اخبار دانژه

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

شخصیت کلی متولدین بهمن

بسیار حسّاس، استوار و ثابت قدم، عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعاْ خوب، دانا، خونسرد، رک گو، روی خودش بیش از دیگران حساب می‌کند، مستقل، منطقی، عاشق بشریّت و انسانیّت، فکر دیگران را می‌خواند، ثابت قدم، آرامش دوست، کمک رسان، آسان زندگی می‌کند، پرسه زدن را دوست دارد، دارای حسّ ششم قوی، علاقه‌مند به دوستان، آزادیخواه، بلند پرواز، رام نشدنی، هر جا برود بر می‌گردد، جاه طلب، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تو دار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته خو، از تعریف لذّت می‌برد، راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می‌اندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی، دوستی او عمیق و شکوهمند است، ولخرجیش از روی عقل است، خوش قلب و مهربان، کم حافظه، بهترین مشاور، پرحرکت و بی قرار، کم علاقه به اصول سنتی و قدرشناس.

طالع بینی کلی متولدین بهمن

در زمان تولد آنها خورشید در یازدهمین ماه سال یعنی بهمن بوده است و سیاره ی اورانوس سیاره ی راهنمای آن هاست. ستاره شناسان ماه بهمن را یکی از بهترین ماههای سال ومتولدین بهمن را جز بهترین ها می دانند درواقع گفته شده است که اکثر مشاهیر متولد ماه بهمن بوده اند. به آنها تفکری درخشان و توانایی فراتر از سایر ماه ها برای اختراع و خلاقیت داده شده است. طبیعت بهمنی ها بسیار غریزی است وبه  ندرت خطا می کنند این موضوع باعث می شود که درک خیره کننده ای از زندگی و مردم داشته باشند علاوه بر این آنها به مسایل اسرار آمیز علاقه مند هستند واز انجام دادن کارهای مرموز و هیجان انگیز لذت می برند. بهتر است همواره به ندای درونی خود که هدیه ستارگان است گوش دهند و بگذارند این صدا یا غریزه آنها را در انتخاب دوستان و طرح ریزی برای زندگی شغلی شان راهنمایی کند و شما نقشه ها وبرنامه های خود را انجام شده خواهید یافت صمیمانه بگوییم هدایایی که توسط ستارگان به آنها داده شده عالی است ولی طبیعت همیشه راهی برای بالا و پایین کردن این هدایا پیدا می کند به این ترتیب آنها دو اشکال عمده هم دارند اشکال اول (که راجع به آن کاری نمی توانند بکنند) این است که باید اکثرا انتظار برخورد با موانع و محضوراتی را بر سر راه خود داشته باشند اشکال دوم که می توانند آن را کنترل کنند تمایل قوی شان به رویابافی به جای عمل کردن است.

یکی از مشخصات ماه تولد بهمن منفعل بودن است. به عنوان یک بهمن ماهی اگر خودتان را وادار به عمل نکنید بسیاری از فرصتهای باشکوه از بین انگشتانتان خواهند لغزید. همیشه به یاد داشته باشید که اگر بخواهید بر موانعی که بر سر راه شما ظاهر می شوند غلبه کنید باید کوشش فوق العاده ای به کار ببرید. خودتان را وادار کنید که هوشیار، مترقی و گوش به زنگ باشید. با تمایل طبیعی خود به عقب نشینی و صبر کردن برای اینکه دنیا در پی کشف استعداد های بزرگ شما را تشخیص بدهد، بجنگید. بر این اشکالات می توان غلبه کرد. زندگی ادیسون یک کوشش مداوم برای غلبه بر موانع بود که مهمترینش کر بودن او بود. فرانکلین روزولت بهمن ماهی دیگری است که بر یک نقص طبیعی یعنی فلجی خود غلبه کرد.

بسیاری از اوقات شهرت به آسانی به سوی بهمن ماهی ها می آید، البته آن عده از متولدین بهمن که استعدادهای خود را گسترش داده خیلی زود در زندگی به هدفهای خود پی برده اند. هنرهای شگفت انگیز چارلز لیندبرگ (هوانورد مشهور امریکایی)، نمونه مشخصی از قوای خیره کننده ای است که به کسانی که تحت نفوذ این امواج، نیرومند شده اند اعطا گردیده است.

در روابط دوستانه کمی کم صبر و تحمل هستید و گاهی کسانی که را هدایای آسمانی آنها از شما کمتر است، تحمل نمی کنید. بهتر است با این صفت خود بجنگید و همچنین با این خصوصیات که وقتی به برتری و امتیازی دست یافتید، کناره گیر و دست نیافتنی می شوید مبارزه کنید. مهمتر از همه اینها به یاد داشته باشید که شرایط ایجاب می کند همیشه مواظب باشید پایتان روی زمین باشد، به این معنی که عملی فکر کنید و به طرف هدفی که در نظر دارید پیش بروید. سعی کنید بین قسمت عملی و ایده آلی طبیعت خودتان هماهنگی بوجود بیاورید. خودتان را درگیر کارهای عملی و مفید بکنید، جایی که هدایای بزرگ فکری و روحی شما بتواند به طور کامل مورد بهره برداری قرار گیرد و رویاهای روزانه خود را تبدیل به برنامه ریزی برای کارهای سازنده نماید.

طالع بینی مرد متولد بهمن

مرد بهمن ماهی میتواند جزو شاد ترین و پر هیجان ترین گروه مردان باشد. میزان سرحالی و خوش گذرانی مردان متولد بهمن ماه به شرایطی که در آن قرار دارد ربط واضحی ندارد و می توانند با تمام انرژی هر شرایطی را برای خودشان و دیگران پر از نشاط کنند.

مردان متولد بهمن ماه می خندند و از اینکه دنیا را به کام خودشان ببینند لذت می برند. هر فردی بخواهد و توانایی لذت بردن از زندگی را داشته باشد قطعاً در کنار یک مرد متولد بهمن ماه می تواند از لحظه های زندگی خود بیشترین لذت را ببرد.

از آنجایی که مردان متولد بهمن ماه بیشترین اوقات خود را صرف خوشگذرانی و احساس خوشایند داشتن در زندگی می کنند خصوصیات منفی شان را بسیار دیر به نمایش می گذارند. اما در عین حال باید از دیدن خصوصیات منفی این گروه از مردان کمی هراس کنید.

از آنجایی که مرد متولد بهمن ماه به ندرت عصبانی می شود و نمی خواهد مدام به دنبال تجربه این احساس باشد، در زمان عصبانیت دیگر کسی را نمیشناسد. همچنین هر آنچه را پیش از این نادیده گرفته است ناگهان در پیش چشم خود مثل روز اول می بیند. مردان بهمن ماه بسیار به ندرت عصبانی می شوند اما در عین حال می توانند دیر عصبانی شدنشان را در یک روز جبران کنند.

مرد متولد بهمن جذاب ترین مرد در طالع بینی است. هم مرد و هم زن متولد برج بهمن مثل آهن ربا مرد دیگران را به خود جذب می کنند. آنها اغلب از سن چهل سالگی چاق می شوند. مرد متولد این برج از ویژگی های آسمانی و هیکل خوبی برخوردار است و باعث می شود که خیلی ها دچار تپش قلب شوند!

وقتی بفهمد او همان کسی است که شما به دنبالش هستید، در جهت مخالف شما می دود. او را در هر گروه یا انجمنی می توانید پیدا کنید مطمئن باشید که عضو هر گروهی باشد، به نحو شایسته ای عمل می کند در ضمن او روابط عمومی خوبی دارد و دوستان زیادی پیدا می کند. بطور کلی او کسی است که می توانید در حالی که در گفتگوی مهمی شرکت کرده، خوب گوش دهد و بفهمد که در آن سر سالن چه اتفاقی می افتد.

مرد متولد بهمن بسیار تیز بین است اما وقتی نوبت به مسایل عاشقانه می رسد مثل خفاش کور می شود.
پسرهای متولد بهمن در سنین پایین خانه را ترک می کنند تا بالهایشان را باز کنند و در آسمان پرواز کنند. آنها می خواهند چیزهای جدیدی یاد بگیرند. این مردان عاشق ورزش هستند، آنها از شطرنج لذت می برند و از آنجا که می خواهند از مغزشان استفاده کنند حتی ممکن است تمبر جمع آوری کنند . آنها دوست دارند که دیدشان را وسیع تر کنند و برای زدن حرفهای بیهوده در مورد دیگران وقت ندارند .

مرد متولد بهمن فوق العاده رک است. وقتی بدخلق است، به طعنه رک می شود. در چنین مواقعی در مقابل اظهار نظرهای او باید پوست کلفت باشید. گاهی آنقدر سرد و یک دنده می شود که بدجوری از دستش ناراحت می شوید.

بسیاری از مردم با مردان متولد برج بهمن مشکل عاطفی پیدا کرده اند و پس از این تجربه غمگین تر و عاقل تر شده اند و قبول کرده اند که  شکست خورده اند.

امور عاطفی مرد متولد بهمن

انتظارات زیادی در امور عشقی از مرد بهمن ماهی نداشته باشید و نخواهید که رفتاری مشابه دیگران با شما داشته باشد چرا که اگر این انتظار را از او داشته باشید به شدت نا امید خواهید شد. چنانچه پای دوستی در میان باشد تا ابد می توانید روی او حساب کنید ولی اگر عشق در میان باشد کارتان سخت تر می شود.

رفتار او به هیچ عنوان شبیه رفتار مردهای دیگر نیست به طوری که شما هیچ وقت احساس نمی کنید که او ذره ای به شما علاقه دارد ولی در یک لحظه غافلگیر کننده می بینید که از شما خواستگاری می کند، چراکه در دیدگاه مرد بهمن ماهی هر رابطه ای دارای چارچوب بزرگی است و این وسط بعید نیست که در بین همین قاب ها یکی دارای قاب مضاعفی به نام عشق باشد و حتی او در مورد بدترین دشمنان خود این جمله ی ” ببین دوست من” را به کار می برد.

 از دلایلی که باعث می شود مردان متولد بهمن ماه دیرتر ابراز علاقه کنند این است که با وجود اینکه بسیار کنجکاو به دانستن اسرار دیگران است ولی همیشه مخالف فاش کردن راز دل خود می باشد و دائما در حال مخفی کردن درونیات خود می باشد. بسیاری از روان شناسان به این نتیجه رسیده اند که مردان متولد بهمن ماه از اینکه دیگران را سردرگم کنند لذت می برند. شخصیت اجتماعی در ذات مرد متولد بهمن می باشد به خاطر همین است اگر ورزشکار باشد یکی از بی نظیر ترین عضوها در بازی های تیمی خواهد شد چرا که درک بالایی از وظایف گروه ها و مقررات حاکم بر رفتار دارد. او تمامی اطرافیان خود را قابل احترام می داند ولی در این میان تعداد محدودی هم در روابط او وجود دارند که ارزش خیلی خاصی برایشان قائل است.

مردان متولد بهمن ماه اغلب مغرور و خود خواه می باشند اما حتماً دقت داشته باشید که این نقص را به رویشان نیاورید چراکه به هیچ عنوان انتقاد پذیر نیستند و این ضعف به قدری در وجودشان رخنه کرده است که اگر فرشته ای که خود در نظر دیگران ایجاد کردند را بشکنید به طور کلی اعتماد به نفس خود را از دست خواهند داد. افکاری که در سر مرد متولد بهمن ماه پرورش می یابد افکاری نیستند که عملی شوند به همین خاطر در زندگی شان مدام در حال تغییر راه و روش خود می باشند. 

یکی دیگر از خصیصه هایی که مرد بهمن ماهی دارد این است که پر هیاهو است در حالی که چنانچه دقت کنید متوجه خواهید شد که بیشتر آن فقط هیاهو است نه کار مثبت. او به خاطر منافع دیگران منافع خود را نادیده می گیرد بنابراین به عنوان یک شریک زندگی می توانید روی او حساب کنید چرا که او احترام خاصی به خواسته های شریک زندگی خود قائل است. 

مرد بهمن ماهی از آن دسته مردهایی است که تجزیه و تحلیل مسائل کار همیشگی او است بنابراین توصیه می کنیم مراقب رفتار و گفتارتان باشید چراکه روزی هزار بار جمله منظورش از این کار یا حتی حرف چه بود در ذهنش مرور می شود و هر بار با حساسیت بیشتری پیگیر پاسخ سوال هایش می شود. چنانچه متوجه بی قراری اش شدید و دیدید که بی خوابی سرش زده دلیل آن را در حل نکردن جدول کلمات متقاطع روزنامه عصر بدانید. 

دخترهایی که قصد ازدواج با مرد بهمن ماهی را دارند باید با هزار دوز و کلک او را به هدفشان نزدیکتر کنند و چنانچه پیش از ازدواج بی تفاوت با او رفتار کنید و سرتان گرم مشغله هایتان باشد، مطمئن باشید که عکس العملی عجیب از طرف او خواهید دید. 

اگر شما درباره فیلم مورد علاقه ی خود با او صحبت کنید ولی بعد از یک مدت بگویید که حوصله ی رفتن به سینما را ندارید فورا او به این سوال فکر می کند که شما چرا تا این حد دمدمی مزاج هستید و زود تغییر عقیده می دهید و خیلی از سوال های دیگر که چرا مثلا از فلان عطر خوشت می آید یا چرا لباست کوتاه است، در ذهن او نقش می بندد و تا به جواب یک یک این سوالات دست پیدا نکند آرام و قرار نمی گیرد و عادی است که این سوالات ممکن است شما را عاصی کند و آن زمان است که او با حسرت از دست دادن شما فقط نظاره گر قضیه است و بعد به دنبال موضوع دیگری برای کنکاش می رود او در کل فردی شلوغ است و حتی در خندیدن و شادی کردن هم کلی سر و صدا ایجاد می کند.

او در رابطه با همسرش هیچ وقت خشونت به خرج نمی دهد و فقط سعی در پوشاندن نقطه ضعفهای خود دارد مرد متولد بهمن با تلاش و کوشش سعی در کسب مقام و منصب دارد و برای اینکه جزو مردان سرشناس گردد تمام تلاش خود را می کند و ممکن است در این مورد نیز موفق شود این تلاش و کوشش وی می تواند حتی منجر به کسب جایزه ی نوبل تا انتخاب وی به عنوان قد بلند ترین مرد شهر نیز بیانجامد .بعضی از مردان بهمنی دارای وسواس شدیدی هستند که شاید به این دلیل که از میکروب و بیماری وحشت دارند البته تاجاییکه ممکن است سعی در مخفی کردن ترسش دارد مخصوصا از همسرش، اما با کمی توجه می توان این ترس را در حالت های غیر عادی او مشاهده کرد.

عاشق مرد بهمنی شدن واقعا جرات و جسارت و البته صبر فراوان می خواهد چرا که برای شنیدن این جمله که (عزیزم با من ازدواج می کنی؟ ) باید سالهای متمادی صبر کنید. مرد بهمنی گاهی در خود فرو می رود در این زمان اصلا ناراحت نباشید و خود را سرزنش نکنید و برای او هم مزاحمتی ایجاد نکنید چرا که دیری نمی پاید که او به حالت عادی باز می گردد و شما را در رویاهایی که تصور می کرد همراه می سازد و شما باید از این موقعیت بیشترین استفاده را بکنید چرا که این از لحظات نادری است که کمتر اتفاق می افتد که بتوانید در احساسات او هم قدم و هم نوا شوید. 

اگرچه ممکن است مرد بهمنی بهترین نان آور شهر نباشد ولی دارای قابلیت ها و توانایی هایی است که اگر خودش اراده کند می تواند همه ی دنیا را از آن بهره مند سازد و یا جزو اولین کسانی باشد که به مریخ قدم می گذارد. زنی که شوهرش متولد بهمن است باید هر لحظه منتظر یک واقعه ی شگفت انگیز باشد مثلا اگر یک روز شنیدید که او ورشکسته شده تمام آمال و آرزوهای خود را بر باد رفته ندانید چرا که ممکن است بعد از دو روز با یک گونی پر از اسکناس شما را سورپرایز کند قابل ذکر است که داشتن پول و ثروت آرزوی همه ی مردهای بهمنی نیست .

مرد بهمنی اولین تجربه ی عشقی خود را همیشه در یادش زنده نگاه می دارد البته این عشق را با اولین قرار ملاقات با یک دختر یا یک رابطه ی صمیمانه با دوست دختر اشتباه نگیرید منظور از عشق اول،آن دختری است که برای نخستین بار قلب او را تسخیر می کند او می تواند نقطه به نقطه ی این عشق را برای زنش تعریف کند آنچه او در این باره می گوید ممکن است برای شنونده کاملا خسته کننده و کسل کننده باشد اما برای او با ارزش است و اگر در بهترین حالت همسر این مرد عشق اول او باشد، دیگر تمام و کمال مالک روح و قلب اوست. در مجموع زندگی با چنین مردی بسیار خوشایند است و اگر شما جزو زنانی باشید که از وقوع رویدادهای غیر منتظره لذت می برند، مردان بهمنی کیس مناسبی برای شما هستند. پس اگر چنین موقعیتی برای شما مهیا شد بدون تامل جواب بله را بدهید.

نکته ی دیگری که مردان بهمن ماهی باید در عشق به یاد داشته باشند این است که اگر خواهان دستیابی به معشوق خود هستند باید دست دست کردن را کنار بگذارند و به انتخاب خود اعتماد کنند، در غیر این صورت تا آخر عمر حسرت رسیدن به عشق خود را به همراه خواهند داشت.

 

 

نقش پدری در مرد متولد بهمن

همه پدرها برای فرزندانشان همانند یک اسطوره و قهرمان هستند ولی فرزندان پدران بهمنی معتقدند که پدرشان مهربانترین و حرف گوش کن ترین پدر دنیاست و تنها پدری است که وقتی فرزندشان با مشکلی رو به رو شود با روی گشاده و آغوش باز از فرزندشان استقبال می کنند چرا که مطمئنند با صبر و حوصله به آنها گوش داده و درست ترین راه حل را برای گره گشایی از مشکلات آنها ارائه می دهند به عبارت دیگر او حلال مشکلات بزرگ و کوچک فرزندان خویش است هرگز فراموش نکنید دلیل انتخاب شما به عنوان همسر در ابتدا مونس و همدم است کسی که همیشه و در همه حال همراه او باشد و هیچ کاری مانع کنار بودن او نگردد عقیده ی او درباره نقش یک مادر و زن ایده آل بسیار ساده است زنی که به طور مداوم کنار او باشد نیازهای او را رفع کند وقتی چیزی از او خواست بدون درنگ به برآورده کردن آن بپردازد. 

یک پدر بهمن ماهی نیازها و خواسته های فرزندانش را در اولویت خواسته های خودش قرار می دهد و هرکاری می کند تا فرزندش به او به عنوان بهترین پدر دنیا یاد کند. طبیعی ست که این میزان از فداکاری گاهی اوقات باعث می شود او خودش را نادیده بگیرد .

طالع بینی زن متولد بهمن

دختر متولد بهمن همیشه مثبت گرا است و هیچ حس بد و سؤظنی در او نیست اما ذکر این نکته ضروری است که از این حسن نیت او تعبیر بد نکنید و سعی در سؤاستفاده کردن نباشید چرا که اگر حین خیانت توسط او دستگیر شوید قلبش به شدت خواهد شکست.

زن بهمنی بدون دلیل به شما شک نمی کند در حالت نرمال هر چه به او بگویید از شما می پذیرد ولی قبول خیانت به هیچ عنوان برای او ممکن نیست .زن بهمنی بعد از خارج شدن شما از خانه حس کنجکاویش گل نمی کند اینکه شما کجارفته اید ، کجا هستید، به اداره و محل کارتان تلفن نمی کند که ببیند واقعا آن جایید یا هیچ وقت سر وقت جیب یا گوشیتان نمی رود خلاصه با مکر و حلیه هیچ رابطه ای ندارد.

اما به شما توصیه می گردد که هیچ وقت سو ظن وی را بر نیانگیزانید و به فکر سو استفاده کردن نباشید و این نکته را مد نظر داشته باشید که عدم حس حسادت در وی به جهت داشتن شخصیت قوی او نیست بلکه چیزی بیشتر از آن است که شما فکرش را کرده اید در مرحله ی اول میتوان مطمئن بود که شما از زیر نظر قویترین میکروسکوپ جهان عبور کرده اید در مرحله دوم دنیای او همیشه پر از موضوع و مسائل متفاوت است برای یک زن بهمنی این ضرب المثل ( از دل برود هرآنکه از دیده رود ) همیشه صادق است.

وقتی که از جلوی دید او دور می شوید در واقع ٩٩ درصد از فکر و ذهن او نیز دور می شوید چرا که او هرگز دلش برای کسی تنگ نمی شود به هر دلیل اگر این زن از شما خیانت و بی وفایی ببیند خیلی ساده و بطور ناگهان به عقب بر می گردد و در خلاف جهت قبل قدم بر می دارد در این موقع از تلاش بیشتر برای بر گرندان او خودداری کنید و وقت خود را بیشتر هدر ندهید.

بعد از آنکه بین او و شما هیچ رابطه ی عاطفی حکم فرما نباشد در مدت زمان کمی تمام عشق و محبت شما را از دلش بیرون می ریزد و شما می تواند مطمئن باشید که حتی ذره ای از آن خاطرات خوبتان در قلب و ذهن وی جایی ندارد البته یک استثنایی هم وجود دارد .بانوی متولد بهمن ، مانند مردی که در این ماه چشم به جهان گشوده اولین عشق حقیقی خود را هرگز به دست فراموشی نمی سپارد. 

بانوی متولد بهمن به زندگی زناشویی زیاد پای بند نیست و فقط در موارد ضروری خود را وقف زندگی زناشویی می کند به همین دلیل تعداد طلاق گرفته ها در این ماه بیشتر از سایر ماه ها می باشد زنان متولد بهمن ،زنانی سرشار از هیجان و اشتیاقند اینان ممکن است به همان اندازه ای که دارای هیجانند به یک باره در عرض یکی دو ساعت نیز فرو کش کنند و هیچ اثری از آن باقی نماند طبیعی است که او علاقه ای به طلاق ندارد این اتفاق را هم زیاد مهم تلقی نمی کند.

ذات این زن به صورت تک رو است و حتی شوهر خود را به عنوان یک دوست صمیمی حساب می کند نه شریک زندگی. او هر چند یکبار دوستان خود را تغییر می دهد پس برای او با کسانیکه دوستی خود را با وی قطع کنند فاجعه ی بزرگی نیست او برای آشنایی با یک فرد در ابتدا شروع به کنکاش در مورد اسرار و رازهای آن فرد می کند تاجایی که بتواند با تمام آرزوها و رویا ها و تخیلات فرد آگاهی یابد در حالیکه خود اسرارش را هرگز فاش نمی کند و در مورد رویا و تخیلاتش سخنی نمی گوید هیچکس جز خودش را محرم اسرارش نمی کند و اگر شک کند کسی از اسرار دل او آگاه است با یک ترفند خاص او را از میدان به در می کند زن بهمنی به راحتی از خطای شما نمیگذرد اما دروغ،او از دورغ و دو رویی متنفر است و هرگز از دروغ نمی تواند بگذرد. 

از دختر برج دلو “ماه بهمن ” به نفع تان است که چیزی قرض نگیرید اگر او شما را خیلی دوست داشته باشد امکان اینکه یکی دوبار به تقاضایتان پاسخ مثبت دهد وجود دارد اما دیگر دفعه ی سومی وجود ندارد چرا که با خونسردی تمام خواسته تان را آنچنان رد می کند که هرگز از خاطرتان بیرون نمی رود.این شخص از قرض دادن چه به صورت دریافت چه پرداخت خوشش نمی آید و اگر از کسی مجبوراً چیزی وام بگیرد درست در زمان مقرر شده پرداخت می کند اگر می خواهید رابطه ی دوستانه خود را با یک بهمن ماهی حفظ کنید از او هیچ چیزی قرض نگیرید. 

زن بهمنی یک حس عجیب در باطنش دارد که همیشه او را تحریک می کند تا در خلاف جهتی که سوق داده می شود حرکت کند از آن گذشته او فردی کنجکاو است و دوست دارد از همه چیز سر در بیاورد چه در خانه،چه روابط دوستانه چه در عشق از روی کنجکاوی میخواهد همه چیز را تجربه کند.

حس دوستی و تجربه در او چنان قوی است که اگر دقت کنید در می یابید که او حتی قهوه یا چای را هر روز یک مدل درست می کند یا برای خرید هر روز بیرون می رود یا از یک مغازه ی جدید برای چندین روز خرید می کند از آنجا که او خودش هم واقعا نمی داند چه می خواهد به همین دلیل بروز احساسات درو نی برایش سخت است اگر عاشق شود گیج و سر درگم می شود چرا که در نهایت فقط دو سه کلمه برای بیان عشقش پیدا می کندآنهم دوسه کلمه ای که به هیچ عنوان شیفتگی او را بیان نمی کند برای او بین عشق ساده و عشق واقعی فاصله ای وجو د ندارد به همین دلیل او نمی تواند در بیان عشق واقعی موفق باشد و این روند تا بعد از ازدواج نیز تداوم دارد.

زن متولد بهمن از درک قوی و توانایی انتقال و حس پیش بینی عجیبی بر خوردار است او فردی است که از سایرین چند روزی جلوتر زندگی می کند بدین ترتیب تنها کسی است که می تواند شما را از عاقبت کارها آگاه کند به سود شماست که آنچه در مورد آینده می گوید با طیب خاطر بپذیرید توانایی او در آینده نگری واقعا بی نظیر است.

امور عاطفی زن متولد بهمن

زن متولد بهمن یک عاشق به تمام معنا است اما همیشه در انتقال آن به همسر و فرزندانش دچار مشکل می شود اگر احتمالا عاشق یک زن متولد بهمن شدید بدانید که او در امر عشق نیز مانند هر چیز دیگری دارای مجموعه ای از تناقضات می باشد و برای اینکه قلب شما شکسته نشود او را فرزند “قوس قزح” یعنی رنگین کمان بدانید و در روابط عاشقانه و رمانتیک با او، منتظر دوام و ثبات یک عشق پایدار نباشید.

سیاره حاکم بر رفتار او “اورانوس”و عنصر حاکم بر طبیعت او “باد” است با اینکه در عشق و علاقه ی خود بسیار جدی و وفادار است اما گاهی نیز بی ثباتی های هم چون “باد و نسیم” در وی دیده می شود. شما اگر خواهان یک رابطه ی عالی و عاشقانه با یک متولد برج دلو هستید پس وی را در دست یافتن به هرآنچه که خواهانش است آزاد و رها بگذارید اجازه دهید با دوستانش رفت و آمد کند هرگز به فکر محدود کردن وی نباشید .

بانوی متولد بهمن به یکباره ممکن است هوس کوهنوردی به کله اش بزند یا عضو اعضای سپاه صلح گردد او به دنبال یافتن ستاره ای است که هرگز آن را مشاهده نکرده ایم. 

بانوی بهمنی به همه جا و همه کس تعلق دارد و در عین حال متعلق به کسی هم نیست عشق او ممکن است بسیار سوزاننده و تند باشد در حالی که خواسته هایش کیفیتی مبهم و نا آشنا دارد یکی از ستاره شناسان معروف این حالت زن متولد بهمن را به ترانه ای تشبیه کرده است که خواننده به یک باره متوجه می شود که نیمی از ترانه را از یاد برده است شما می توانید پشت پیانو نشسته و به نواختن آهنگ دلنشین ادامه دهید اما صدای او کم کم آهسته شده و بالاخره سکوت اختیار می کند.

پافشاری یک دختر بهمنی برای داشتن آزادی بسیار جدی است و وفاداری او نسبت به کسی که عشق را در چنین قالبی قبول دارد بی نهایت می باشد.برای متولد بهمن قصه ی عشقی که آن عاشق و معشوق شب و روز در حال فکر کردن به هم هستند حالت مسخره دارد به نظر شما فکر کردن به یک فرد در دنیایی که پولدارها در آن زندگی می کنند مسخره نیست؟

او شریک زندگیتان می شود اما جزیی از وجود شما نمی شود شما خودتان هستید او هم خودش است با آزادی و استقلالش،اگر می خواهید همیشه او را داشته باشید پس با آزادیش مخالفت نکنید همانطور که او نیز چنین نخواهد کرد. اما اگر می خواهید او را از دست بدهید رفتارهایی هم چون حس حسادت، سوظن، حالت تملک، محافظه کاری بیش از اندازه و انتقاد کار شما را راحت تر می کند.

هم صحبتی و هم نشینی با یک متولد بهمنی بسیار دلچسب و دلنشین می باشد چرا که او دارای لحن بسیار جذابی است و این احساس خوشایند به مرد دست می دهد که وی زنی بسیار محجوب و پر رمز و راز است و بعد یکی از تغییرات خاص در متولد بهمن رخ می نماید و شما بدون هیچ مقدمه ای و ناگهانی از او جمله و سخنی می شنوید که تا چند لحظه مات و مبهوت می مانید و باور آن برایتان سخت و دشوار می گردد.

شما در مورد بحران انرژی و تاثیرهای آن بر کشورهای صنعتی صحبت می کنید که یک دفعه او در مورد خورش کرفس با شما سخن می گوید در این هنگام شما باید تا حد امکان خونسردی خود را حفظ کنید و با قاطعیت تمام به بحث اصلی خود بر گشته و آن را ادامه دهید ولی در عین حال باید منتظر این باشید که هر چند دفعه یکبار از موضوع اصلی خارج شده و دوباره به سر جای اول خویش بر می گردد.

به غیر از این مسائل که شاید گاهی هم بامزه و خنده دار است صحبت های وی همیشه از روی منطق استدال می باشد در هنگام هم کلامی با وی وانمود نکنید که از او بالاتر و سرتر هستید عدم تساوی برای او هیچ معنایی ندارد در واقع عدم توجه به این نکته ی مهم موجب به وجود آمدن سدی بین شما خواهد شد که گذشتن از آن و رسیدن به یک بانوی بهمنی غیر ممکن خواهد شد.

اگر با یک دختر متولد بهمن ازدواج کردید نباید از یاد برد که او قبل از مادر شدن باید یک کدبانو باشد و قبل از کدبانو شدن باید به وی یادآور شد که با ازدواج دفتر مجردی به پایان می رسد و باید از رفاقت و گشت و گذارهای نامحدود دست کشید کشاندن این دختران به پای سفره ی عقد کار راحتی نیست و آنها در این مورد هیچ شتابی نمی کنند و اینکار بعد از کلی سبک سنگین کردن و اینکه شما چند مرده حلاج هستید صورت می گیرد او در آزمایشگاه ذهنی خود شما را از هر لحاظ مورد کنکاش قرارمی دهد. 

نقش مادری در زن متولد بهمن

 براساس پیشگویی هایی که انجام گرفته ستاره شناسان معتقدند یک زن بهمن ماهی باید یک مادر خوب و شایسته هم باشد چرا که سیاره حاکم بر رفتار او یعنی “اورانوس” نماد آینده است و کودک نیز به دنیای آینده و نسل بعد مربوط می شود اما بررسی ها نشان می دهد که این نظریه درست نیست و تولد کودک در ابتدای زندگی، مادر متولد بهمن را به کلی گیج و سر درگم می کند دلیلش هم واضح است اندیشه ی یک بهمنی حول یک موضوع ثابت نمی ماند او موجود سر به هوایی است که هرلحظه فکرش پی موضوع دیگری می گردد و این اخلاق با بچه داری که باید تمام حواسش به کودک باشد مغایر است.

زن متولد بهمن بطور طبیعی از ابراز عشق و علاقه به فرزندان خود عاجز است و این روش غلط ابراز عشق رابطه ی وی با فرزندانش را سرد می کند نکته ی جالب اینجاست که با اینکه نسبت به فرزندان خود احساس بیگانگی دارد. ولی با بچه های دیگر بسیار دوست و صمیمی است و اگر روزی برحسب اتفاق وی را منزل همسایه ببینیم با کمال ناباوری مشاهده می کنیم که چطور با بچه های همسایه سرگرم بازی و شادی است اما رابطه اش با بچه های خودش دوستانه نیست البته ذکر این نکته هم مهم است که درست نبودن روش ابراز عشق و علاقه به فرزندانش دلیل بر این نیست که او وظایف مادری خود را به نحو احسن انجام نمی دهد.

او به هنگام دفاع از فرزندانش جدی و در عین حال خشن رفتار می کند او از بچه های خود می خواهد که همیشه حقیقت را بگویند و راستگو باشند و اگر روزی کودکش خطایی مرتکب شده و به گناه خود اعتراف کند مورد تنبیه قرار نمی دهد اینکار یک مزیت بزرگ نیز دارد و آن اعتماد بسیار زیادی است که این کودکان به مادر خود پیدا می کنند. از نگاه فرزندان او مادری آسان گیر ،خوشحال و رئوف به هنگام بیماری است برای او یک کودک نامنظم و کثیف و شیطان اما درس خوان بهتر از یک کودک تنبل و درس نخوان و بسیار مرتب است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *