی بالایی دارند و به جهت افکار بلند پروازانه و شجاعانه خود در مسیر سختی‌ها قدم می‌گذارند. از محیط تاثیر پذیر هستند و سعی میکنند یک روند استراتژیکی را برای کارهای روزمره خود فراهم کنند. همواره در تلاش هستند تا شغل و پیشه خود را براساس علاقه ای که دارند انتخاب کنند و از این طریق به ثروت انبوه برسند.

 

نماد ماه تولد دی

 

محصولات نماد ماه تولد دی

 

نماد ماه تولد بهمن

نماد ماه تولد بهمن هم با عنوان ظرف و هم با نام مرد و دلو شناخته شده است. برای ماه تولد بهمن میتوان خصوصیاتی همچون مستقل بودن، صبر و تلاش، بی توجه به افکار و المان های منفی همچنین ثابت قدم برای رسیدن به اهداف برشمرد. خانم‌ها و آقایانی که در بهمن متولد شده اند اگرچه خصوصیات اخلاقی متفاوتی میتونند داشته باشند. اما افرادی امین و امانتدار هستند. بنابراین در بسیاری از امور میتوان به آن‌ها اعتماد کرد.

محصولات نماد ماه تولد بهمن

 

نماد ماه تولد اسفند

برای ماه تولد اسفند سنبل ماهی معرفی شده است. شعاری که برای متولدین ماه اسفند می‌توان ذکر کرد باورپذیری است. یعنی آنها به واسطه اعتماد به نفس خود باور قلبی به اهدافی که برای خود برنامه ریزی کرده اند دارند. اسفند ماهی‌ها بسیار خیرخواه هستند و سعی میکنند در اغلب امور به همنوعان خود کمک کنند.

درنتیجه میتوان آنها را به عنوان اشخاص یاری دهنده نیز شناخت. صبر بالایی دارند و منتظر ماندن زیاد آنها را آزار نمیدهد. برای ماه تولد هم زیورآلات زنانه و هم زیورآلات مردانه تکمیل است. پس می‌توانید بخرید ست کامل نیز بپردازید.

محصولات نماد ماه تولد اسفند

 

متنوع بودن طرح ساختاری محصولات

در ساخت محصولاتی که دارای نماد ماه تولد برای 12 ماه سال هستند تنوع بالایی وجود دارد. همانطور که تا به اینجا اشاره شد در گروه زیورآلات زنانه و مردانه انگشتر طلا، دستبند طلا، گردنبند طلا، پابند طلا دقیقا با همان سنبل تولد طراحی و ساخته شده اند. در گروه اکسسوری‌ها نیز میتوان به جاسوییچی طلا، بج سینه، دکمه سردست نیز اشاره کرد. برای کالاهای دکوری نیز حتی تابلوی طلا با طرح ماه تولد تولید شده است. همانطور که میبینید محدودیتی برای ساخت اقلام مختلف با این نمادها به آن صورت وجود ندارد.

طول عمر بلند مدت، بدون افت کیفیت و زیبایی

مهمترین مزیتی که میتوان برای این اقلام ذکر کرد طول عمر بالا و پایداری کیفیت و زیبایی آن است. بنابراین کاربرانی که انواع محصولات ساخته شده با عناصر طلا را خریداری میکنند می‌توانند این امید را داشته باشند که کالای مورد نظر برای بازه زمانی بلند مدت برای آنها کارآیی خواهد داشت و در صورت نگهداری صحیح همیشه قابل استفاده هستند. همواره تاکید می‌شود که باید این محصولات را از تنش های محیطی مانند اعمال نیرو، فشار و غیره بدور نگه داریم تا آسیبی نبینند.

خرید هدایای ارزشمند با سنبل های ماه تولد

یکی از جذابیت هایی که میتوان برای کالاهای دارای نماد ماه تولد ذکر کرد جدید بودن آنها است. شاید تا به حال در گذشته از ورق های طلا برای ساخت تابلوها استفاده نمیشد. اما امروز با ایده پردازی های هنرمندان میسر شده است. در مورد ساخت زیورآلات نیز سبک جدیدی در پیش گرفته شده است و شما با خرید این محصولات در قالب یک هدیه میتوانید آن را در مناسبت های مختلف به افراد گوناگون ارائه دهید.

دلایل مقرون به صرفه بودن کالاهای ساخته شده با طلا

تمام محصولاتی که با عناصر طلا ساخته می‌شوند اکثرا از قیمت مقرون به صرفه برخوردار هستند. بنابراین افرادی که نام طلا را در این اقلام می‌شوند نباید تصور کنند که قیمت بسیار فزاینده برای آنها تعیین شده است. تکنیک مهمی که کارشناسان ساخت استفاده میکنند انتخاب ورق های طلا با ضخامت کنترل شده است.

وزنی که برای این طلا وجود دارد بالا نیست پس طبیعی است که باعث کنترل قیمت آنها شود. در کنار این‌ها زمانی که شما مستقیم از تولید کننده کالا را خرید میکنید به دلیل حذف واسطه‌ها کمترین قیمت لحاظ خواهد شد. از همه مهمتر آنکه یک فروش آنلاین نیز تدارک دیده شده است تا شما بدون کوچکترین صرف هزینه، زمان و انرژی برای رفت و آمد به صورت اینترنتی محصولات خود را انتخاب و در محلی که تعیین کرده اید دریافت کنید.

یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای تولد خرداد ماهی‌ها تهیه کنید، زیورآلات ماه خرداد است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که حداقل از یکی از انواع زیورآلات ماه تولد خرداد در میان زیورآلات خود استفاده کنند تا از خوش یمنی و خوش شانسی بهره مند شوند. فارغ از اینکه آیا واقعا زیورآلات متولدین خرداد ماه می‌توانند تاثیری روی شانس افراد داشته باشند، باید بگوییم که این زیورآلات بسیار زیبا هستند.

پس اگر به زیبایی زیورآلات اهمیت می‌دهید، می‌توانید به جای انتخاب محصولاتی که در مورد نماد آن‌ها هیچ اطلاعاتی ندارید، زیورآلات مناسب ماه خرداد را انتخاب کنید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با نماد زیورآلات ماه خرداد و ویژگی‌های این زیورآلات آشنا شوید.

 

نماد ماه اسفند

 

زیورآلات خرداد؛ بهترین هدیه برای متولدین خرداد

با نزدیک شدن به ماه خرداد، بسیاری از افراد به دنبال خرید هدیه برای متولدین خرداد هستند. اگرچه آنقدر تنوع محصولات مختلف در بازار کشور ایران زیاد است که هر فردی می‌تواند با هر بودجه‎ای یک محصول خاص را برای هدیه بخرد؛ اما بهتر است که به‎عنوان هدیه تولد اقدام به خرید یک هدیه اختصاصی مثل زیورآلات خرداد کنید.

زیورآلات ماه خرداد هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل سفارش هستند. این زیورآلات به دو دسته مختلف تقسیم بندی می‌شوند. دسته اول زیورآلاتی هستند که با سنگ ماه تولد خرداد ماه طراحی شده‌اند. این زیورآلات دارای خواص درمانی نیز هستند و حتی ممکن است باعث افزایش شانس شوند.

دسته دوم از زیورآلات ماه خرداد، زیورآلاتی هستند که با نماد ماه تولد خرداد طراحی شده‌اند. این زیورآلات طراحی بسیار منحصر به فردی دارند، ولی همراه با خواص درمانی نیستند. با این حال بیشترین فروش زیورآلات خرداد، همان زیورآلاتی هستن که با نماد این ماه طراحی شده‌اند.

اگر به دنبال خرید هدیه برای متولدین خرداد هستید، کافیست که یکی از انواع زیورآلات مناسب ماه خرداد را تهیه کنید. این زیورآلات شیک و منحصر به فرد با یک بسته بندی لاکچری، می‌توانند باعث خوشحالی خانم‌ها و آقایان شوند. البته تنوع در انواع زیورآلات متولدین خرداد بسیار زیاد است. پس می‌توانید بر اساس سلیقه فرد مقابل خودتان، بهترین این محصولات را تهیه کنید.

آیا زیورآلات ماه خرداد باعث خوش شانسی می‌شوند؟

بسیاری از افراد بر این باورند که زیورآلات ماه خرداد باعث خوش شانسی متولدین این ماه می‌شوند. واقعیت این است که یک گردنبند خرداد نمی‌تواند زندگی شما را از این رو به آن رو کند. به هر حال هر یک از افراد بسته به نوع زندگی و شرایط خاصی که دارند، ممکن است موقعیت‌های خاصی را در زندگی خودشان تجربه کنند که برخی از آن‌ها خوب و برخی دیگر بد هستند.

اینکه زیورآلات مناسب خرداد تا چه اندازه روی خوش شانسی افراد موثر هستند، قابل بحث است. اما اگر به این موضوع اعتقاد دارید و یا قصد خرید این زیورآلات برای افرادی را دارید که به این موضوع اعتقاد دارند، می‌توانید این زیورآلات را انتخاب کنید. آنقدر این زیورآلات ماه خرداد جذابیت دارند که بتوانند برای تکمیل استایل شما مورد استفاده قرار گیرند. پس در انتخاب آن‌ها شک به دل خودتان راه ندهید و با لذت از انواع زیورآلات متولدین ماه خرداد استفاده کنید.

هزینه خرید انواع زیورآلات مناسب ماه خرداد

قیمت زیورآلات مناسب ماه خرداد بستگی به نوع آن‌ها دارد. هر چقدر این زیورآلات سنگین‎تر و بزرگ‌‎تر باشند، میزان طلای بیشتری برای ساخت آن‌ها به کار رفته است. در چنین شرایطی قیمت خرید این زیورآلات بسیار افزایش پیدا می‌کند.

اگر بودجه کمی برای خرید زیورآلات ماه خرداد ندارید، نگران نباشید. این زیورآلات شیک و منحصر به فرد می‌توانند با ورق طلای 24 عیار ساخته شوند که هم از کیفیت بالایی برخوردارند، هم می‌توانند تا مدت‌ها برای شما کارایی داشته باشند. قیمت زیورآلات ساخته شده با ورق طلای 24 عیار بسیار ارزان‎تر از زیورآلاتی است که با خود طلا ساخته شده‌اند. پس اگر بودجه کافی برای خرید ست زنانه خرداد با طلای کامل ندارید، می‌توانید ست‌های زنانه ساخته شده با ورق طلا را انتخاب کنید.

گروه هنری دانژه؛ طراحی زیورآلات ماه تولد به صورت حرفه ای

اگر به دنبال خرید زیورآلات مختص ماه خرداد مانند انگشتر خرداد هستید، حتما باید یک مرکز معتبر را برای این کار انتخاب کنید. گروه هنری دانژه سال هاست که در حوزه تولید انواع زیورآلات ماه‌های مختلف سال فعالیت می‌کند. در این گروه هنری برای ساخت پابند خرداد و دیگر زیورآلات از ورق طلای 24 عیار استفاده می‌شود که هم کیفیت بالایی دارد، هم باعث کاهش قیمت تمام شده زیورآلات می‌شود.

برای خرید هر یک از انواع زیورآلات مناسب این ماه، کافیست که محصولات موجود در سایت این گروه هنری را مشاهده کنید و بر اساس سلیقه و بودجه خودتان، یکی از انواع این محصولات را تهیه نمایید. تمامی این محصولات با ورق طلا ساخته شده‌اند و ساخت دست هستند. ادغام هنر جواهرسازی و خلاقیت، باعث شده تا محصولات این گروه هنری بسیار جذاب و منحصر به فرد باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *