اخبار دانژه

طالع بینی متولدین اردیبهشت

طالع بینی متولدین اردیبهشت

خصوصیات اصلی متولدین اردیبهشت :

خیلی قانع، صبور و آرام، پرتحمّل، عاشق مالکیت، حسود، متعصّب، اهل اعتدال، با محبّت، خیلی قوی و سالم، عاشق عطر و بوی طبیعی، از تجارب گذشته الهام می گیرد، واقعاْ وفادار، مخالف افراط، ‎‎‎با سلیقه، خوشگل پسند، پول دوست، همیشه راضی، مصمّم، پرکار، سخاوتمند، مؤقّر و سنگین، فقط در مقابل حرف آرام رام می شود، اهل مادیّات، دنبال زندگی شیرین، مادّی گرا و سودجو، به هر کاری صورت واقعی می دهد، مخالف خشونت، با ثبات و پایدار، عاشق صلح و آرامش، صادق، مال جمع کن، اهل هنر، مخالف درگیری، اگر عصبانی شود طوفان بپا می کند، مستعد کشاورزی، هرکاری را به پایان می رساند، رئیس فعّال و لایق، با همه کنار می آید، خود سر، نجیب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبیعت، عاشق رفتار ملایم، کمک رسان، دارای قلبی بزرگ، با صفا، مسلّط به نفس، دارای عزّت نفس، عاشق گل و زیبائی، بی تفاوت نسبت به دشمنان، میانه رو، رفیق و دوست بسیار شیرین، شیک پوش، علاقه مند به موسیقی، قدر شناس، مخالف عجله، دارای تحمّل زیاد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد .

طالع بینی کلی متولدین اردیبهشت :

ماه اردیبهشت دومین ماه از منطقه البروج است که سمبل ثروت و چیزهاى مادى و زمینى است. سرمایه گذاریهایى که در ارتباط با زمین انجام مى گیرند مانند سرمایه گذارى در املاک، باغبانى، صنعت الوار و چوب برى، معدن، نفت و کشاورزى، براى متولد اردیبهشت بسیار متناسب هستند. معمولا متولد اردیبهشت از طریق این نوع سرمایه گذاری ها ثروتمند مى شوند. از طرف دیگر سیاره ی رهبر شما (ونوس) امواجى از خلاقیت هنرى و استعدادهایى دراین زمینه ها به شما داده است، در نتیجه طبیعت شما مخلوط عجیبى از استعدادهاى تجارى و تمایلات هنرى مى باشد. واقعیت دیگر این است که ماه تولد شما همچنین حاکم بر اعضایى مانند گلو، زبان و تارهاى صوتى است (همانند بسیارى از خواننده ها و هنرپیشگان معروف که در این ماه متولد شده اند) بنابراین روان صحبت کردن، شوخ بودن و درخشندگى طرز سخن گفتن شما، مربوط به قسمت هنرى وجودتان مى باشد. نتیجه تمام اینها این است که علایق و سلیقه هاى خود را در زندگى تان، به طور عجیبى قابل تقسیم به قسمتهاى مختلف و غالبا متضاد مى بینید. جاه طلبی ها و فعالیت های تان به طور مداوم شما را بین مسایل اقتصادى و تجارى و مسایل هنرى نوسان مى دهند. افکارى که به دو سوى مختلف کشیده مى شوند، ممکن است باعث سقوط و انحطاط شما در زندگى شوند و شما بایستى بر علیه این وضع جبهه بگیرید. تعلیم و تربیت صحیح در اوان نوجوانى براى شما بسیار ضرورى است، زیرا بدینوسیله مى توانید قبل از اینکه خیلى دیر بشود، شغل دلخواه خود را پیدا کنید.

شما زمانى متولد شده اید که انرژى خورشید، در بهار، تمام زندگى را به شوق و بیدارى فرا مى خواند. این انگیزه شما را از نظر فکرى و معنوى گوش به زنگ و از نظر عاطفى مشتاق مى کند و باعث مى شود که دائما در فعالیت و تحرک باشید. شما تنوع را دوست دارید و عملا شروع یک پروژه جدید یا تغییر مکان به یک محل تازه شما را خوشحال مى کند. فکر سازنده، فعال و خلاق شما ایده هاى بسیارى براى داستان نویسى، سرودن آواز، اختراعات و … پیدا مى کند که مى تواند براى شما پولساز باشد به شرط اینکه آنها را تعقیب کنید. در این قسمت است که شما یک نقطه ضعف دارید: مغز بسیار فعال شما,مقدارى باعث بوالهوسى تان مى شود و مستعد این موضوع مى شوید که چیزى را به خاطر چیز تازه رها کنید و برایتان مشکل است که علاقه و توجه خود را متمرکز کنید و نگاه دارید. موفقیت از نظر شما، پول داشتن و بدست آوردن چیزهایى است که مى توان با پول خرید. شما زندگى تجملى را دوست دارید و از آن لذت مى برید: خانه مجلل، وسایل لوکس، ماشین های آخرین مدل و … شما هم جوینده هستید و هم داراى احساس مالکیت مى باشید و از تمام چیزهاى خوب این دنیا لذت مى برید. خوشبختانه این خصوصیت به دنبال چیزهاى خوب رفتن را با یک دست و دلبازى غیر معمول، به حالت تعادل در مى آورید.گرچه این خصوصیات مى تواند نشانگر حساسیت شما نسبت به تملق باشد.در واقع شما به خاطر لذت شخصى،

مستعد دست و دلبازى زیاد هستید، ولى بهتر است تا حدودى این تمایل خود را کنترل کنید تا دیگران به شما مسلط نشوند و به طور غیر منصفانه اى مسئولیتهای شان را به شما تحمیل نکنند. همچنین باید مواظب این نکته باشید که پولى را که به مدت طولانى پس انداز کرده اید ناگهان به خاطر یک موضوع غیر مطمئن از دست ندهید. بهترین کار براى شما این است که به طور مداوم پس انداز کنید، براساس منطق سرمایه گذارى کنید و تمام دارایی خود را در روی یک موضوع سرمایه گذاری نکنید. البته این کار براى طبیعت شما آسان نیست، ولى بهتر است سعى خودتان را بکنید.

شاید خودتان هم متوجه شده باشید که گاهگاهى به وسیله یک نیروى مرموز و یا غریزه درونى، راهنمایى مى شوید. به این الهام گوش کنید. اولین تصمیم شما، بر عکس فروردین ماهى ها اکثر اوقات تصمیم درستى است. اگر زمان زیادى براى تصمیم گیرى صرف کنید، بخصوص اگر به عقاید دیگران توجه نمایید، احتمال این هست که بین عقاید مختلف دچار سرگردانى بشوید. شما طبیعتا مسایل را به درستى ارزیابى مى کنید و قضاوت سریع شما معمولا درست و دقیق مى باشد. زمانى که بر طبق تمایلات اولیه خود عمل مى کنید بسیار منور الفکر و با عزم هستید. اینگونه دست به عمل زدن شما را از اشتباهات بعدى مصون مى دارد. ضرورت تصمیم گیرى سریع شما را متمایل به مثبت بودن و زیاده طلبى مى کند.اینها صفاتى هستند که نباید بگذارید به صورت دیگرى تغییر شکل بدهند و صورت لجاجت و کله شقى به خود بگیرند. از آنجایى که شما میل دارید و مى توانید کنترل زندگى دیگران را به دست بگیرید، باید در جستجوى شغلى در کارهاى اجرایى باشید. یا در شرایطى که با اجتماع سر و کار داشته باشید، جایى که این صفات تشخیص داده شده و به کار برده بشوند، اگر شما فقط بتوانید بیاموزید که بهترین کارى را که مناسبتان است انتخاب کرده و آن را تعقیب کنید بدون اینکه مسیرتان را به خاطر کارهاى تازه دیگرى که پیش مى آید تغییر دهید شانسهاى شما براى موفقیت مادى و پولى از حد متوسط خیلى بالاتر است.

بهترین شانس براى شما احتمالا در کارهاى هنرى و خلاقه است. بدون تردید جنگ و جدال بین قسمت تجارى و مادى شخصیت شما با قسمت هنرى وجودتان، مسئله جدى است. اگر پس از ملاحظات دقیق و تفکر کافى در مورد امکانات خود براى داخل شدن در رشته هاى هنرى مانند هنرپیشگى ، نویسندگى یا موسیقى، به این نتیجه رسیدید که بهتر است شغلى در امور تجارى و بازرگانى انتخاب کنید، به طور حتم بایستى در کنار آن، یک سرگرمى خلاق در امور هنرى،که قسمت هنرمندانه شما را ارضا مى کند، براى خود داشته باشید.

از لحاظ عواطف و احساسات، سیاره ونوس هادى شماست و باعث مى شود که در اردیبهشتى ها احساسات ناگهانى جسمانى قویا گسترش یابد. شما فوق العاده عاطفى هستید و بسیار مهربانید، ولى این صفات به علت عدم تظاهر شما به آنها باعث سوتفاهم شده و کسانى که دوستشان دارید این احساسات شما را در نمى یابند. بایستى شما را آگاه کنیم که بزرگترین نقطه ضعف شما در مسایل عشقى است و اگر در این قسمت از زندگى خود، نظم و ترتیبى قایل نشوید، ممکن است بارها به تلخى دلشکسته بشوید. اینها از طبیعت عاطفى شما سرچشمه مى گیرد و این واقعیت که حساس، رمانتیک و کمى بى ثبات هستید . نگذارید طبیعت احساساتى شما بهترین قسمت وجود شما را تحت تاثیر قرار بدهد، زیرا این موضوع باعث اتلاف انرژى شما مى شود، ولى اگر تغییر شکل یابد این انرژى عظیم عاطفى مى تواند شما را به جایگاه های رفیعى برساند.  

طالع بینی مرد متولد اردیبهشت :

هیچ موجودی در دنیا به اندازه یک گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز و نوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است. وای به روزی که برنجد، وای اگر قهر کند. مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود و اگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد. او زنی شوخ و بازیگوش، ظریف و دارای خصوصیات زنانه، عاقل و سیاستمدار و مطیع و خانه دار را تا سر حد پر ستش دوست دارد.

لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام، اهل عمل، حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد. شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیز شده باشید که آدمی است محتاط و مصمم، همچنین او اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نماید.

او وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد و وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشین مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید. او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک متن شاعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال می نماید.

مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار، صمیمی و حامی معشوق باشد. طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد. او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است. وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.

یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است.

 موسیقی شدیدا بر روح او تاثیر دارد و احساسات عاشقانه ی او را بر می انگیزد. او مسلما به آهنگ به خصوصی که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.

اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست. او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟

مرد متولد اردیبهشت مثل یک مرد بهمن ماهی شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.

او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است. او همیشه کارش روی حساب و کتاب است، وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.

او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلایی بر آورده نشده ی خود اشک حسرت بریزید. این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند. یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.

وسوسه دیگران و یا مسائل ظاهری فریب انگیز هرگز نمی توانند او را از رفتن به دنبال هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازند، با وجود یک چنین دوراندیشی، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

امور عاطفی مرد متولد اردیبهشت :

یک مرد اردیبهشتی بیشتر از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند، نظاره می کند. در این حالت او مانند کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید، نگاه کند، اما بچه گربه ای مورد علاقه ی اوست که خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.

مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.

برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است.

پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت کنید و ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد.

او با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.

عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببیینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.

وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند. مرد متولد برج ثور در جایگاه یک همسر، شوهری است پر اغماض که به راحتی از خطاهای زنش چشم می پوشد. او اگر برایش امکان داشته باشد، از خریدن یک خانه راحت، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت، مبل و وسایل کاربردی خوب خودداری نمی کند. او به هیچ صورتی و در هیچ موردی از خود خساست به خرج نمی دهد، به علاوه عاشق چیزهای زیبا است اما در تمام حالات حساب کار دستش است و نمی خواهد که کلاه سرش برود.

پشتکار یک چنین مردی واقعا تعجب آور و برای برخی ها باور نکردنی است و به همان نسبت هم وقتی ساعت استراحتش فرا رسید، می خواهد که این استراحت کامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشید که وقتی خسته است، خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی سریع بد خلق می گردد. هرگز به جانش نق نزنید که آدمی تن پرور و تنبل است، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است. او کارش را خوب و مستمر انجام می دهد و هر گز لازم نمی بیند عجله ای به خرج بدهد. سرعت سنج او روی قسمت « آهسته و پیوسته » ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کارهایی که لازمه اش شتابزدگی و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین خصوصیاتی است که بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است. دوستان قدیمی و کسانی را که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند ، به منزل دعوت کنید و ببینید که چطور رفتارش با ایشان صمیمی و دوستانه خواهد بود و در مقابل با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، مراوده و دوستی برقرار کنید و ببینید که چطور خودش را از دور معاشرت خارج می کند و تنهایتان می گذارد.

او با آدمهای جلف و سبک سر و بی انضباط میانه ای ندارد. یادتان باشد که شلوار برای او مناسب تر از شما است، او می خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار کند، سعی کنید به مفهوم واقعی کلمه، زنش باشید و آن وقت خواهید دید که بهتر از او شوهری در دنیا پیدا نمی شود زیرا عملا هیچ یک از متولدین ماههای دیگر نمی تواند زنش را چنین واقعی دوست داشته باشد.

عشق مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده ای یکی است. در عشق بسیار پابرجاست و جای مخصوص شما را در قلبش به کسی دیگر واگذار نمی کند، اما این حرف مفهومش این نیست که جاهای کوچک دیگری در قلبش برای دیگران وجود ندارد، جاهایی که بعید نیست موقتا در اختیار دیگران قرار بگیرند. این صفت او را همیشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه می دارد، با دور اندیشی مالی، صداقت و احساسات عمیق و دست و دلبازی اش جمع کنید و ببیینید که او به راستی می تواند بهترین شوهرهای دنیا باشد؟ او البته کله شق و لجباز است اما یادتان باشد که صبر وتحمل بی نظیرش شاخه ای از همین یکدندگی اش می باشد.

وقتی خسته و کوفته و احیانا ناراحت، از سر کارش بر می گردد، کنارش بنشیند و نوازشش کنید و ببینید که چطور در مقابل این کار شما صمیمانه تشکر می کند.

طالع بینی زن متولد اردیبهشت :

زنی که طبیعت را دوست می دارد، زنی که مادر سخت گیری است، زنی که همسری فداکار وکمک دهنده است، زنی که عاشق موسیقی و ساز و آواز است، زنی که روحی بزرگ و بلندپرواز دارد.

اگر یک زن متولد اردیبهشت همسر شماست، باید با او چگونه رفتار کنید؟

اگر یک زن متولد اردیبهشت نامزدشماست، باید دل او را چگونه به دست آورید؟

اگر یک زن متولد اردیبهشت دوست شماست، روحیات و صفات او از چه قرار است؟

زن متولد برج ثور از بسیاری جهات نمک زندگی محسوب می شود. او مخلوطی است از کلیه خصوصیاتی که مردها در جستجویش می باشند و کمتر پیدایش می کنند. البته گاهی ممکن است چنان از کوره در برود که قوی ترین مردها رابه وحشت بیندازد و فراری دهد ( و یا لااقل وادار کند که زیر میز پنهان بشود ) اما یک چنین حالتی هرگز بدون دلیل به وی دست نمی دهد.

معمولا اگر شما او را خیلی بیش از حد تحمل و اذیت نکنید و یا سرنوشت یک دست ورق واقعا جور نشدنی به دستش نداده باشد، بازی زندگی را خوب و با قدرت قابل تحسینی ادامه می دهد. صفا و صداقت ذاتی اش با ریزه کاری های ظریف زنانه آمیخته است.بسیاری از زنان و دختران متولد این ماه از نظر شهامت و اخلاق از بسیاری از مردان جدی و خشن با همت تر می باشند، اما در عین حال به قدرت جادویی زن بودن خود نیز آنقدر اطمینان و اعتماد دارد که بگذارد اگر شما مایل هستید آقای خانه باشید، و اما اگر شما از عهده این کار برنیامدید، آن وقت خودش کنترل کارها را در دست می گیرد و هیچ بعید نیست که این کار را به شیوه ای کاملا مغایر با سیستم شما انجام دهد. او در زندگی خواهان یک مرد واقعی است و علت این امر هم این است که می داند خودش یک زن واقعی است و از این بابت هم سخت احساس غرور می کند.

از نظر او زن بودن مفهومش عروسک پر زرق و برق بودن و تظاهر به ضعف برای به دست آوردن خواسته هایش نمی باشد. خیلی طول نمی کشد که شما پی می برید او دارای فکر و عقیده خاص خود می باشد و آنقدر قدرت دارد که برای رسیدن به هدفش عجز و لابه نکند.

معمولا در یک زن متولد اردیبهشت آنقدر عزت نفس و تسلط به نفس وجود دارد که بتواند به هر نوع خواسته و تمایلی لگام بزند و اتفاقا چقدر بهتر است که او همیشه این کار را هم بکند زیرا اگر یکی از والدینش متولد برج حمل ( فروردین ) و یا اسد (مرداد‌) باشند، در او قدرت نشان دادن خشونت و بر پا کردن آشوب برای رسیدن به هدف وجود خواهد داشت و اگر چنانچه به هنگام تولد تحت تاثیر برج ( اسفند) ویا جوزا ( خرداد ) قرار گرفته باشد، یک چنین قابلیت به مراتب بیشتری در وی مشاهده می گردد، اما در کل زن متولد برج ثور خوددار و در اکثر قریب به اتفاق آرام و ساکت می باشد و از این بابت باید خدا را شکر گزار بود زیرا عصبانیتش به راستی شدید و وهم آور می باشد .

امور عاطفی زن متولد اردیبهشت :

دختر متولد برج ثور در ابراز عشق بسیار بی پرواست اما شیفتگی اش نسبت به طبیعت و اعتقاد به اینکه همه چیز همان طوری است که دیده می شود، اغلب موجب سردرگمی و گمراهی اش می گردد. اگر مردی فقط به ظاهر چنان بود که او می خواهد، صمیمانه دست هایش را به دور گردنش می اندازد و عاشقش می شود و شما اگر می خواهید دست های او را به دور گردن خود ببینید، سعی کنید دهانتان هرگز بوی سیر ندهد، رنگ هایی را که دوست ندارد، نپوشید و به هنگام ملاقاتش صفحه ای را روی گرام بگذارید که موسیقی تند و خشنی داشته باشد. از نظر احساسات فوق العاده حساس و پاکباز است و به هیچ صورتی نمی خواهد که عشق شما نسبت به وی خدشه دار باشد زیرا یک عشق خدشه دار « طبیعی » و ملکوتی نیست.

هر قدر بیشتر او را بشناسید، بیشتر به این موضوع پی می برید که او منبع نیرو و قدرت است. کمتر ممکن است از کسی توقع داشته باشد مگر در محدوده عشق و وفاداری، و اگر خواسته اش برآورده شد، صمیمانه قدر شناسی می کند. اطرافیانش عاشق صداقت و راستی او می باشند. همنشینی با او مثل یک حمام گرم آرام بخش است و اتفاقا خودش هم عاشق استحمام است با آب گرم همراه با مقدار زیادی لوسیون، انواع روغن های زیبایی وصابون های خوش بو است. حمام منزل او همیشه شباهت به حمام افسانه ای کلئوپاترا دارد و به طوری که آدم گاهی فکر می کند وقتی او حمام می گیرد، چند کنیز به ردیف می ایستند و هر کدام حوله، لباس، وسایل آرایش ودیگر لوازم شخصی او را برایش آماده می کنند.

زن متولد برج ثور لوس نیست و کمتر اتفاق می افتد که از چیزی شکایت داشته باشد. او زنی است که اگر اقتصاد خانواده اش مواجه با بحران موقتی ای شد، آرام و بدون اعتراض کاری برای خودش پیدا می کند و به کمک شوهرش می شتابد. در وجودش تنبلی نهفته نشده است و با آرام بودن شیوه زندگی و حرکاتش، بسیار پشتکار دار است.

او می تواند مانند یک مرد از نردبان بالا برود و اتاق های منزلش را رنگ کند، اما توقع دارد که بعد از آن روز را به آرامش بگذراندو راحت بخوابد. او با سر بلندی دوش به دوش شوهرش کار می کند ولی کمتر اتفاق می افتد که بخواهد از شوهرش پیشی بگیرد و یا برتری احتمالی خود را بر او ثابت کند. بسیاری از زنان متولد این ماه صمیمانه به شوهر خود کمک می کنند تا به درس خود ادامه بدهد و تخصصی بگیرد و یا اینکه در صورت لزوم نامه ها و نوشته های او را در منزل ماشین می نماید. اما یادتان باشد که به همان اندازه که یاری دهنده است، خواهان دریافت یاری دیگران نیز می باشد، اما از مردی که این کار را با ترحم انجام بدهد یا او را قادر به انجام کاری نداند، به شدت متنفر است، اصولا او از هر نوع ضعفی نفرت دارد.

زن متولد اردیبهشت هرگز نمی گذارد که احساساتش مانع از آن بشود که واقعیات را نادیده بگیرد.

مردی که با زن متولد اردیبهشت ازدواج کند، مطمئنا زن ضعیف النفس و بیکاره ای را به خانه نمی برد. این زن اگر چه انتظار دارد که شوهرش نیازمندی او و خانواده را در حد معقول برآورده سازد و اسباب و اثاثیه منزلش به بهترین وجهی که برایشان امکان دارد ، فراهم بشود ولی به هیچ صورت طالب ثروت های باد آورده نیست و دلش می خواهد که شوهرش به کمک او تدریجا به آرزوهای مشترک خویش جامه عمل بپوشاند. او بسیار دور اندیش است وبه هین دلیل هم سعی وافر به عمل می آورد تا با همکاران شوهرش و خانواده آن ها رفت وآمد و دوستی برقرار سازد و آن ها را به منزل خود دعوت مینماید و با همسرانشان صمیمی می شود.

نقش مادری در زن متولد اردیبهشت :

از نظر بچه داری و مادر بودن صبرش در تحمل ناملایمات و شیوه آهسته کاری اش موجب می شود که مادری مهربان، بردبار و تمام عیار باشد. او کودکان تازه به دنیا آمده را سخت دوست دارد و به آن ها عشق می ورزد، اما هر قدر بچه ها بزرگتر می شوند، رفتار او جدی تر و توقعاتش بیشتر می گردد. مادری که در اردیبهشت متولد شده باشد، وقتی ببیند که بچه نوجوانش دیگر مانند سابق حرفش را گوش نمی کند و به فرمان هایش گردن نمی نهد،‌عصبانی می شود. او قادر به تحمل یک چنین رویدادی نیست. در یک چنین مواردی است که گاهی عصبانیت منهدم کننده اش ظاهر می گردد. او نسبت به تنبلی و مخصوصا در هم و برهمی کودکانش از خود عکس العمل شدید نشان می دهد و به همین دلیل هم بچه های یک چنین مادری از جمله بچه های نادری هستند که پیوسته مواظب هستند اسباب و اثاثیه و اتاقشان مرتب و کارهایشان انجام شده باشد.

عشق زن متولد این ماه به زیبایی و هماهنگی رنگ ها و دکوراسیون اتاق ها ومنزل موجب می شود که پیوسته با آنچه که بچه های نوجوانش  در اتاق های خود انجام می دهند و عکس ها و تصاویری که به در و دیوار می چسبانند، مخالف باشد. در خارج از کادر سلیقه برخورد او با بچه هایش فوق العاده کم است،به طوری که با گذشت ایام بچه ها به تدریج احساس می کنند که او خیلی پیش از آنکه معلم و دستور دهنده باشد، یک دوست صمیمی و وفادار است. بچه های یک چنین زنی بعد از آنکه از آب و گل در آمدند و خود صاحب خانه و زندگی شدند، بدون شک از مادر خو به عنوان یک زن فهمیده و مهربان در دوران کودکی، و یک دوست صمیمی و یک رنگ در دوران نوجوانی و بزرگسالی نام می برند.

او مادری است که اگر کودکش بیمار شود، شب های متوالی بر بالینش بیدار می نشیند و از ته دل از خدای خود می خواهد که به بهبودی اش کمک کند. او معمولا آدم متدین و معتقدی است وبه این دلیل در مواقعی که شوهرش با مشکلی روبرو می شود، خوب می تواند از نظر روحی و معنوی به کمکش بشتابد. در قلب زن متولد برج ثور همیشه مکانی برای پذیرا شدن درماندگان وجود دارد، مکانی که در آن عشق و محبت به حد وفور یافت می شود، مکانی که هر توفان زده ای می تواند به آن پناه ببرد. زن متولد اردیبهشت روح واقعا بزرگی دارد.

1 نظر در “طالع بینی متولدین اردیبهشت

  1. کیمیا پرسپولیسی🩷❤️ گفت:

    من اردیبهشت هستم واقعا همین احساس را در وجودم حس کردم واقعا ممنونم ازتون 😌😌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *