مقالات

ست کردن گوشواره با انواع مدل‌های مو

ست گوشواره با مدل مو با چند روش ساده

تا به حال شده به این موضوع فکر کنید که چطور می‌توانید گوشواره مناسبی را برای خودتان انتخاب کنید؟ می‌دانیم که فرم گردن و صورت معیار مناسبی برای انتخاب گوشواره زنانه طلا است؛ اما شما می‌توانید علاوه بر این معیار، از مدل موی خودتان هم برای ست کردن گوشواره استفاده کنید. ست گوشواره با مدل مو به شما این امکان را می‌دهد تا چهره فوق‎العاده جذاب و خاصی داشته باشید. فقط کافیست که بدانیم چگونه گوشواره را با مدل مو ست کنیم؟ در این صورت با خیالی راحت می‌توانیم انواع این گوشواره‌ها را با انواع مدل‌های مو ست کنیم. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ست کردن مدل مو با گوشواره آشنا کنیم.

ست گوشواره با مدل مو با چند روش ساده

اگر قصد خرید گوشواره طلا به عنوان زیورآلات زنانه را دارید، باید بدانید که چه مدل مویی به گوشواره انتخابی شما می‌آید. یا در واقع بهتر است بگوییم که چه گوشواره‌ای به مدل موی شما می‌آید! ست گوشواره با مدل مو با در نظر گرفتن انواع مدل‌های مو و گوشواره‌های مناسب برای آن‌ها، امکان پذیر است. فقط کافیست که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با گوشواره مناسب مدل موی متنوع آشنا شوید.

ست کردن گوشواره با انواع مدل‌های مو

1) گوشواره مناسب موی کوتاه

گوشواره مناسب موی کوتاه چه گوشواره‌ای است؟ می‌دانیم که بسیاری از افرادی که به تازگی موهای خودشان را کوتاه و پسرانه کرده‌اند، به دنبال خرید یک گوشواره طلای مناسب برای خودشان هستند. مدل موی کوتاه باعث آشکار شدن گوش‌های شما می‌شود. پس زمان خوبی است که با یک گوشواره درخشنده، زیبایی گوش‌های خودتان را چندین برابر کنید. گوشواره میخی که دارای نگین‌های نسبتا بزرگی است، برای موی کوتاه گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

2) مدل مو با گوشواره حلقه‌ای بزرگ

گوشواره حلقه‌ای بزرگ در گروه گوشواره‌های خاص قرار می‌گیرد که می‌توانید آن را با چند مدل موی مختلف ست کنید. اول از همه باید به شما بگوییم که این سبک از گوشواره نمی‌تواند برای استفاده روزمره شما گزینه خوبی محسوب شود. چون به هر حال از روسری و مقنعه شما بیرون می‌زند و احساس خوبی را برای شما به همراه نخواهد داشت. ولی اگر قصد دارید این مدل گوشواره را برای مهمانی‌ها و مراسم‌های دوستانه مورد استفاده قرار دهید؛ کافیست که بدانید مدل موی شما مناسب این گوشواره هست یا خیر؟

گوشواره حلقه‌ای بزرگ بخش زیادی از گردن شما را می‌پوشاند. به همین خاطر، بهتر است که مدل موهایی را برای ست کردن با این مدل گوشواره انتخاب کنید که گردن شما را نمی‌پوشانند. مثلا مدل موی دم اسبی و مدل موی گوجه‌ای، گزینه خوبی برای ست کردن با این گوشواره‌ها محسوب می‌شوند. همچنین، اگر موهای فر دارید، این مدل گوشواره گزینه بسیار خوبی برای شماست.

مدل مو با گوشواره حلقه‌ای بزرگ

3) ست گوشواره با مدل مو جمع رو به بالا

اگر قرار است به عروسی بروید و یا موهای خودتان را در بالای سرتان جمع کنید، می‌توانید از اصول ست گوشواره با مدل موی جمع رو به بالا کمک بگیرید. زمانی که موهای شما رو به بالا جمع می‌شوند، فاصله زیادی میان مو و گردن ایجاد می‌شود. شما می‌توانید این فاصله را با یک گوشواره آویزی زیبا پر کنید. هیچ انتخابی بهتر از یک گوشواره آویزی بزرگ برای پوشش دادن گردن شما نیست. البته اینکه چه مدل از این گوشواره‌ها را انتخاب کنید، بستگی به سلیقه شما دارد. فقط باید به آویزی بودن آن‌ها توجه داشته باشید.

4) ست گوشواره با مدل مو دم اسبی

ست گوشواره با مدل مو دم اسبی کار ساده‌ای نیست. چون شما باید ببینید که مدل موی دم اسبی شما چگونه است؟ آیا به گونه‌ای است که فاصله زیادی میان گردن و موها به وجود آمده؟ یا اینکه هنوز هم موهای شما در گردنتان ریخته‌اند.

اگر فاصله زیادی میان گردن و موهای شما وجود دارد، باید از گوشواره‌های آویزی برای ست گوشواره با مدل موی دم اسبی استفاده کنید. ولی اگر موهای شما هنوز در گردنتان هستند، می‌توانید گوشواره‌های قایقی و یا گوشواره‌های میخی را انتخاب کنید.

5) ست کردن گوشواره با مدل مو باز دو طرفه

مدل مو باز دو طرفه سبک محبوب مدل مو در میان دختران و زنان است که انصافا زیبایی فوق العاده‌ای در چهره شما ایجاد می‌کند. اگر قصد دارید گوشواره مناسب مدل مو باز را انتخاب کنید، به شما گوشواره‌های میخی یا آویزی کوتاه را پیشنهاد می‌کنیم. سعی کنید که به سادگی این گوشواره‌ها توجه زیادی داشته باشید. چون به هر حال هم اینکه موهای شما در گردنتان قرار گرفته‌اند، زیبایی فوق العاده‌ای در گردن شما وجود خواهد داشت.

6) ست گوشواره با مدل مو آبشاری یک طرفه

مدل مو آبشاری یک طرفه برای افرادی که موهای بلند و فر دارند، گزینه بسیار ایده آلی محسوب می‌شود. ست گوشواره با مدل مو آبشاری یک طرفه کار سختی نیست. چون همانطور که می‌دانید یک طرف از گردن شما کاملا بدون مو و نمایان است. پس می‌توانید با یک گوشواره آویزی بزرگ زیبایی گردن خودتان را چندین برابر کنید.

ست کردن گوشواره با مدل مو باز دو طرفه

گروه هنری دانژه و خرید گوشواره‌های طلا با قیمت مناسب

گروه هنری دانژه یکی از گروه‌های تخصصی و خلاق در حوزه تولید زیورآلات طلا زنانه و صنایع دستی با ورق طلا 24 عیار است. هر یک از محصولات موجود در این فروشگاه مثل گوشواره بهار، ست زیورآلات ماه تولد و النگوهای خاص با ورق طلا 24 عیار ساخته شده‌اند و در کنار داشتن ارزش مادی، می‌توانند طول عمر بسیار بالایی نیز داشته باشند. پس شما می‌توانید برای خرید زیورآلات زنانه طلا به سایت دانژه مراجعه کنید و پس از بررسی مدل‌های موجود در این فروشگاه، بهترین زیورآلات زنانه طلا با طرح‌های خلاق را خریداری کنید.

سخن پایانی

برای انتخاب گوشواره مناسب خودتان، باید کمی صبور باشید. چون ست گوشواره با مدل مو نیاز به بررسی دقیق دارد. البته با نکاتی که در این مقاله ذکر کردیم، احتمالا می‌توانید خیلی راحت مراحل ست کردن مدل مو با گوشواره را انجام دهید. فقط کافیست که مدل موی خودتان را انتخاب کنید و بر اساس آن، یک گوشواره مناسب را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *