مقالات

تزیین منزل با تابلو طلا + چند نکته برای انتخاب قاب طلا

اصول تزیین منزل با تابلو طلا + چند نکته برای انتخاب قاب طلا

تا به حال به تابلوهای طلا که با طراحی خاص و زیبا ساخته شده‌اند، نگاه کرده‌اید؟ زیبایی این تابلوها در ظرافتی است که برای ساخت آن‌ها به کار رفته است. به طوری که اگر با دقت به ساختار تابلوها نگاه کنید، از زیبایی و ظرافت به کار رفته در آنها شگفت‌زده می‌شوید. حالا تصور کنید که تابلوهای جذاب را به عنوان یک تابلو طلا دکوراتیو در منزل خودتان قرار دهید. تزیین منزل با تابلو طلا زیبایی فوق‌العاده‌ای به خانه شما می‌دهد. پس اگر برای شما مهم است که یک خانه زیبا، خاص و در عین حال لاکچری داشته باشید، با ما همراه باشید تا بگوییم چه نوع تابلویی برای چه نوع فضایی مناسب‎تر می‌باشد.

اصول تزیین منزل با تابلو طلا

تابلو فانتزی طلا که با ورق طلای 24 عیار ساخته می‌شود، می‌تواند زیبایی فوق العاده‌ای داشته باشند. تابلو شعر، تابلوهای مذهبی و تابلوهای ایرانی از جمله تابلوهای محبوب برای تزیین اتاق محسوب می‌شوند. اگر دوست دارید تزیین منزل با تابلو طلا را انجام دهید، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

اولین نکته مربوط به محل قرارگیری تابلو در منزل است. اینکه قرار است تابلو را در اتاق پذیرایی قرار دهید یا اتاق خواب، باعث ایجاد تفاوت‌های زیادی در انتخاب این تابلوها می‌شود. همچنین، در هنگام انتخاب تابلو طلا، باید به سبک دکوراسیون منزل نیز توجه داشت. چون هر تابلویی ظاهر خاص خودش را دارد و نمی‌توان آن‌ها را برای هر نوع دکوراسیونی مورد استفاده قرار داد.

 

اصول تزیین منزل با تابلو طلا

 

تابلو طلا مناسب سبک دکوراسیون مدرن

سبک دکوراسیون مدرن یکی از سبک‌های محبوب برای طراحی داخلی است. برای تزیین خانه با تابلو طلا، باید به سبک دکوراسیون آن نیز توجه شود. وقتی که سبک دکوراسیون خانه مدرن انتخاب شده باشد، همه بخش‌های خانه دارای نظم خاصی هستند. به طوری که همه وسایل در جای خودشان قرار گرفته‌اند و هیچ وسیله اضافه‌ای روی دیوار، زمین و … وجود ندارد. این موضوع کمی انتخاب تابلو مناسب برای تزیین خانه با سبک مدرن را پیچیده می‌کند.

تابلو طلا مناسب سبک دکوراسیون مدرن، تابلویی است که دارای ظاهر ساده و سایز کوچکی باشد. تابلوهایی که سایز بزرگی دارند و تمامی دیوار را می‌پوشانند، نمی‌توانند برای این سبک دکوراسیون گزینه خوبی باشند. به کار رفتن رنگ‌های خنثی مانند رنگ سفید در تابلوهای مدرن، گزینه بهتری است. تابلو شعر یکی از بهترین تابلوهای طلایی است که می‌توانید برای تزیین خانه با سبک دکوراسیون مدرن از آن استفاده کنید.

تابلو طلا مناسب سبک دکوراسیون کلاسیک

سبک دکوراسیون کلاسیک، یک سبک قدیمی تر و پیچیده تر است. به کار رفتن رنگ‌های سنگین مانند رنگ کرمی، رنگ قهوه‌ای و زرشکی در سبک دکوراسیون کلاسیک باعث شده تا ظاهر خانه‌های طراحی شده با این سبک خاص تر باشد. در یک کلام، سبک دکوراسیون کلاسیک یک سبک پیچیده و خاص به همراه طرح‌های فاخر است.

انتخاب تابلو طلا مناسب برای سبک دکوراسیون کلاسیک به شما این امکان را می‌دهد تا زیبایی دکوراسیون خانه خود را چندین برابر کنید. برای تزیین خانه با تابلو طلا، کافیست که تابلوهایی را انتخاب کنید که سایز بزرگ‎تری دارند و در آن‌ها رنگ‌های خنثی و تیره به کار رفته‌اند. تابلو ایرانی باستانی و تابلوهای شعر با فریم چوبی و پس زمینه مشکی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سبک دکوراسیون کلاسیک محسوب می‌شوند.

 

تزیین خانه با تابلو طلا

 

چه تابلویی برای اتاق خواب مناسب است؟

فارغ از اینکه خانه شما دارای چه سبک دکوراسیونی است، مهم است که در هنگام خرید و انتخاب تابلو طلا به این توجه داشته باشید که قرار است قاب طلا را در چه جایی مورد استفاده قرار دهید. اتاق خواب یکی از بهترین مکان‌ها برای نصب این تابلوها است. اگر دوست دارید در اتاق خواب خودتان از تابلو ساخته شده با ورق طلای 24 عیار استفاده کنید، بهتر است که به سراغ تابلو شعر یا تابلو فانتزی بروید.

تابلوهای شعر عاشقانه برای تزیین اتاق با تابلو طلا گزینه خوبی محسوب می‌شوند. به خصوص اگر قرار باشد در اتاق خواب خودتان و همسرتان از این تابلوها استفاده کنید. می‌توانید شعر دلخواه خودتان که عاشقانه نیز هست را انتخاب کنید و تابلوی آن را در بالای تخت یا هر جای دیگری نصب کنید.

تابلو فانتزی ساخته شده با ورق طلا نیز می‌تواند برای تزیین اتاق خواب‌های دختران و پسران جوان گزینه خوبی محسوب شوند. البته انتخاب طرح و مدل تابلو به منظور تکمیل دکوراسیون اتاق با تابلو طلا، بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد. چون هر کدام از این تابلوها زیبایی خاص خودشان را دارند.

چه تابلویی برای پذیرایی مناسب‎تر است؟

تزیین منزل با تابلو طلا زمانی زیبایی بیشتری پیدا می‌کند که علاوه بر استفاده از تابلوی مناسب در اتاق خواب، از یک تابلوی شیک در سالن پذیرایی نیز استفاده کنید. تزیین اتاق پذیرایی با تابلو طلا باید مطابق با سبک دکوراسیون انجام شود. معمولا تابلوهای شعر که ظاهر جذاب دارند، برای تزیین اتاق پذیرایی گزینه خوبی محسوب می‌شوند. اما بهتر است که ابعاد این تابلوها نسبتا بزرگ باشد تا در سالن پذیرایی بزرگ نمای جذاب‎تری داشته باشد.

برای تزیین اتاق پذیرایی با تابلو طلا می‌توانید از تابلو مذهبی نیز استفاده کنید. تابلوهایی که شعرهای مذهبی یا آیه‌های قرآنی دارند، می‌توانند برای ایجاد آرامش در سالن پذیرایی شما گزینه خوبی محسوب شوند. البته انتخاب هر کدام از این تابلوها بستگی به سلیقه شما دارد. چون هر کدام می‌توانند زیبایی خاصی به سالن پذیرایی شما بدهند.

 

تزیین اتاق پذیرایی با تابلو طلا

 

گروه هنری دانژه؛ ارائه دهنده انواع تابلوهای لاکچری برای دکوراسیون خانه

گروه هنری دانژه یکی از تولید کنندگان انواع تابلو طلا با ورق طلای 24 عیار است که توانسته تابلوهای بسیار متنوعی را به شما عزیزان ارائه کند. تابلوهای دانژه هم از کیفیت بالایی برخوردارند، هم ظاهر فوق العاده جذابی را از آن خود کرده‌اند. کافیست که یکی از این تابلوهای جذاب را بخرید و برای تزیین منزل خودتان استفاده کنید.

تزیین منزل با تابلو طلا به راحتی امکان پذیر نیست. چون باید به یک سری اصول توجه داشته باشید تا ظاهر منزل خودتان را زیباتر کنید. در این مقاله نکاتی را برای تزیین خانه با تابلو طلا به شما یادآوری کردیم. با رعایت این نکات، قطعا می‌توانید زیبایی خانه خود را چندین برابر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *