اخبار دانژه

طالع بینی متولدین مهر

طالع بینی متولدین مهر

شخصیت کلی متولدین مهر :

معتدل و پایدار ، شکمو ، امیدوار ، با انصاف ،خوش سلیقه ، اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی تنبل ، کنجکاو و جست‌وجو گر ، متنفّر از زیادی مهمان ، انتقامجو ، از بی بند و باری متنفّر است ، با معلومات و با درایت ، به سهولت تغییر عقیده نمیدهد ، مهربان ، شیک پوش و جذّاب ، نکته سنج ، دارای پشتکار فراوان ، یک روز گرم و یک روز سرد ، هوشمند ، مشاور خوب ، دوست یاب ، منظّم و مرتّب ،عاشق رنگ آبی ، گاهی لجباز ، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ، صادق و درستکار ، خوش مشرب ، ساده دل ، راحت گیر ، دو دل و مردد ، خوش بین ، اهل اعتدال ، حامی وپشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی ، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات ، سیاستمدار ، به فکر فردا نیست ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری ، پر شور و حرارت نیست ، عاقل ، اهل حمایت از دیگران…

طالع بینی کلی متولدین مهر :

برج‌ میزان‌ تنها ماهی‌ در منطقه‌ البروج‌ است‌ که‌ با علامتی‌ بی‌جان‌ مشخص‌ شده‌ است‌، چون‌ علامت‌ تمام‌ برجهای‌ دیگر به‌ واسطه‌ حیوان‌ و انسان‌ نمایش‌ داده‌ شده‌اند.

بسیاری‌ از طالع‌ بینان‌ مدرن‌ ماه‌ مهر را مناسب ‌ترین‌ و مفیدترین‌ ماه‌ در منطقه‌ البروج‌درنظر می گیرند، چون‌ این‌ ماه‌، زمان‌ برداشت‌ است‌ و اشخاص‌ ثمرات‌ سخت‌ کوشی ‌خود در فصل‌ بهار را دراین‌ ماه‌ به‌ دست‌ می‌آورند.

در ماه‌ مهر هوایی‌ مطبوع‌ و آرامش‌بخش‌ را تنفس‌ می کنیم‌ و از آفتاب‌ بی‌رمق‌ و میوه‌های‌‌ خوشمزه‌ ان‌ لذت‌ میبریم‌. متولدین‌ مهرماه‌ در بین‌ منطقه‌ البروج‌ از دلپذیرترین‌، با فرهنگ‌ترین‌ و مؤدبانه‌ترین‌ خصوصیات‌ اخلاقی‌ برخوردارند و اکثرا خوش‌ قیافه‌ و جذاب‌ هستند.

آن ها خوش‌سلیقه‌ و شیک‌ هستند، طبیعتا «ذاتا» افرادی‌ مهربان‌، دلرحم‌، ملایم‌، عاشق‌ زیبایی‌ و هماهنگی‌ «هم‌ در زمینه‌ موسیقی‌ و هم‌ در زمینه‌ زندگی‌ اجتماعی‌» محسوب‌ می شوند و از هر چیزی‌ که‌ سرگرمشان‌ کند، استقبال‌ میکنند.

آن ها از استعداد و قوه‌ ذهنی‌ خوبی‌ برخوردارند ودر شرایطی‌ که‌ وادار به‌ قضاوت‌می شوند، قادرند منصفانه‌ و بی‌طرفانه‌ داوری‌ کنند. آن ها به‌ هیچ‌ وجه‌ حاضر نیستند با اشخاصی‌ که‌ برخلاف‌ نقطه‌ نظرات‌ انها به‌ بحث‌ و جدل‌ می پردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون‌ به‌ محض‌ ان‌ که‌ به‌ نتیجه‌ای‌ برسند، حقیقت‌ ان‌ به‌ نظرشان‌ بدیهی‌ و مسلم‌ می آید.

یکی‌ از نقطه‌ ضعف‌های‌‌ آن ها ناشکیبایی‌ در برابر انتقاد است‌ و شدیدا مایلند که‌دیگران‌ رفتار و اعمالشان‌ را تأیید نمایند. ولی‌ در کل‌ افرادی‌ متعادل‌، با تدبیر،ملاحظه‌ گر و حتی‌ انعطاف‌پذیر هستند.

متولدین‌ مهرماه‌ نسبت‌ به‌ نیازها و خواسته‌های‌‌ دیگران‌ حساس‌ هستند، گاهی‌ اوقات‌از آن‌ چنان‌ درک‌ و قدرت‌ فراوانی‌ برخوردار می شوند که‌ به‌ آسانی‌ به‌ واسطه‌ خوش‌بینی‌ ذاتی‌شان‌ از نیازهای‌ عاطفی‌ و احساسی‌ دوستان‌ و هم‌ نشینان‌ خود مطلع‌ شده‌ و به‌ یاریشان‌ می‌شتابند، در حقیقت‌ این‌ جمله‌ دقیقا وصف‌ حال‌ آنهاست‌: “متولدین‌ مهرماه‌ همیشه‌ کاری‌ می کنند که‌ شما از هم‌ نشینی‌ و بودن‌ در کنارشان‌ حال‌ خوبی‌ پیدا کرده‌ و با نشاط شوید.”

آنها خیلی‌ اجتماعی‌ و خونگرم‌ هستند و از بی‌رحمی‌، قساوت‌، سنگدلی‌، خشونت‌، ستمکاری‌، آزار و اذیت‌، تندی‌، پرخاش‌ جویی‌، هرزگی‌، بی‌نزاکتی‌ و دعوا بیزار هستند، در نتیجه‌ نهایت‌ سعی‌ و تلاش‌ خود رابه‌ کار می‌ بندند تا با اطرافیان‌ خود تشریک‌ مساعی‌ و مصالحه‌ کرده‌ و با همه کنار می آیند. درواقع‌ کمال‌ مطلوب‌ و نمونه‌ ایده‌ آل‌ آنها در کل‌ جامعه‌ و در دایره‌ زندگی‌ خودشان‌ اتحاد، سازگاری‌ و اتفاق‌ است‌.

قالب‌ فکری‌ آنها بیش‌ از آن‌ که‌ روشنفکرانه‌ باشد، هنرمندانه‌ محسوب‌ می شود. اگر چه ‌آنها برای‌ پیشرو بودن‌ در هر تلاش‌ هنری‌ بیش‌ از حد میانه‌ رو و ملایم ‌هستند.

آن ها از درک‌ و بینش‌ و تیزبینی‌ خوبی‌ برخوردارند و به‌ واسطه‌ توانایی‌ و قابلیت‌ دقیق‌ و نقادانه‌شان‌، به‌ آسانی‌ می توانند تلاش‌های‌‌ خود و همین‌ طور دیگران ‌را مشاهده‌ نمایند و همین‌ امر به‌ تمام‌ کارهایشان‌ انسجام‌ و اصالت‌ می‌بخشد.

آن ها در روابط شخصی‌ خودشان‌ با دیگران‌، بیشتر به‌ نقطه‌ نظرات‌ دیگران‌ بها می ‌دهند و دائما در تلاشند تا به‌ واسطه‌ مصالحه‌ هرگونه‌ اختلافی‌ را رفع‌ کنند و بیشتر اوقات‌حاضرند خودشان‌ ضرر کنند ولی‌ روابط شان‌ با دیگران‌ خدشه‌ دار نشود.

آنها درزمینه‌ احساساتی‌ بودن‌ و آرمان‌ گرایی‌ به‌ افراط و زیاده‌روی‌ دست‌ می زنند. اگر چه‌شانس‌ خوبی‌ دارند و طبق معمول ازدواج‌ هایی‌ موفقیت‌آمیز خواهند داشت‌، چون‌ غالبا به ‌تفاهم‌، همفکری‌ و سازگاری‌ و اتحاد در این‌ امر معتقدند.

در واقع‌ آن ها آن قدر مهربان‌ و با محبت‌ هستند که‌ به‌ خاطر این‌ که‌ شریک‌ زندگی‌شان‌ کوچک‌ ترین‌ آسیبی‌ نبیند، حاضرند به‌ هر مشقتی‌ تن‌ در دهند و اکثر اوقات‌ در دعواها و بگو مگوها کوتاه ‌می آیند.

همسران‌ متولدین‌ مهرماه‌ هرگز نمی توانند شکایت‌ کنند که‌ آن ها قادر به‌درکشان‌ نیستند، چون‌ متولدین‌ مهرماه‌ طبق معمول در کل‌ منطقه‌ البروج‌ همدل‌ترین‌ و هم‌فکرترین‌شان‌ محسوب‌ می شوند و با رضای‌ خاطر کامل‌ نقطه‌ ضعف‌ها و عیوب‌عزیزان‌، دوستان‌ و محبوبانشان‌ را تحمل‌ می کنند.

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ مهرماه‌، ویژگی‌های‌‌ بی‌خیالی‌، سر به‌ هوایی‌،بازیگوشی‌ و سطحی‌ بودن‌ به‌ شمار می آیند. اگر چه‌ این‌ ویژگی‌ها میتوانند ناشی‌ ازبی‌حوصلگی‌ و خسته‌ شدن‌ از امور روزمره‌ و یکنواخت‌ و مرسوم‌ زندگی‌ باشند و گهگاهی‌ به‌ شدت‌ بی‌ شور و حال‌، کمرو، خجالتی‌، راحت‌ گیر، سست‌ و بی‌ حال‌ می شوند ولی‌ خوشبختانه‌ این‌ ویژگی‌ها مقطعی‌ و تغییرپذیر هستند.

آنها حتی‌ زمانی‌که‌ اوضاع‌ بر وفق‌ مرادشان‌ نباشد، به‌ ندرت‌ خشمگین‌ می شوند، ولی‌ طغیان‌های‌‌ خشم‌ وعصبانیت‌ متولدین‌ مهرماه‌ تمام‌ اطرافیانشان‌ را شوکه‌ می کند.

عشق‌ و علاقه‌ وافر آنها به‌ تفریح‌ و خوشگذرانی‌ ممکن‌ است‌ آن ها را به‌ سمت‌ افراط کاری‌، گزاف‌ گویی‌ و ولخرجی‌ سوق‌ دهد، هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولد این‌ ماه‌ ممکن‌ است‌ به‌ افرادی‌ شایعه‌ پراکن‌ و خاله‌ زنک‌ تبدیل‌ شوند. یکی‌ از خصوصیات‌ منحصر به‌ فرد متولدین‌ مهرماه‌کنجکاوی‌ و علاقه‌ سیری‌ناپذیرشان‌ به‌ هر مسأله‌ جدید است‌ که‌ همین‌ خصوصیت‌ آنها را وسوسه‌ میکند تا در مورد هر شایعه‌ اجتماعی‌ به‌ تحقیق‌ و پرس‌ و جو بپردازند. در زمینه‌ کار، گاهی‌ اوقات‌ به‌ آنها لقب‌ «مهر ماهی‌های‌‌ تنبل‌» می دهند.

اگرچه‌ آنها می‌توانند به‌ طرز شگفت‌ آوری‌ فعال‌، پویا و پر جنب‌ و جوش‌ باشند، ولی‌ حقیقتا ازکارهای‌ پست‌، کثیف‌، زمخت‌ و خشن‌ بیزارند. گرچه‌ عده‌ای‌ از متولدین‌ مهرماه‌ به‌ کم‌نیز قانع‌ هستند، ولی‌ عده‌ دیگر شدیدا جاه‌ طلب‌ و بلند پرواز هستند.

از آنجایی‌ که‌ آن ها از افراط و تفریط بیزار هستند، میتوانند دیپلمات‌های‌‌ خوبی‌ از آب‌ درآیند ولی‌ شاید در امر سیاست‌ ضعیف‌ عمل‌ نمایند، چون‌ در پافشاری‌ بر نقطه‌نظرات‌ خودشان‌ مصر نیستند و حاضرند به‌ آسانی‌ نقطه‌ نظرات‌ و عقاید دیگران‌ رانیز بررسی‌ کنند.

آنها می توانند مدیر، مجری‌، سازمان‌ دهنده‌، حقوق‌ دان‌، وکیل‌، فروشنده‌ وسایل‌ عتیقه‌، کارمند دولت‌ و بانکدارهایی‌ موفق‌ از آب‌ درآیند، چون‌ در حفظ و بازرسی‌ پول‌ دیگران‌ قابل‌ اعتماد و وفادار به‌ شمار می آیند، بعضی‌ از آن ها در زمینه‌ طراحی‌ لباس‌ یا لوازم‌ آرایشی‌ جدید از استعداد خوبی‌ برخوردارند و خوش‌ ذوق‌ و استثنایی‌ محسوب‌ می شوند.

همچنین‌به‌ عنوان‌ هنرمند، آهنگساز، منتقد، نویسنده‌، طراح‌ و دکوراتور داخلی‌، کارمند خدمات‌ بهزیستی‌ و ارزیاب‌ افرادی‌ موفق‌ محسوب‌ می شوند و در هرگونه‌ پذیرایی‌ و سرویس‌ دهی‌ عمومی‌ توانایی‌ خاصی‌ دارند.

عده‌ای‌ از آن ها به‌ واسطه‌ انضباط فردی‌، خویشتن‌ داری‌ و خودداری‌شان‌ از روی‌ نوع‌ دوستی‌ و نیکوکاری‌ خدمات‌ ارزنده‌ای‌ رابرای‌ نوع‌ بشر انجام‌ می دهند و نتایجی‌ عالی‌ رابه‌ ارمغان‌ می‌آورند.

آنها به‌ شدت‌خوش‌ بین‌ هستند و توانایی‌ آن‌ را دارند که‌ بعد از هر مرتبه‌ ورشکست‌ شدن‌ و زمین ‌خوردن‌ به‌ خود بیایند و آن‌ را جبران‌ کنند، درنتیجه‌ می توانند کارشناسان‌ امور مالی‌ یاسرمایه‌ گذارانی‌ موفق‌ باشند.

 

 

طالع بینی مرد متولد مهر :

مرد متولد مهر در عقیده خود بسیار راسخ و ثابت قدم است، اما فرق بین او و دیگر کسانی که دارای ثبات قدم می باشند این است که به محض آنکه منطقا تشخیص داد عقیده اش اشتباه است، ‌فورا آن را تغییر می دهد.

یکی دیگر از اختصاصات مرد متولد مهر قدرت عجیب و باورنکردنی او در جلب نظر کسانی است که با وی کدورتی پیدا کرده اند. اسلحه اصلی او در رفع کدورت همان لبخند معروف می باشد. او صادقانه دست دوستی به سوی کسی که از وی دلگیر شده است دراز می کند و در همان حال صادقانه و از صمیم قلب این کار را باز هم تکرار می کند و چون به قول معروف «حرفی که از دل برآید، به دل می نشیند»‌، سرانجام صداقت او کار خودش را می کند و کدورت ها برطرف می گردد. دو کلمه عشق و مهر مترادف هم هستند و این امر نه تنها از نظر لغوی، بلکه از نظر نجومی و حتی آماری نیز صادق است، بر طبق برخی اساطیر باستان، ماه هفتم سال را به آن جهت مهر می نامند که عشق در آن به وجود آمده و راه خود را به دل تمام موجودات عالم باز کرده است.  از طرف دیگر مرد متولد مهر خیلی زودتر از هم سن و سال های خود به وجود جنس مخالف پی می برد تا جایی که بر طبق آمار موجود پسران متولد مهر، 18 ماه زودتر از پسران دیگر به سن بلوغ می رسند. بروز یک جنین بلوغ زودرسی، همراه با ورزیدگی ذاتی و طبیعی او در امور عشقی و قدرت بی نظیری که در جلب نظر زن ها دارد، بالطبع موجب می گردد که زندگی اش مملو از جریانات عاشقانه باشد.

کسی که در هفتمین ماه سال متولد شده باشد، به هیچ صورت مایل به رنجاندن دیگران نیست و اگر مشاهده می کنید که گاهی تا پای رنجش خاطر با دیگران به بحث و جدل می پردازد، حتم داشته باشید که از عواقب آن به کلی غافل است. او هرگز نمی خواهد از کلمه « نه » استفاده کند در حالی که نمی داند در بسیاری از موارد گفتن این کلمه به مراتب بهتر از کج دار و مریض رفتار کردن است. تمایل شدید و غیر قابل اجتناب او از دست به دست کردن و سبک و سنگین کردن امور گاه موجب پیدایش کدورت می گردد،‌ در حالی که او اگر فقط احساس کند که عواطف کسی را جریحه دار کرده است، و یا حتی اگر پس از سالها پی ببرد که عشق کسی را نادیده گرفته به شدت آزرده خاطر و دلگیر می شود. در نظر گرفتن انصاف یکی دیگر از اعتقادات ذاتی و عمیق مرد متولد مهر ماه است. او بی انصافی و جنایت را در یک ردیف قرار می دهد. ترس از این حالت گاهی موجب می شود که از دختری که کاملا مطابق دلخواهش نیست، در خواست ازدواج کند و در نتیجه در سراسر عمر از یک ازدواج بدون عشق رنج ببرد. به این ترتیب ملاحظه می کنید که وضع و خجالت او مثل یک شمشیر دو دم است که هم می تواند او را از یک عشق واقعا حقیقی برخوردار سازد و هم او را از آن به کلی محروم نماید. دمدمی مزاجی مرد متولد مهر را باید جدی گرفت زیرا اگر خوب دقت کنیم می بینیم که در او، مخصوصا در ایام جوانی، نوعی بازیگوشی مشاهده می گردد، از آن گذشته، برای این شخص مرزهای بین یک دوستی ساده و عشق سخت در یکدیگر ادغام شده و مغشوش به نظر می آید، در نتیجه اصلا جای تعجب نخواهد بود اگر مشاهده کنیم که تا رسیدن به پای سفره عقد قلبش بارها شکسته باشد.

 او برای پی بردن به اسرار درونی شما علاقه ای از خود نشان نمی دهد، در حالی که در دیدار نخست عکس این امر به نظر می رسد و شما او را مردی کنجکاو و جست و جو گر می بینید. او اغلب اوقات به وقایعی که درست مقابل چشم هایش رخ می دهند پی نمی برد، در صورتی که دیگران همه متوجه آن می شوند. به همین جهت گاه استعداد فریب خوردن دارد. اگر در بحث و گفت و گو با شما پیشقدم شد، هدفش صرفا گفت و گو و آشنایی است نه اینکه می خواهد به اسرار شما پی ببرد. نظریات و دلایل او به گونه ای خیره کننده منطقی هستند و نتیجه گیری های وی پیوسته درست ترین و مخصوصا منصفانه ترین نتیجه گیری هاست، قدرت قضاوت صادقانه و عملی او به قدری زیاد است که در بسیاری از کتب نجوم از متولدین این ماه به عنوان سلیمان صور فلکی نام برده شده است، آنچه در قضاوت های او جلب توجه می کند این است که در این کار دخالت نمی دهد. برای او فقط توجه به حقایق مهم است. به نظر او زندگی افرادی نظیر متولدین فروردین و اسفند که صد در صد تابع احساسات خویش می باشند، فاقد صافی و خلوص واقعی می باشد.

اگر شما آدم اسرافکاری باشید، برداشت او چنین خواهد بود که قدر پول را نمی دانید و آن را مثل ریگ خرج می کنید و در نتیجه نمی توانید مسئول بودجه خوبی باشید، در یک چنین حالتی او اصلا به این امر توجه نمی کند که  این کار شما ممکن است علت روانی داشته باشد. برای وی دلائل روانی صد در صد قانع کننده نیستند و نمی توان برای انجام یک قضاوت صحیح و بدون عیب و نقص به آن استناد جست، به همین ترتیب اگر خساست به خرج بدهید، برداشت و استنباط او این خواهد بود که باید از پول های صرفه جویی شده برای خرید لباس های زیباتر و زیادتر استفاده بکنید. بی برنامه بودن را آشفتگی می داند، و از بی بند و باری متنفر است. در نتیجه هر موضوع غیر متعادل و ناهماهنگی روی قضاوت نهایی او تأثیر می گذارد.

یکی دیگر از ویژگی های ذاتی مرد متولد مهر قابل اعتماد بودن اوست شما می توانید به طور دربست و کامل به او اعتماد بکنید، تنها گاهی اوقات از اینکه می بینید نمی توانید احساسات درونی شما را چنان که مایل هستید درک کند، ممکن است دلخور بشوید. توجه داشته باشید که قصور او در این مورد به هیچ صورتی جنبه عمد و یا بی توجهی ندارد، او واقعا نمی خواهد که موجبات رنجش شما را فراهم بیاورد،‌ منتها به طور طبیعی قادر به درک نیازهای عاطفی ابراز نشده هیچکس نیست. عاشق پیشگی و تبحر او در به دست آوردن دل زن ها و قابلیت فراوان او در علاقمند کردن ایشان به خود الزاما مفهومش این نیست که می تواند رابطه ای مستقیم با تمام عوالم رویایی ایشان داشته باشد. شما با هیجان تمام نزد او می روید تا بگویید چطور فلانی احساسات شما را جریحه دار کرده است و امیدوار هستید که حداکثر همدردی ممکن را از وی مشاهده کنید، در حالی که به محض آنکه حرف هایتان تمام شد، از شما می پرسد: «مگر با او چه کردید که شما را رنجانیده است؟» و سپس با دقت و مو شکافی تقصیرات و گناهان شما و  او را در معرض سنجش قرار می دهد و هیچ ابایی هم نخواهد داشت که در این امر جانب شما را رها کند و جانب او را بگیرد. شما می توانید فریاد بزنید و اعتراض کنید، ‌اما مطمئن باشید که هیچ یک از این اعمال نمی تواند او را حتی برای یک سانتیمتر هم از جاده عدل و انصاف و یک قضاوت صحیح و بی طرفانه منحرف سازد.

عدم قابلیت او در درک عواطف، ‌احساسات و نیازهای باطنی جنس مخالف، اغلب اوقات برایش دردسرهایی درست می کند. برای اغلب زن ها باور کردن این مطلب مشکل است که مردی که این چنین منطقی و با انصاف است و با دیدی این چنین وسیع و همه جانبه به امور محتلف جهان می نگرد، چرا از درک نیازهای باطنی دیگران این چنین عاجز است؟ ‌در حالی که طبیعت او این چنین است.

اگر به هنگام تولد او قمر در عقرب نبوده باشد، از نظر امور مالی خساست نشان نمی دهد. در حقیقت باید گفت که تأثیر صورت فلکی تراز بر متولدین این ماه موجب نوعی دست و دلبازی می باشد. مرد متولد مهر معتقد است که پول را باید خرج اموری کرد که زیبایی یا شادمانی به همراه داشته باشد. اگر می خواهید بر سر سفره عقد بنشینید و برای زناشویی با او بله بگویید، لازم است که قبلا خود را برای زندگی در خانه ای که سفره آن همیشه گسترده است و پذیرایی از میهمانانی که تقریبا همیشه در منزل شما بسر خواهند برد، آماده کنید.

خانه این مرد،‌ جز در طی روزهایی که در لاک استراحت و تنبلی خود فرو می رود، همیشه مملو از میهمان است، و آن وقت همین آدم از رفتن به نقاطی که عده زیادی در آن جمعند و سر و صدای زیاد تعادل احساسات او را به هم می زند، جدا بیزار است. حضور در میان جمعی که ایشان را خوب نمی شناسد، برای وی غیر قابل تحمل است. از آن گذشته یک خاصیت دیگر نیز در او وجود دارد که به فرار او از اجتماعات کمک می کند و آن این است که به هیچ وجه مایل به قرار گرفتن در محلی نیست که مرتبا از دیگران تنه بخورد، یا به شانه و پهلوی او فشار وارد بیاید و تماس جسمانی با سایرین پیدا کند. او از همهمه و جدال و ازدحام متنفر است. مرد متولد مهر ماه خواهان معاشرت و دوستی با تمام افرادی است که از هوش، معلومات و درایت فراوان برخوردارند، اما همین قدر که تعداد یک چنین افرادی در دور ور وی از ده دوازده نفر تجاوز کند، دچار نفس تنگی می شود و در صدد فرار می افتد او ممکن است ناگهان شما را در یک مهمانی بزرگ شلوغ تنها بگذارد و بدون هیچ خبری ناپدید شود.

سریع ترین راه به دادگاه طلاق برای زنانی که شوهر متولد مهر دارند، خانه بدون نظم و ترتیب است،‌ و اگر مایل به مرافعه و بد خلقی نیستید، صدای رادیو و تلویزیون را کم کنید، نگذارید بوی غذا تمام منزل را فرا بگیرد و اگر خواستید در غذایی سیر یا پیاز به کار ببرید، در در اتاق ها اسپری خوش بو کننده بزنید تا نکند بوی پیاز و سیر به مشام فوق العاده حساس او برسد. زنی که نان را در ظرف مخصوص به سر سفره نمی آورد، شیشه های شیر و ظرفهای غذا را توی ظرف شویی روی هم می ریزد، قوطی های ادویه را پس از برداشتن از فقسه در جایی می گذارد که جلوی چشم باشند، خیلی زودتر از آنچه که تصور می کند، ورقه طلاق را از دست شوهر متولد مهر خود دریافت می دارد. نکته جالب در این مورد این است که او خودش ممکن است حداکثر بی نظمی را در منزل داشته باشد، اما به هیچ وجه نمی تواند یک خانه گردگیری نشده، بچه های کثیف و اسباب و اثاثیه در هم و برهم را تحمل کند. او ممکن است در مواجهه با یک چنین وضعی فورا به دادگاه خانواده نرود و تقاضای طلاق نکند، اما مطمئن باشید که منشی او در اداره روز به روز به نظرش جالب تر و جذاب تر خواهد آمد. بقیه جریان را خودتان می توانید حدس بزنید.

مرد متولد مهر از درهم برهمی امور واقعا متنفر است و در مقابل شیفته هماهنگی و نظم و ترتیب می باشد. خانه او باید مأوای دنج و راحتی باشد که بتواند پس از فرار از غوغای دیوانه کننده دنیای خارج به آن پناه بیاورد و اگر جز این بود، تعادل ذاتی و طبیعی خود را از دست می دهد. از آنجا که این شخص به جست و جوی علت دیر آمدن های او به خانه و یا صرف کردن تمام وقت آزاد خود به مطالعه کتاب و یا دراز کشیدن روی تختخواب بپردازید. او هرگز به شما نخواهد گفت که دوست ندارد هر وقت به منزل می آید، شما را در لباس راحتی،‌ با موهای بسته و صورت آرایش شده ببیند. راستش را بخواهید او حتی گاهی متوجه نمی شود که بر آمدنش از رفتن به یکی از اتاقهای منزل به این علت است که شما در آن اتاق پرده نارنجی آویزان کردن اید و او این رنگ را دوست ندارد، به همین ترتیب او ممکن است درست نداند که چرا به هنگام ترک منزل و یا مراجعت به آن فراموش می کند شما را ببوسد، ذات قاضی منش او، به او می گوید که یک جای کار خراب است و تعادل لازم وجود ندارد و همین امر او را به طور ناخودآگاه ناراحت می کند. وقتی ساعت مراجعت او نزدیک شد، اسباب بازی بچه ها را از کف اتاق ها جمع کنید، عطر خوشبویی به خود بزنید، صدای تلویزیون را کم کنید، چند شاحه گل آبی رنگ روی میز بگذارید و آن وقت ببینید که چطور در بهشت باز می شود و یک شوهر ایده آل از بهشت برای شما بر روی زمین می افتد.

امور عاطفی مرد متولد مهر :

برای مرد مهرماهی صداقت بسیار مهم است او زنی صادق و منصف را دوست دارد و برابری و عدالت و همچنین تعادل داشتن از ویژگی های بارزمردان مهر ماهی می باشد به خاطر همین است که ترازوی عدالت نماد ماهشان می باشد و هیچ چیز تنفرآمیزتر از بی عدالتی برایشان نیست. مرد مهر ماهی به زنی علاقه مند است که تحت هر شرایطی او را تنها نگذاشته و اجتماعی ترین خصوصیات را داشته باشد ولی در کل جمع های خودمانی و صمیمانه را بیشتر ترجیح می دهد. این مرد ها بسیار صادقانه و صریح صحبت می کنند و همین ویژگی منحصر به فرد و خاص آن ها را از دیگران متمایز کرده است گاهی علت انتخاب شما از مردان متولد مهر ماه این است که دلیل شادی شما می شوند. مردان متولدین مهر ماه به سادگی قلب خود را در اختیار کسی نمی گذارند و آن را تنها به کسی که قرار است ازدواج کنند می بخشند. چنانچه عاشق و علاقمند به یک متولد مهرماه شدید و چنانچه او نیز شما را دوست دارد شانس با شما یار است ولی اگر حسی به مرد متولد مهر ندارید اما او شما را دوست دارد مطمئن باشید که خودش از حسی که در وجود شماست با خبر است، متولدین مهر ماه روحیه بسیار حساسی دارند بنابراین مراقب باشید که دلشان را نشکنید.

 این مرد در همه حال به دنبال زنی بی نقص و کامل می باشد که همیشه در ذهنش تجسم می کند تنها ظرافت زن کافی نیست و هیچ شکی در این نیست تمام لباس هایی که زن می پوشد شیک پوش به نظر می رسد ولی آیا رفتار و حرکاتش چگونه باید باشد؟ چنانچه قصد دارید پسری مهرماهی را شیفته خود کنید بایستی به تمامی حرکات بدن و طرز راه رفتنتان توجه کنید چرا که یک پسر مهر ماهی به ریزترین حرکات شما توجهش جلب می شود.

مرد مهر ماهی به هیچ عنوان اهل پرخوری نیست غذاهای منتخب و زیبا مورد علاقه او است و در غذا خوردن نیز طالب زیبایی و دیزاین آن می باشد پس پیش از هر چیزی سفره ای رنگین و زیبا برایش بچینید.

موارد زیر را برای به دست آوردن قلب یک مرد متولد مهر به یاد داشته باشید :

  • زمانی که او حضور دارد با مردهای دیگر خودمانی و راحت نشوید اجازه ندهید که در مورد محبت شما شکی به دلش راه پیدا کند چرا که او دوست دارد قلب شما تنها متعلق به او باشد
  • سعی کنید تنبلی را از خود دور کنید و یک فرد منفعل در دید او به نظر نیایید
  • از هر نوع عمل یا کاری که نشان می دهد به او دستور می دهید به شدت اجتناب کنید و از او انتظار نداشته باشید که شما را به همه دوست های خود معرفی کرده و با آن ها آشنا کند.

زنان مورد علاقه مردان مهر ماهی زنانی خانه دار، مسئول و مرتب هستند که مادرانی مهربان و دلسوز برای فرزندانشان باشند. این گروه از مردان به دنبال مهمانی های مداوم و یا نمایش خود و زندگیشان نیستند و گویا پیش از این یک باربه صورت کامل طعم زندگی را چشیده اند و اکنون مایل به حفظ تعادل و نگه داشتن احساس رضایت مداوم در زندگی هستند.

این بینش در مردان مهر ماه که میتوانند همه امور را در حد تعادل حفظ کنند در بسیاری از موارد میتواند خود ایجاد اضطراب کند، اما تمام هدف و نیت این گروه از مردان به صورت مجدد حفظ تعادل است. در واقع آنها نمیتوانند از کنترل اوضاع زندگی خود دست بردازند و سکان را به دست همسر و یا فرد دیگری بدهند و تماشاگر باشند.

دختری که در دام عشق یک مرد مهر ماهی افتاد دیگر خلاص شدنی در کار نیست ! دلیلش این است که چنانچه قصد ترک او را داشته باشید به قدری منطق و دلیل برایتان می آورد که ثابت کند افکاری که دارید غلط است و نه تنها خود را محکوم می کنید بلکه هوشمندی او در عرضه دلایلش چنان به نرمی و گرمی بروز می کند که شما سرسخت بودنش که حتی باعث ناراحتیتان می شود را نیز به طور کلی فراموش می کنید. مرد مهر ماهی قلب و نظر شما را به راحتی می تواند تسخیر کند تا جایی که در مبارزه و کشمکش با یک مهر ماهی بیشتر اوقات شما می بازید ، ولی این باختن با شکست خوردن قابل قیاس نیست چرا که دیری نمی گذرد که مشاهده می کنید خواسته هایتان خواسته های اوست و آرزوهایتان آرزوی او است و در دنیا هیچ چیزی به اندازه خوشحال شدن او برایتان ارزشمند نیست. در نظرتان لبخندش حکم یک سبد گل رز را که غنچه هایش در حال شکفتن است دارد که به هیچ عنوان توانایی ادامه زندگی بدون او را ندارید. زن هایی که سنگدل هستند می توانند در برابر لبخندهای یک مرد مهر ماهی مقاومت کنند به شرطی که جدا از داشتن چنین دلی یک اراده فولادین داشته باشند. آن دسته زن هایی که عاشق یک متولد مهر ماه هستند و با او در یک رابطه عاطفی و عاشقانه به سر می برند هیچ کدامشان نمی توانند جمله « نمی دانم چرا دوستش دارم» را به زبان بیاورند.

پدر شدن مرد متولد مهر :

کودکان یک مرد متولد مهر از ویژگی عدل و انصاف پدر خود وسیعا بهره مند می گردند. او کاری می کند که هیچ یک از بچه ها خود را نسبت به دیگران برتر و عزیزتر احساس نکند، انضباط را با قدرت تمام به موقع اجرا می گذارد، و اگر لازم شد که ایشان را تنبیه کند، قبلا دلایل این کار را برای آنها بازگو می کند و تقریبا هرگز این کار را با عصبانیت انجام نمی دهد.

بچه ها نیز مثل شما سخت مجذوب او می گردند، و باز هم مثل شما دائما در معرض بحث های مداوم او درباره هر چیز قرار می گیرند. آنچه عجیب است که مرد متولد مهر پس از ازدواج چندان اشتیاقی به بچه دار شدن از خود نشان نمی دهد، ‌اما پس از آنکه آن ها به دنیا آمدند، یک عشق کامل پدرانه را نثار ایشان می سازد، هرگز نمی گذارد به ایشان احساس تنهایی دست بدهد، ‌از صمیم قلب نقش خود را به عهده می گیرد و ایفا می کند و خلاصه کاری می کند که همه او را یک پدر نمونه بدانند. با وجود همه اینها، و به رغم توجه شدید او به بچه های خود،‌ شما می توانید یقین داشته باشید که حتی اگر پای یک دو جین بچه هم در میان باشد، مقام و منزلت خاص خود را نزد او حفظ و نگاهداری خواهید کرد. در واقع پایه های تخت سلطنت شما بر قلب او چیزی نیست که به این آسانی ها متزلزل بشود. اصلا برای متولدین مهر، اعم از زن و مرد یا زن، ‌جفت و همسر در مرحله اول اهمیت و کودکان پس از او قرار می گیرند. شما یقین داشته باشید که او آن گوشه دنجی را که در قلب خود به شما اختصاص داده است، نه تنها هرگز به کس دیگری واگذار نخواهد کرد، بلکه حتی پنجره آن را هم به کسی نشان نخواهد داد تا نیم نگاهی به درون آن بیاندازد و البته این به شرط آن است که شما خانه را تمیز نگاه دارید، همیشه مرتب و زیبا باشید، موهایتان آرایش کرده باشد و از آویزان کردن پرده آبی رنگ در اتاق ها خودداری نکرده باشید. او رنگ آبی را خیلی دوست دارد.

طالع بینی زن متولد مهر :

از نظر طرز فکر شباهت های زیادی بین او و مردها مشاهده می گردد و به هنگام بحث و گفت و گو برداشت های او درباره موضوعات مختلف خیلی مردانه به نظر می آید. از شنیدن این حرف ها دستپاچه نشوید و خیال نکنید که اگر با یک زن متولد مهر ماه ازدواج کنید،‌ یک قاضی یا یک دادستان مرد را به خانه خواهید آورد. به هیچ وجه این طور نیست، ظرافت های زنانه او آنقدر زیاد، جالب و دل انگیز است که هرگز باعث سلب آسایش شما نخواهد شد.

زن متولد مهر در هر موقعیتی، چه جزئی و چه مهم،‌ هوشیاری، انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می سازد. این موقعیت ها ممکن است از این که شما چرا شما نباید پیراهنی که دکمه سر دست ندارد بپوشید، یا چرا در اداره موفق نشده اید که پست بهتری بدست بیاورید باشد. (در این مورد آخر،‌ گناه آن عدم موفقیت را چنان ماهرانه بین شما و رئیس شما تقسیم می کند که به هر کدام بیش از سه دانگ بیشتر نرسد.) در زن مهرماه این قابلیت وجود دارد که حتی با شخص خود منصفانه موضوعی را مورد بحث و گفت و گو قرار دهد و مسئله مورد نظر را در ترازوی سنجش و استدلال خویش بگذارد.

خیال نکنید که داشتن یک چنین همسر سنجیده و دقیقی حوصله شما را سر خواهد برد، درست بر عکس، شما در جوار یک چنین زنی ناگهان متوجه می شوید که بیش از یک ساعت است دارید به حرف های او گوش می دهید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشید و از حرف ها و استدلالهای او به راه حل های باور نکردنی رسیده اید. علت هم این است که او در تمام طول مدتی که مشغول بحث در اطراف موضوعی است، ‌لحظه ای لبخند دلنشین و معروف خود را فراموش نمی کند و شاید رعایت همین ظاهر مطلوب و چاشنی کردن همین لبخندهای ملیح و به کار بردن جملات دلنشین و متقاعد کننده است که موجب می شود موفقیت های زیادی در قبولاندن منطق خویش به دیگران کسب کند. او برای قانع کردن دیگران مطلقا از منطق استفاده نمی کند، البته در وهله اول چنین به نظر می رسد که زن مهر ماه با قدرت کلام خود غرور مرد را جریحه دار خواهد ساخت،‌ در حالی که این توهم عاری از حقیقت است زیرا او خیلی راحت جراحت شکست دادن در بحث را با لبخند و حرکات ظریف و دوستانه خود التیام می بخشد، از آن گذشته این را هم باید دانست که اکثرا حق با اوست و رأی او را می توان رأی دیوان عالی دانست. او برای ارضای خودخواهی خود منطق و دلیل نمی چیند، بلکه همه چیز را با ترازوی عقل می سنجد.

زن متولد مهر ماه قدرت استدلال و هوشیاری و همینطور انصاف خود را در هر شرایطی بروز می دهد. طبق این طالع بینی قوه ذهنی و استعداد بسیار بالایی برای زنان مهر ماهی مطرح شده است زنان مهر ماهی هنگامی که به اجبار وادار به قضاوت شوند توانایی این را دارند که بی طرفانه و منصفانه داوری کنند به هیچ عنوان حاضر نیستند با افراد پر حاشیه سر و کله بزند.

بی صبری در برابر انتقاد از جمله ضعف های آن ها می باشد و به شدت تمایل دارند که اعمال و رفتارشان مورد تایید دیگران قرار گیرد اما در کلیه اشخاصی با تدبیر ، متعادل ، انعطاف پذیر و ملاحظه گر می باشند.  

زنان متولد مهر عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص می‎باشند. این زنان دارای طالع نیکو می‎باشند و در زندگی ورفاه و آسایش دست پیدا می‎کنند. زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نکنند، آسیب خواهند دید. اینان به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می‎کنند که بایستی مراقب باشند.

زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می‎شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتاری می‎کنند. اینان با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از آن‌ها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. در ضمن هر گاه بیمار شوند، اغلب علت آن صفرا و بلغم خواهد بود.

امور عاطفی زن متولد مهر :

الهه حاکم بر این زن ونوس است و هم اوست که وی را وادار می سازد، و یا بهتر است بگویم این قابلیت را به او می دهد که گوهر گرانبهای عقل و درایت خویش را بر تارک زیباترین انگشترهای جهان به انگشت همسر خود بکند. اگر نخواهیم مطلب خود را در قالب جملاتی این چنین ادیبانه بیان کنیم، می توان گفت که دست آهنین او در یک دستکش مخملی قرار دارد و چنان با قدرت و در عین حال نرمی و لطافت در موقع حساس به میان می آید که به سرعت مانع از اشتباهات و ندانم کاری ها می گردد. مردان متولد فروردین، آبان، مرداد و اردیبهشت معمولا یک چنین زنی را شریک صادق و عاقل و دانای خود می بینند و به پرستش و ستایش وی مشغول می شوند، اما یک چنین ستایشی یک جانبه نیست زیرا او نیز شوهر خود را می پرستد. دوستان و اقوام با دیدن زندگی خانوادگی این زن با شوهر و بچه هایش بی اختیار به یاد زندگی پر از صلح و صفای آدم و حوا خواهند افتاد.

شما در زندگی مشترک با زن متولد مهر از مزایای اخلاقی زیادی برخوردار خواهید بود. او هرگز نامه شما را باز نخواهد کرد زیرا اصلا مایل نیست که غرور و شخصیت خود را بشکند. او همچنین هیچ گاه اسرار شما را به دوستتان بازگو نخواهد کرد و یا در مقابل رئیس اداره تان به شما بی احترامی و یا کم محلی نخواهد کرد. او در همه حال رازدار و وفادار و حرمت نگهدار است. بسیاری از مردهایی که زنان متولد مهر دارند، ترقی خود را مرهون رفتار زن خویش می دانند. مثلا این زن بدون این که کوچکترین انحرافی از جاده وفاداری پیدا کند، به هنگام مواجه شدن با کارفرما یا رئیس همسر خویش درست از همان لبخند و ظرافتی استفاده می کنند که روز اول برای آب کردن دل پسر مورد علاقه خود به کار برده بود. او با شرم و جذابیتی که دارد، در بین دوستان و همکاران برای شوهر خویش دوست یابی می کند و می کوشد که با ایجاد یک روابط عمومی گرم و دلچسب راه موفقیت شوهر خود را هموار سازد. اوعشق خود را نسبت به شما عملا به اثبات می رساند. و در ناز و نوازش هرگز کوتاهی نخواهد کرد. زبان نرم او و جملات به جا و زیبای او هر دل سنگی را نرم می کند.

داشتن یک چنین همسری مترادف است با داشتن یک خانه بسیار جالب و مرتب. در تزئین منزل از رنگ های شاد استفاده می کند و در ترکیب آنها چنان استادی از خود نشان می دهد که گویی یک نقاش است. مبل ها و اثاثیه منزل او نیز در نوع خود بسیار زیبا خواهند بود. تابلوهایی که به دیوارها آویزان می شوند، نه تنها از روی سانتیمتر، بلکه از روی میلیمتر نصب می گردند. غذای شما و بچه ها در اغلب موارد سر ساعت سرو می شود و تنوع لازم در طبخ آن ها به دقت مراعات خواهد شد.

علاوه بر اینها، زن متولد مهر، غذا را با انواع گل ها و گلدانها و سایر لوازم تزئینی می آراید و در عین حال از ترتیب دادن گهگاه یک شام دو نفره در زیر نور شمع غافل نمی ماند. برای زن متولد مهر، خانه داری یک شغل تمام وقت و برای تمام عمر محسوب می گردد. شغلی که بر خود فرض لازم و واجب می داند در آن به حد کمال برسد. اما همزیستی او تا وقتی شاعرانه و صمیمانه و نرم و لطیف است که شما نیز احترامات مقابله اش را حفظ کنید و جانب عدل و انصاف را نگه دارید. پناه به خدا اگر بخواهید نقش فرمانده و آمر برای او بازی کنید و هی راه بروید و ایراد بگیرید و دستورات بی سر و ته صادر کنید و از همسر خود بخواهید که مثل یک کنیز از فرامین و هوس های شما اطاعت و فرمانبرداری کند و از ترس خشم سرور خویش جرأت نکند جز بله چیز دیگری بگوید. اگر خدای نکرده از زمره این قبیل شوهران باشید که او با یک نقشه بسیار زیرکانه شما را از تحت فرماندهی به زیر می کشد و زندگی با حقوق مساوی را در کنار شما آغاز می کند و شما یک وقت چشم باز می کنید و می بینید که از پشت بام عدم مساوات کم کم پایین آمده اید و نه تنها با او سر یک سفره نشسته و هم تراز او شده اید، بلکه چه بسا که رتق و فتق امور را نیز هرگز بدون صلاحدید او انجام نمی دهید. آن دست آهنین با دستکش های مخملی که گفتم یادتان هست؟ زن مهر ماه از این دست پولادین مخمل پوش به موقع و با تدبیر استفاده می کند و بدون جنگ و کشمکش و جنجال، عدم تعادل ها را از میان بر می دارد. این زن تنها مخلوقی است که از فولادی به نرمی موم ساخته شده است و مشابه آن به طور حتم در هیچ یک از ماههای دیگر سال دیده نمی شود.

قدرت بی مثال او در برطرف ساختن عصبانیت ها و ناراحتی های شما ممکن است موجب ایجاد این فکر در شما بشود که او موجودی ضعیف و بیش از اندازه صلح جوست و در مقابله با رویدادهای ناگهانی به کلی درمانده می شود. بگذارید از همین الان بگویم که اگر چنین می اندیشید، سخت در اشتباه هستید. باطن زن مهر ماه از فولاد ساخته شده است و اگر ملاحظه می کنید که این چنین نرم و ملایم و ظریف است، به این علت است که از جنگ و جدال بیزار است، و اگر چه خودش گاهی در مظان این اتهام قرار می گیرد که جنگ افروز است ولی اگر خوب دفت کنید،‌ متوجه می شوید که در پشت این ظاهر ملایم اراده ای قوی و روحی مقاوم و دلیر پنهان است و در بحرانی ترین و سخت ترین لحظات کشتی خانواده را روی امواج متلاطم دریا استوار نگه می دارد و قدرت مبارزه ای شگرف از خود نشان می دهد.

پس از مدتی زندگی با یک زن متولد مهر متوجه می شوید که خیلی بیش از حد تصور به کمک های او، مخصوصا به هنگام گرفتاری نیازمند هستید. دستپاچه نشوید و فورا نگویید من با یک چنین زنی ازدواج نمی کنم چون نمی خواهم محتاج زنی باشم، زن ظرفیت این جور چیزها را ندارد و در زندگی مرتب سرکوفت کمک های خود را به من خواهد زد. یک چنین فکری مطلقا اشتباه است زیرا تنها چیز مهمی که او در زندگی از شما انتظار دارد، داشتن انصاف و مهربانی و رعایت مسئولیت ها و وظایف همسری است. عجیب آن که خود نیز مسئولیت های فراوانی را به عهده می گیرد. این زن نه تنها خرید و تهیه غذا و مرتب نگاه داشتن منزل و لباسشویی و اتو را شخصا عهده دار می گردد، بلکه چه بسا رسیدگی به گل های باغچه و آب دادن آنها را نیز به این مسئولیت ها بیافزاید.

مادر شدن زن متولد مهر :

زن متولد برج تراز به کودکان خوب می رسد و از نثار عشق خود به ایشان ذره ای مضایقه ندارد، اما از نظر میزان عشق و علاقه آنها را خیلی خیلی بعد از شما قرار می دهد. بچه ها قسمت های وسیعی از قلب او را اشغال می کنند اما هرگز موفق به رخنه به آن گوشه دنج و اختصاصی که متعلق به شماست، نخواهند شد.

یک چنین مادری به کودکان خود لباس های بسیار جالب و زیبا می پوشاند و شما آنها را همیشه در کمال نظافت می بینید. مادر متولد مهر معمولا خیلی مهربان است اما سهل انگار نیست و در صورت لزوم خیلی هم جدی و سخت گیر است. روان شناسان معتقدند او فقط به این دلیل بچه دار می شود که بتواند موجبات نشاط بیشتر شوهرش را در منزل فراهم بیاورد.

یکی از اولین جملاتی که او به بچه های خود یاد می دهد این است که: خدایا پدر ما را سالم نگاه دار. او هرگز این امکان را به کودکان خود نمی دهد که احترام پدر را نگاه ندارند، و در عین حال آغوش او همیشه پناهگاه بسیار مطمئنی برای کودکانی است که بیش از حد لزوم مورد تنبیه و توبیخ پدر قرار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *