مقالات

معرفی 7 مدل از زیباترین انگشتر مردانه طلا

معرفی 7 مدل از زیباترین انگشتر مردانه طلا

اغلب آقایان به جهت ویژگی های شخصیتی خود همواره به دنبال زیباترین انگشتر مردانه طلا هستند. اصولا انگشتر مردانه طلا جزو جذاب ترین زیورآلاتی است که همگان علاقه خاصی به آن دارند. می‌توان گفت استفاده از انگشتر طلا یک قدمت چندین هزار ساله دارد و از لحاظ آمار بکارگیری در قیاس با سایر محصولات در جایگاه اول است. طرح‌ها و مدل های بسیار متنوع و جذابی از این محصول طراحی و ساخته شده است که برای هر دو گروه بانوان و آقایان می‌باشد.

از جمله مدل های جدید این زیور آلات مردانه می‌توان به نمونه های ساخته شده با ورق طلای خالص یا 24 عیار اشاره کرد. این محصول از لحاظ جنس بدنه کاملاً از استیل است. اما قسمت طرح رویه آن با متریال طلا کار شده است. در این مقاله قصد داریم 7 مدل از طرح های زیبای انگشتر مردانه را معرفی کنیم تا ضمن آگاهی از مشخصات هر کدام یک انتخاب هوشمندانه را داشته باشیم.

1- زیباترین انگشتر مردانه طلا با طرح ماه تولد

بسیاری از افراد به دلیل علاقه خاصی که به سمبل ماه تولد خود دارند همواره می‌خواهند آن را در قالب یک طرح زیبا بر روی زیورآلات خود داشته باشند. ایده پردازی جدید و حک کردن طرح‌ها و المان های مختلف بر روی انگشترها یک تکنیک بسیار جالب محسوب می‌شود. زیرا شما اشکال هندسی که علاقه خاصی به آن دارید همیشه ر مقابل دیدگان شما هستند.

سمبل های ماه تولد تنوع بالایی دارند و برای تمام 12 ماه سال ساخته شدند. این طرح‌ها با استفاده از ورقه های طلا 24 عیار روی انگشتر قرار می‌گیرند. بنابراین کاملا بدیهی است که پس از تکمیل و تولید محصول یک نمونه از زیباترین انگشتر مردانه طلا را همراه خود داشته باشید.

 

زیباترین انگشتر مردانه طلا با طرح ماه تولد

 

2- انگشتر زیبای مردانه طلا با طرح آرتمیس

طرح آرتمیس جزو المان های بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود. این مدل از زیباترین انگشتر مردانه طلا، برای افرادی که به دنبال جلوه گری تیپ و ظاهر خاص خود هستند مناسب است. اگر به طرح رویه انگشتر نگاه کنید یک سکان دریایی با ظرافت ساختاری بالا را می‌بینید که طراحان جزئیات زیادی را برای ساخت آن مد نظر قرار دادند.

طرح آرتمیس با ضخامت کنترل شده از ورق طلا بر روی بستر استیل انگشترها قرار گرفتند. در صورت استفاده صحیح و مراقبت مناسب می‌توانید برای همیشه از زیبایی شگفت انگیز این نوع از انگشتر مردانه طلا خاص لذت ببرید.

 

انگشتر زیبای مردانه طلا با طرح آرتمیس

 

3- طرح اهریمن بر روی زیباترین انگشتر مردانه طلا

این مدل از زیباترین انگشتر مردانه طلا برای افراد خاص پسند بسیار مناسب می‌باشد. ورق طلای خالص همراه با حکاکی های بسیار ظریف و خوش نقش یک محصول فوق العاده شگفت انگیز را خلق کرده است. به جهت حفاظت فیزیکی برای طرح ورق طلا معمولاً آنها را پس از نصب بر روی بدنه انگشتر استیل با رزین پلیمری پوشش می‌دهند. دقیقاً همین مواد رزینی براق باعث حفاظت طرح ورق طلا می‌شوند. از طرفی میزان جلوه گری و زیبایی آن‌ها را نیز بیشتر می‌کند.

 

طرح اهریمن بر روی زیباترین انگشتر مردانه طلا

 

4- انگشتر طلا با نماد خدا

بسیاری از افرادی که تعصب و اعتقاد فوق العاده عمیقی به آفرینش هستی دارند سعی می‌کنند زیورآلاتی را تهیه کنند که دارای نام خدا باشند. حتی زیباترین انگشتر مردانه طلا نیز از این قاعده مستثنا نیست. به نوعی حک کردن نام خدا باعث تکمیل جذابیت آن می‌شود. از طرفی از لحاظ روحی نیز می‌تواند یک قدرت منحصر به فردی را برای فرد به وجود آورد.

طرح خدا نه تنها بر روی انگشترها بلکه بر روی دیگر زیورآلات نیز قابل حک شدن هستند. شما می‌توانید نام خدا را با یک هنر خطاطی زیبا و خاص بر روی این مدل انگشتر مردانه طلا زیبا ببینید.

 

انگشتر طلا با نماد خدا

 

5- نماد تاج بر روی زیباترین انگشتر مردانه طلا

تاج پادشاه برای اغلب افراد نماد قدرت، اعتماد و آینده روشن است. به همین دلیل دوست دارند این نماد بی نظیر را بر روی انگشتر مردانه طلای خود ببینند. طرح تاج جزئیات بسیار زیادی دارد که توسط ماهرترین استادکاران حوزه ساخت زیورآلات شکل دهی شده است.

بنابراین تمام بخش های آن با یکدیگر هماهنگ و با نظم بالایی ساخته شدند. رنگ روشن و طلایی طرح ورق طلا روی بستر مشکی انگشترهای استیل زیبایی محصول را چند برابر می‌کند. این تکنیک هوشمندانه برای اغلب زیورآلات به کار گرفته می‌شود تا محصولات یک ظاهر متفاوت و خیره کننده ای را داشته باشند.

 

نماد تاج بر روی زیباترین انگشتر مردانه طلا

 

6- انگشتر طلا با طرح شیر شاه

طرح شیر شاه بر روی زیباترین انگشتر مردانه طلا پیامدهای بسیار زیادی دارد. می‌تواند نشانه روحیه جنگندگی و شوق به پیشرفت در زندگی باشد. همچنین نشان دهنده استقامت، قدرت و شکست ناپذیری در فرد است. افرادی که به دنبال این طرح از انگشتر طلا هستند قطعاً نشانه های از پیامد های مذکور را در خود می‌بینند. لذا این نوع زیورآلات کاملاً زیبنده آنها خواهد بود.

تمام سعی و تلاش طراحان و سازندگان این است که با قرار دادن نقش و نگار های بسیار ظریف باعث زیبایی چندین برابری محصول نهایی شوند. بنابراین شما می‌توانید این انگشترها را در هر موقعیتی مانند مجالس، مهمانی‌ها و حتی استفاده روزمره همراه خود داشته باشید.

 

انگشتر طلا با طرح شیر شاه

 

7- انگشتر طلا در طرح فروهر

اشخاصی که علاقه بسیار زیادی به قدمت چندین هزار ساله ایرانیان و دوران هخامنشی دارند قطعاً نام فروهر را می‌شناسند. این نماد پادشاهی یک پیکر بالدار است که بنابر نظر اغلب کارشناسان و باستان شناسان به نام اهورامزدا نیز شناخته می‌شود. قرار دادن این طرح شگفت انگیز بر روی زیباترین انگشتر مردانه طلا باعث تکمیل نمای ظاهری آن خواهد شد.

نماد فروهر با ظرافت و نقش و نگارهای ریز و خوش نقش طراحی شده اند تا از این طریق کاربران آن لذت کافی را در استفاده داشته باشند. هر کدام از این طرح های زیبا اگرچه شکل هندسی ساده دارند اما در بطن خود دریایی از معنا و مفهوم را گنجاندند. افرادی که اطلاعات کامل در مورد طرح های خاص باستانی دارند به خوبی ارزش آنها را می‌شناسند.

 

انگشتر طلا در طرح فروهر

 

خرید زیباترین انگشتر مردانه طلا از گروه هنری دانژه

اگر به دنبال خرید زیورآلات طلا در نمونه های مختلف هستید گروه هنری دانژه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این فروشگاه به صورت اختصاصی نیز در حوزه تولید این محصولات فعالیت می‌کند. بنابراین شما مستقیماً با یک مرکز تولیدی در ارتباط هستید. علاوه بر طرحهای موجود می‌توانید نمونه های سفارشی را نیز درخواست دهید تا در یک مدت زمان مشخص طراحی آنها تکمیل شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سفارش سازی با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *