اخبار دانژه

طالع بینی متولدین شهریور

طالع بینی متولدین شهریور

شخصیت کلی متولدین شهریور : 

حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش هیکل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود جو ، خجول ، بد پیله ، واقعاْ ساعی و کوشا ، سرمایه دار ، کمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّکی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق کامپیوتر ، روشنفکر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتکر ، اهل اعتدال و میانه روی ، کمک رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی خورد ، فرشته خو ، خیلی درس خوان ، چابک ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل ، کاردان و لایق ، نکته سنج ، خود کفا ، پر توقّع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش، خرده ‌گیر و خورده بین

طالع بینی کلی متولدین شهریور :

در زمان تولد شما خورشيد در علامت زمينى ( دختر باكره و خوشه گندم )كه سمبل ماه شهريور می باشد بوده است. سياره حاکم شما، مركوری، بر مغز و اعصاب حكومت می كند.

این‌ تنها برجی‌ در منطقه‌ البروج‌ است‌ که‌ توسط یک‌ مؤنث‌ نشان‌ داده‌ شده‌ است‌. که‌گاهی‌ به‌ عنوان‌ یک‌ دختر خلاق‌، مبتکر، دوست‌ داشتنی‌، ظریف‌ و حساس‌ و گاهی‌ به‌عنوان‌ یک‌ زن‌ مسن‌، باهوش‌، نسبتا مقرراتی‌، خشک‌ و مجرد در نظر گرفته‌ می‌شود. این‌ صفات‌ آخر گاهی‌ اوقات‌ به‌ واسطه‌ وسواس‌، دقت‌، ظرافت‌، عشق‌ و علاقه‌وسواس‌ گونه‌ به‌ پاکیزگی‌، نظافت‌، تمیزی‌، بهداشت‌، نظم‌ و انضباط و برخورد محافظه‌کارانه‌ و سنتی‌ تأیید و تحکیم‌ می‌شوند.

متولدین‌ شهریور ماه‌ معمولا هوشیار، تیزبین‌، مراعات‌ کننده‌، زرنگ‌، ناقلا، زیرک‌ وشدیدا موشکاف‌، دارای‌ قوه‌ تمیز و اعمال‌ حساب‌ شده‌ و معقول‌، صبور، بردبار، واقع‌بین‌ و در همه‌ بخش‌های‌ زندگی‌ محافظه‌کار هستند.

آنها در ظاهر از نظر احساسی‌ و عاطفی‌ سرد و خشک‌ به‌ نظر می‌رسند و گاهی‌ اوقات‌این‌ حالت‌ شدیدتر می‌شود، چون‌ عادت‌ دارند که‌ مهربانی‌ و محبت‌ ذاتی‌ و فطری‌خود را سرکوب‌ نمایند که‌ همین‌ امر در نهایت‌ منجر به‌ این‌ می‌شود که‌ از دوست‌ پیداکردن‌ اکراه‌ داشته‌ باشند و ارتباطات‌ و روابط شان‌ با دیگران‌ رو به‌ کاستی‌ می‌گذارد.البته‌ در ظاهر نسبت‌ به‌ حفظ این‌ دوستی‌ها محتاط و دقیق‌ هستند. فقدان‌ ظاهری‌احساسات‌، روی‌ عاطفه‌ شدیدشان‌ را می‌پوشاند. آنها از ارتباطگیری‌ با دیگران‌ واهمه‌دارند، چون‌ به‌ آنها اعتماد و اطمینان‌ ندارند، می‌توان‌ به‌ جرأت‌ گفت‌ که‌ آنها حتی‌ به‌خودشان‌ و قضاوت‌ هایشان‌ نیز گهگاهی‌ شک‌ می‌کنند. دلیل‌ آن‌، این‌ است‌ که‌ آنها ازنقطه‌ ضعف‌های‌ درونی‌ خویش‌ آگاهند. آنها افرادی‌ پخته‌، کار کشته‌، دنیا دیده‌،کاردان‌، ماهر، برون‌ گرا، خونگرم‌ و اجتماعی‌ هستند و خودشان‌ کاملا به‌ این‌ صفات‌ وویژگی‌ها واقفند. گاهی‌ اوقات‌ آن‌ چنان‌ هنر خود پنهان‌ کاری‌ را به‌ حدا اعلاءمی‌رسانند که‌ نگران‌ کننده‌ می‌شود. آنها تیزهوشی‌، دلواپسی‌، بیمناکی‌ و همدردی‌ قابل‌ملاحظه‌شان‌ را با دیگران‌ زیر پوششی‌ از خشکی‌، بی‌احساسی‌، سردی‌ و خودداری‌مخفی‌ می‌کنند. با این‌ حال‌ خوشحالی‌ خود را متواضعانه‌ و بی‌تکلف‌ بروز می‌دهند ومشکلات‌ دیگران‌ را درک‌ می‌کنند. آنها با شعور، فهمیده‌، آگاه‌، محتاط، تودار،ملاحظه‌کار، رازدار، خوش‌ صحبت‌، عاقل‌، شوخ‌ و بذله‌گو هستند و این‌ خصوصیات‌در روابط شان‌ با دیگران‌ کاملا عیان‌ است‌.

زنان‌ و مردان‌ متولد شهریورماه‌ هر دو متین‌، باوقار، با شرف‌، گیرا و جذاب‌ هستند.آنها صادقانه‌ و از صمیم‌ قلب‌ در امر ازدواج‌ پیش‌ می‌روند و آن‌ چنان‌ با محبت‌،مهربان‌ و با عاطفه‌ هستند که‌ همسران‌ و والدینی‌ خوب‌ محسوب‌ می‌شوند.

آنها از لحاظ فکری‌ و عقلانی‌ کنجکاو، جستجوگر، پرسش‌ گر، روشمند، منظم‌،باقاعده‌، منطقی‌، سنجیده‌، دقیق‌ و آموزش‌پذیر هستند. آنها ابتکار و خلاقیت‌ را باتوانایی‌ برای‌ تجزیه‌ و تحلیلی‌ واضح‌ در مورد پیچیده‌ترین‌ مسایل‌ و مشکلات‌ درهم‌می‌آمیزند. آنها در مورد جزییات‌ آن‌ چنان‌ دقیق‌ و موشکاف‌ هستند که‌ گاهی‌ اوقات‌برای‌ مسایل‌ بزرگتر اهمیتی‌ قایل‌ نمی‌شوند. همچنین‌، اگر چه‌ افرادی‌ معقول‌ و واقع‌بین‌ هستند، ولی‌ به‌ واسطه‌ دقت‌، موشکافی‌ و تیزبینی‌ بیش‌ از حدشان‌ سرعت‌ امور راتقلیل‌ می‌دهند. آنها از دست‌ هایشان‌ حداکثر استفاده‌ را می‌برند و به‌ همین‌ دلیل‌ کاردانان‌ فنی‌ و متخصصان‌ خوبی‌ از آب‌ در می‌آیند و استعدادهای‌ مبتکرانه‌، سخت‌کوشی‌، دقت‌، نظم‌ و ترتیب‌، هوشیاری‌ و آگاهی‌ نشان‌ها و علایم‌ بارز آنها هستند. آنهاآن‌ چنان‌ کمال‌ گرا و وسواسی‌ هستند که‌ اگر اوضاع‌ بر وفق‌ مرادشان‌ پیش‌ نرود، به‌آسانی‌ و به‌ سرعت‌ دلسرد و مأیوس‌ می‌شوند و روحیه‌ خویش‌ را می‌بازند. به‌ دلیل‌توانایی‌ شان‌ در مشاهده‌ تمام‌ زوایای‌ یک‌ سؤال‌ چند بعدی‌ از نظریه‌پردازی‌ انتزاعی‌ ومنطقی‌ خوششان‌ نمی‌آید. در حالی‌ که‌ نقطه‌ نظرات‌ متفاوت‌ و متعددی‌ را تحسین‌می‌کنند، مفاهیم‌ فلسفی‌ را دشوار تلقی‌ می‌نمایند. در نتیجه‌ اکثر اوقات‌ مردد هستند واز آن‌ جایی‌ که‌ نمی‌توانند به‌ راحتی‌ اطمینان‌ کنند در تصمیم‌گیری‌ با مشکل‌ مواجه‌می‌شوند.

به‌ این‌ ترتیب‌ و با این‌ ویژگی‌های‌ ذکر شده‌، بهتر است‌ که‌ آنها به‌ جای‌ این‌ که‌ رهبرشدن‌ را انتخاب‌ کنند، مرئوس‌ و فرمانبردار باشند. در حقیقت‌ مسؤولیت‌ آنها را به‌زحمت‌ می‌اندازد و اغلب‌ فاقد وسعت‌ و گشادگی‌ راهبردی‌ و تاکتیکی‌ هستند که‌مستلزم‌ رهبر شدن‌ همین‌ است‌. متولدین‌ شهریور ماه‌ اساسا افرادی‌ با تدبیر و باسیاست‌ هستند و در جهت‌ نیل‌ و دستیابی‌ به‌ اهداف‌ مورد نظرشان‌ با مسؤولیت‌محدود واقع‌بین‌ محسوب‌ می‌شوند. آنها خصیصه‌ بی‌اعتمادی‌ خودشان‌ را به‌ دیگران‌نسبت‌ می‌دهند و بیشتر مایلند که‌ دیگران‌ کارهای‌ پر زحمت‌ و طاقت‌ فرسا را انجام‌دهند و برای‌ رسیدن‌ به‌ خواسته‌هایشان‌ هر چیزی‌ را به‌ زیر دستانشان‌ تحمیل‌می‌کنند، گرچه‌ این‌ طرز برخورد را با عدالت‌ و انصاف‌ تعدیل‌ می‌نمایند. آنها ازتوانایی‌های‌ بالقوه‌ای‌ در امر هنر، علوم‌ و زبان‌ برخوردارند. مخصوصا از زبان‌ به‌طرزی‌ صحیح‌، واضح‌ و رسمی‌ استفاده‌ می‌کنند و درست‌ مثل‌ دستور نویس‌ها و ریشه‌شناسان‌ به‌ معانی‌ الفاظ توجه‌ می‌نمایند. آنها از حافظه‌ای‌ خوب‌ برای‌ نقل‌ قول‌ها درموارد مناسب‌ و لازم‌ برخوردارند. اگرچه‌ در کار زمین‌ پیمایی‌ و نقشه‌ برداری‌ ازمهارت‌ خاصی‌ بهره‌مند هستند، به‌ جای‌ کار در یک‌ کارگاه‌، بهتر است‌ که‌ در یک‌کتابخانه‌ یا اداره‌ به‌ کار مشغول‌ شوند.

آنها به‌ محرک‌ و مشوقی‌ نیاز دارند تا با بهره‌گیری‌ از فکرشان‌ به‌ حل‌ مشکلات‌ بپردازندو زندگی‌ یکنواخت‌ و کار کردن‌ را که‌ نیاز به‌ فکر کردن‌ زیاد ندارند، ترجیح‌ می‌دهند.در امر پول‌ خرج‌ کردن‌ و مادیات‌ محتاط هستند و علاقه‌شان‌ به‌ آمار باعث‌ می‌شود که‌بهترین‌ دفتردار و حسابدار از کار در آیند. همچنین‌ سردبیر، ویراستار، تدوین‌ گر،فیزیک‌ دان‌ و شیمی‌ دان‌های‌ تحلیل‌ گری‌ می‌توانند باشند. در کارهای‌ رفاهی‌،اجتماعی‌، بهزیستی‌ موفقیت‌ کسب‌ می‌کنند و مایلند که‌ به‌ افراد زیر دست‌ و پایین‌تراز خویش‌ کمک‌ و خدمت‌ نمایند. آنها می‌توانند پزشک‌، پرستار، روان‌ شناس‌، دبیر،دبیر انجمن‌، منشی‌های‌ رازدار، فن‌ شناس‌، بازرس‌، سرگروهبان‌، موسیقی‌ دان‌، منتقد،سخنگوی‌ عموم‌ و نویسنده‌ باشند به‌ خصوص‌ در امر نوشتن‌ واژه‌نامه‌ و دایره‌ المعارف‌از تبحر خاصی‌ برخوردارند. هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولد شهریور ماه‌ علاقه‌ زیادی‌ به‌تاریخ‌ دارند. گرچه‌ در کارهای‌ تجاری‌ زیرکی‌، زرنگی‌، ابتکار و هنرمندی‌ تحلیل‌گرانه‌شان‌ می‌تواند آنها را به‌ سمت‌ نادرستی‌ و تقلب‌ سوق‌ دهد، ولی‌ معمولا شعور ومنطق‌ شرافتمندانه‌ و وجدانی‌شان‌ در برابر این‌ وسوسه‌ها مقاومت‌ می‌کند. زنان‌ متولدشهریورماه‌ می‌توانند در زمینه‌ طراحی‌ لباس‌ و مد موفق‌ باشند، چون‌ در این‌ زمینه‌ ازشامه‌ای‌ قوی‌ و ابتکار عمل‌ برخوردارند و می‌توانند در این‌ امر پیشگام‌ باشند. در هرحرفه‌ای‌، آنها به‌ راحتی‌ نقطه‌ نظرات‌ جدید را درک‌ می‌کنند ولی‌ همیشه‌ با احتیاط وحفظ ارزش‌ حقیقی‌ خویش‌ پیش‌ می‌روند. آنها عاشق‌ زندگی‌ روستایی‌ هستند ولی‌احتمالش‌ ضعیف‌ است‌ که‌ کشاورزانی‌ خوب‌ از آب‌ درآیند، مگر این‌ که‌ بتوانند بروسواس‌ و علاقه‌ شدیدشان‌ بر نظافت‌، بهداشت‌ و پاکیزگی‌ غلبه‌ نمایند.

نقطه‌ ضعف‌ها و اشتباهاتشان‌ نیز مثل‌ سایر برج‌های‌ دیگر، ناشی‌ از افراط و تفریط درحسن‌ها و پاکدامنی‌ آنهاست‌. تو داری‌، خودداری‌، کم‌ حرفی‌، سختگیری‌، مشکل‌پسندی‌، شکسته‌ نفسی‌، حجب‌ و حیا، میانه‌ روی‌، فروتنی‌ و تواضع‌ شان‌ گاهی‌ تبدیل‌به‌ وسواس‌ می‌شود. انتقاد، ایرادگیری‌ و نق‌ زدنشان‌ تبدیل‌ به‌ جنجال‌ و هیاهو می‌شود.

نگرانی‌شان‌ نسبت‌ به‌ جزییات‌ تبدیل‌ به‌ معضل‌ و گره‌ کوری‌ می‌شود و در نهایت‌ درتصمیم‌گیری‌ دو دل‌ می‌شوند و همین‌ باعث‌ می‌شود که‌ از کاه‌ کوهی‌ بزرگ‌ بسازند.احتیاط، دور اندیشی‌، سنجیدگی‌ و آینده‌ نگری‌ آنها تبدیل‌ به‌ نیرنگ‌ و تزویر می‌شود ودر نتیجه‌ به‌ انواع‌ بیماری‌ هراسی‌ها دچار می‌گردند.

 

 

طالع بینی مرد متولد شهریور :

 مردان متولد شهریور در نگاه اول مردانی سرد و خشک و بی روح به نظر می آیند که میتوانند در بی تفاوت ترین حالت ممکن در کنار افرادی که با آنها در معاشرت هستند، وقت و زمان خود را بگذرانند. بی تفاوتی در رفتار و نگاه و حالات این گروه از مردان تصنعی و ساختگی نیست بلکه آنچه که در ذات مردان متولد شهریور وجود دارد باعث این دسته از رفتارها میشود. از افراد مشهور شهریوری می توان به گوته شاعر آلمانی و نری فورد صاحب کارخانه ماشین سازی فور اشاره کرد.

اگر مایل هستید در کنار مردان متولد شهریور بمانید و رابطه ایی صمیمانه و دوستانه با آنها برقرار کنید قطعاً نیازمند صبر و حوصله بسیار زیادی هستید. از آنجایی که مردان شهریور ماهی علاقه ایی به ابراز علاقه های کلامی و حتی غیر کلامی نمی بینند. بنابراین مایل هستند اگر کسی میخواهد در کنار آنها بماند، خود شخصاً مسئولیت همه چیز را بپذیرد و از نادیده گرفته شدن نیز گلایه ایی نکند، شاید به مرور زمان مرد متولد شهریور ماه احساس کند علاقه ایی قلبی پیدا کرده و میتواند زمان بیشتری را با شما صرف کند.

سرد خویی و بی تفاوتی در مردان متولد شهریور ماه باعث می شود در بسیاری از موارد جذاب نیز به نظر بیایند. مردان متولد شهریور ماه در اکثر مواقع به دنبال ظواهر و صحنه سازی و شوآف از دیگران نیستند. به هر میزان که فردی در رابطه خود با مردان شهریور ماه شفاف تر، ساده تر و بدون نقشه رفتار کند، قطعاً در دل او بیشتر اثر میکند و نگاه واقع بینانه تری به این گروه از افراد پیدا خواهد کرد

برای مرد متولد این برج سخت است كه خود را از نظر عاطفی متعهد كند چون می ترسد كنترل اوضاع از دستش خارج شود. او احساسات خود را به طریقی معتدل و دقیق بیان می كند. سیارهء او (مریخ) سبب می شود بیش از قلب از طریق ذهن احساس كند. بسیاری از انها وقتی روش منطقی را انتخاب می كنند. احساس امنیت بیشتری دارند.

امور عاطفی مرد متولد  شهریور :

مردان شهریور ماه در انتخاب فردی برای ازدواج بسیار سخت عمل میکنند. نادیده گرفته شدن اطرافیان یکی از دلایل مهم این دسته از رفتارهای مرد متولد شهریور است. بنابراین اگر در کنار مردان شهریور ماه زمان میگذرانید، باید با صبوری و مقاومت بالایی که گاهاً از ناراحتی به شما دست می دهد، دوری کنید. اجاز دهید زمان بگذرد تا مرد شهریور ماه به این نتیجه برسد که آیا مایل به ازدواج هست یا خیر. اما مسئله اصلی در مردان شهریور رسیدن به این مرحله است که بتوانند شخصی را مناسب خود تشخیص دهند.

مرد متولد شهریور همان گونه که در مورد بهداشت و نظافت، غذا خوردن، و کار و حرفه خویش دقیق و ایرادگیر است در خصوص انتخاب همسر نیز اصلا تعجیل نمی کند و به دنبال یک رابطه عاطفی صادقانه و حقیقی است. و تا موقعی که به مطلوب خود نرسد تصمیم به ازدواج نمی گیرد. اما موقعی که به فرد مورد نظر خود رسید در تصمیم خود پیگیر و ثابت قدم است و با وفاداری کامل شعله گرم و یکنواخت عشق خود را نثار او می کند.

مردان متولد شهریور عاشق زنان زیبا و سخت کوش هستند زیرا مرد شهریور مردی كوشاست و برای رسیدن به آنچه می خواهد سخت تلاش و كار می كند ولی الزاماً تلاش او همیشه به سمت پیشرفت و صعود نیست. چون بر عكس متولدین برجهای دیگر جاه طلبی های حیرت انگیز به او القا شده است.

او مثل متولدین برجهای قابل تغییر، به دگرگونی و تحول در زندگی نیازمند است. گاهی نظرش را چنان تغییر می دهد، كه فكر می كنید می خواهد شما را اذیت كند.

از آنجا كه ابراز احساسات برای او آسان نیست، پدر خوبی نخواهد بود، هر چند كه خودش می خواهد باشد. اما برای او سخت است كه خودمانی رفتار كند. او پدری بسیار منضبط است و وقتی بچه ها تكالیف مدرسه را انجام ندهند الم شنگه به پا می كند.

پدر شهریوری گاهی فراموش می كند كه او مدیر مدرسه نیست یا حتی اگر باشد، خانه مدرسه نیست او باید بفهمد كه تعلیم و تربیت همه چیز نیست و عاطفه و محبت مهمتر است. در هر مرحله ای از زندگی كه این نكته را بفهمد و به درستی رفتار كند، مردی خشنود و با احساس خواهد بود.

مرد متولد شهریور، زنان خانه دار و کدبانو را ترجیح می دهد. چندان در بند زاد و ولد نیست اما اگر صاحب فرزند شود می کوشد تا آنان را به نیکوترین وجه، تربیت کند. چنین فرزندی از پدر خویش عشق به فرهنگ، ادب و علم را می آموزد. از آنجایی که مردان متولد شهریور چندان اهل بروز عواطف و احساسات خود نیستند، رابطه بین آنان و فرزندانشان در معرض خطر قرار می گیرد.

نقش پدری در مرد متولد شهریور :

مرد شهریور ماهیِ شما با روی گشاده در منزل کمک حال شما است تا به راحتی و هر چه زودتر کارهایتان را انجام دهید. مطالعه و موسیقی سرگرمی های مورد علاقه او می باشد و خواهان این است که فرزندانش نیز همچون خودش در حوزه هنر صاحب نظر باشند و نسبت به اخلاقیات متعهد باشند. تحصیل در دانشگاه برای کودکان خود بسیار مهم می داند. در پیش گرفتن چنین شیوه ای در زندگی مطمئناً باعث می شود که فرزندان با یک پدر اهل علم و هنر بزرگ شوند و آینده درخشانی داشته باشند. 

بچه های این پدر به ندرت لوس بار می آیند چرا که یکی از اصولی که او به شدت روی آن حساس است انضباط می باشد. تمام این مواردی که ذکر شد موارد بسیار منطقی و خوبی هستند ولی بدون شک در این میان بچه های این مرد کمبود محبت خواهند داشت چراکه پدر شهریورماهی در ابراز محبت و عشق محتاطانه پیش می رود. پیروی از این متد منجر می شود که علی رغم علاقه آنها به همدیگر دیواری بزرگ بین بچه ها و پدر ساخته شود فاصله ای عمیق بینشان درست شود. هر چند این دیوار بعد ها تبدیل به یک دیوار بلورین خواهد شد تمام واقعیت ها قابل مشاهده خواهد شد ولی در هر حال به عنوان دیواری که نمی توان از آن عبور کرد به قوت خود باقی خواهد ماند. گذشته از آن مرد شهریور ماهی توقع و انتظارات بسیار زیادی از بچه های خود دارد و نسبت به آنها خیلی حساس است. 

از آنجا كه ابراز احساسات برای او آسان نیست، پدر خوبی نخواهد بود، هر چند كه خودش می خواهد باشد. اما برای او سخت است كه خودمانی رفتار كند. او پدری بسیار منضبط است و وقتی بچه ها تكالیف مدرسه را انجام ندهند الم شنگه به پا می كند.

پدر شهریوری گاهی فراموش می كند كه او مدیر مدرسه نیست یا حتی اگر باشد، خانه مدرسه نیست او باید بفهمد كه تعلیم و تربیت همه چیز نیست و عاطفه و محبت مهمتر است. در هر مرحله ای از زندگی كه این نكته را بفهمد و به درستی رفتار كند، مردی خشنود و با احساس خواهد بود.

طالع بینی زن متولد شهریور :

زنان متولد شهریور یکی از نیازهای اساسی خود را درک وهمدلی با دیگران می دانند، صمیمی هستند و تمام تلاش خود را در برقراری یک رابطه صمیمانه، استوار و مهربانانه با دیگران به کار می بندند. زنان متولد شهریور به دلیل خصوصیات اخلاقی منظم و اصولی خود قطعاً معاشران محدودی خواهند داشت، اما نکته مهم در انتخابشان از دوست و معاشرانشان این است که بسیار دقیق هستند، قطعاً شما نمیتوانید زن متولد شهریور ماه را با فردی که از خصوصیات اخلاقی او بسیار دور است ببینید، زیرا یک زن متولد شهریور ماه با دقت کامل انتخاب میکند و سعی در داشتن بهترین ها دارد. سبک سری، جلف بودن و بی اهمیت بودن به اصول اخلاقی از مواردی است که یک زن متولد شهریور ماه از آن دوری میکند و به دنبال روابطی عمیق با پایه و اصولی است.

بانوی شهریوری در صورتی جسم و روح خود را در اختیار کسی قرار می دهد که آن شخص اطمینان کامل و مطلق به او بدهد زیرا بسیار نقطه بین و دقیق است و ریزترین مسائل و وقایع از چشمش پنهان نمی ماند و با وجود مهربانی و رئوفت ذاتی خود اگر نیاز باشد، می تواند بسیار خشن و عصبانی بشود.

شهامت و حس مسئولیت پذیری شدید او در کانون خانواده باعث میشود که وابستگی و روابط صمیمی با اعضای خانواده داشته باشد. احتمالا زن شهریوری در آشپزی بسیار مهارت دارد و هرگز از خوردن دستپخت او ناراحت نمی شوید و منزل را همیشه پاکیزه و مرتب نگاه می دارد. او به سلامت دندان اهمیت می دهد و به جای پر کردن ظروف پذیرایی از شکلات آنها را پر از میوه می کند.

خوش قلب، احساسی، بی ریا، دوستدار عشق حقیقی و وفادار به خانواده و همسر، ولی در مراسم و مناسبات از جر و بحث با او خودداری کنید. زیاده روی در هیچ کاری را نمی پسندد و همیشه از خودش خوب مراقبت می کند.

در اکثر موارد اشتباهات خود را می پذیرد اما بعضی مواقع نیز سر سختی عجیبی در مقابل اعتراف کردن به گناه خویش دارد. بانوان متولد این ماه غالبا دارای قد متوسط و گاهی بلند و بالا، سرخ رو پاک دامن و نیک سرشت، صبور و کمی حسود هستند.

ازحرام خواری و دروغ گویی بیزارند. در زندگی این زنان گاهی مشکل و سختی پیش می آید که آنها جز صبر و تحمل و توسل به خدا چاره ای ندارند. آنها با چهار خطر در زندگی روبرو میشوند. دوری از آتش به آنها توصیه میشود.

زن شهریوری بهتر است که مراقب گفتارش باشد تا به مشکل بر نخورد.در مواجه با مشکل و به وقت ناراحتی بهتر است که به خدا متوسل شده و ذکر بگویند تا مشکل رفع شود. در یکی از اعضای بدنشان نشانی دارند که آنها را پیش دیگران عزیز میکند.

امور عاطفی زن متولد شهریور :

زن شهریور ماهی احساسات بسیار لطیفی دارد. خوش قلب، عشقی حقیقی و وفادار به خانواده و همسر خود داشته و به همین خاطر در مورد حسد اطرافیانش قرار می گیرد، در وجود یک زن متولد شهریور ماه عشق با جنبه های احساسی و جسمانی چندان مهم نیست و او تحمل بسیار بالایی درباره ابراز آن دارد.

زمانی که او عشق را به عنوان یک حقیقتی زیبا می پذیرد صداقت ذاتی که در وجودش است باعث می شود که جان و دل خود را عمیقاً وقف آن کند به خاطر همین است که به هیچ کس اجازه نمی دهد که این اخلاص و پاکی را خدشه دار کند. به جرات میتوان گفت زن شهریوری تنها زنی می باشد که در آن واحد هم اهل عمل است و هم احساسات.

قلب او خیلی گرمتر از آن است که در ظاهر نشان می دهد. به همین خاطر اگر از او عشق پرشوری نمی بینید دلیلی بر بی احساسی او نیست. پس به خاطر داشته باشید که از روی ظاهر رفتار او با خود و دیگران زود قضاوت نکنید. احساسات عاشقانه او مانند آتش زیر خاکستری است که هر آن امکان دارد که خاکسترش کنار برود و شما را شگفت زده کند

مردهایی مورد علاقه و پسند زن شهریوری هستند که نقش یک حامی و سنگ صبور را به خوبی ایفا کنند.آن دسته مردانی که احساسات همسران خود را محترم بشمارند و زمانی که آن ها غمگین هستند درکشان کنند و عشق و علاقه خود را بروز دهند.

جالب ترین نکته ای که در این میان وجود دارد این است که مرد ایده آل زن شهریوری مردی است که مرتب با مادرش تماس تلفنی داشته باشد، این دسته از مردان باید از قدرت بالای خنداندن و خندیدن برخوردار باشند تا هم بتوانند رمانتیک باشند و هم بتوانند احساسات زنان را درک کرده و سنگ صبور آن ها شوند.پس می توان نتیجه گرفت زنان شهریوری به مردانی که پشتیبان و همراه دائمی هستند گرایش دارند.

بانوی شهریوری خیلی وسواسی و دقیق است ولی یکی از مهربانترین و دست و دل بازترین و خوش قلب ترین انسان های دنیاست. اگر زنان متولد شهریور نبودند ،جهان پر از عیب و قصور های کوچکی میشد که مجموع آنها برای بشر غیر قابل تحمل میشد.

اگر رفتار او انتقاد آمیز باشد، راه چاره ای هم برایتان دارد و به عبارت دیگر؛انتقاد او را به حساب عیب جویی نگذارید. بعد از گذشت یک یا دوسال از زندگی مشترک با او متوجه خواهید شد که زنی بسیار دقیق و با هوش است و اگر چیزی یا کسی باعث ناراحتی او نشود خیلی شاد و سر زنده و مجلس آراست.

نقش مادری در زن متولد شهریور :

اگر به دنبال زنی با خصوصیات مادرانه، کاملاً عاقل، مؤدب، مهربان و با درایت هستید در انتخاب خود از زنان شهریور ماه مطمئن باشید. یک زن متولد شهریور ماه میتواند در عین آرامش و دوست داشتنی بودن، مادری مهربان، بزرگ وار و با درایت باشد.

کودکان زن متولد شهریور از آماده بودن غذایشان مطمئن هستند و اتاقشان همیشه مرتب و منظم است. آنها لباس هایشان تمیز است و تکالیفشان را با کمک مادر شهریور ماهی خود انجام میدهند. بنابراین یک مادر شهریور ماهی میتواند برای کودکان خود بهشت امنی ایجاد کند که یک نکته مهم در آن وجود دارد و آن: رعایت قوانین و نظم مادر شهریور ماه در خانه خود است.

کودکانی که مادرانشان متولد شهریور ماه هستند نیز به این نکته آگاه هستند که نمیتوانند بیش از حد در شلوغی و بی نظمی و هیجانات خود غرق شوند و قطعاً با ورود به خانه باید به نظم و اصول و قواعد مادرشان احترام بگذارند.

برای یک مادر شهریور ماهی بسیار اهمیت دارد که بچه باهوش باشد اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشد که همان اندازه یادگیری و آموزش بچه اهمیت دارد عشق و محبت نیز لازمه زندگی او است.

بنابراین باید بدانید که او شخصیت خود داری دارد و نباید انتظار داشته باشید که همچون متولدین برج های آبی فوران کند و یا همچون دختران متولد برج اسد لوند و جذاب باشد اما در عوض چشمانش در تمام لحظات به دقت نظاره گر شماست و تلاشش این است که عمق وجود شما را کشف کند.

چنانچه همسر شما شهریور ماهی است هرگز بچه های خود را با سر و صورت کثیف و لباس های ژولیده نخواهید دید. هرگز اجازه این را به کودکانتان نمی دهد که با کاغذ ها و کتاب ها و مدارک شما بازی کنند و به نوعی نمی گذارند پایشان را فراتر از حد و حدود خود بیرون قرار دهند.

خلاصه اینکه انضباط از خصوصیات بارز یک مادر شهریوری است آنها کمتر پیش آمده که بیشتر از دو بچه داشته باشند و محال است که فرزندان خود را ننر و لوس بار آورند.

کوچکترین قصوری از طرف مادر شهریور ماهی بعید است در واقع رفتار او با فرزندانش وابسته به رابطه ای احساسی و عاطفی است که با شما دارد ، چنانچه از مهر و محبت و علاقه شما نسبت به خودش اطمینان داشته باشد و شما نیز قدردان زحمات او باشید آن وقت است که همین چیز ها ناخودآگاه به تربیت کودکانتان نیز تاثیر می گذارد و هیچ کمبودی نخواهند داشت از نظر بچه ها زن شهریوری مادر بسیار دلسوز و مهربانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *