مقالات

چگونه زیورآلات را با لباس ست کنیم؟ (6 نکته مهم)

چگونه زیورآلات را با لباس ست کنیم؟

تا به حال شده به این موضوع فکر کنید که چگونه می‌توانید زیورآلات خودتان را با لباس‌های مختلف ست کنید؟ ست گوشواره با لباس، ست لباس با انگشتر و یا ست زیورآلات زنانه با انواع لباس‌های رسمی، نیمه رسمی و مجلسی چالش‌های خاص خودش را دارد. برای ست کردن زیورآلات با لباس، می‌بایست در اولین قدم بدانید که چه نوع زیورآلاتی را به چه نوع لباسی ست می‌کنند؟

در ادامه این مقاله قصد داریم 6 نکته مهم برای ست کردن زیورآلات با لباس را به شما توضیح دهیم تا خیالتان از بابت استفاده از زیورآلات به همراه لباس‌های مختلف راحت باشد.

6 نکته مهم برای ست کردن زیورآلات با لباس

ست کردن زیورآلات با لباس شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد. چون احتمالا شما تصور می‌کنید که می‌توانید این زیورآلات شیک و منحصر به فرد را با هر لباسی ست کنید. ولی واقعیت این است که ست کردن زیورآلات زنانه هم چالش‌های خاص خودش را دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ست کردن زیورآلات با لباس‌های مختلف آشنا کنیم. پس اگر به دنبال خرید ست زیورآلات زنانه برای یک لباس خاص هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

1) ست کردن زیورآلات با لباس ساده

لباس‌های ساده در گروه لباس‌های شیکی قرار می‌گیرند که تقریبا همه افراد به آن‌ها علاقه مند هستند. منظور ما از لباس‌های ساده، هر نوع لباسی است که با پارچه‌های ساده طراحی شده باشد. به طور مثال، کت و شلوارهای رنگی، ولی با پارچه یکدست و ساده در گروه این لباس‌ها قرار می‌گیرند.

برای ست کردن زیورآلات زنانه با لباس‌های ساده، کمی باید سراغ زرق و برق بروید. استفاده از زیورآلات لاکچری با سنگ‌های قیمتی و بزرگ می‌تواند روی لباس ساده شما زیبایی فوق العاده‌ای ایجاد کند. ست گردنبند با لباس مجلسی ساده، می‌تواند زیبایی فوق العاده‌ای به لباس مجلسی شما بدهد. به خصوص اگر از گردنبندهایی استفاده کنید که روی لباس شما را می‌پوشانند. می‌توانید از گوشواره، دستبند و انگشتر به عنوان مکمل در کنار گردنبند استفاده کنید.

نحوه ست کردن زیورآلات با لباس مجلسی

2) ست کردن زیورآلات با لباس‌های گل دار و شلوغ

اگر دوست دارید یک لباس گل دار، طرح دار و شلوغ بپوشید، باید با اصول ست کردن زیورآلات زنانه با این لباس‌ها آشنایی داشته باشید. ست کردن زیورآلات با لباس‌های گل دار و شلوغ، کار سختی نیست. فقط کافیست که به سراغ زیورآلات ساده و خاص بروید. اجازه دهید که سادگی زیورآلات در گل‌ها و طرح‌های شلوغ لباس، زیبایی فوق العاده‌ای به استایل شما ببخشند.

ست کردن زیورآلات با لباس‌های گل دار و شلوغ، به شما این امکان را می‌دهد تا هم استایل شیک و خاصی داشته باشید، هم بتوانید با خیالی راحت از این زیورآلات شیک استفاده کنید. فقط فراموش نکنید که ست‌های شلوغ و پر زرق برق اصلا گزینه خوبی برای ست کردن با این لباس‌ها نیستند.

3) ست کردن لباس‌های یقه بسته با گردنبند طلا

گردنبند یکی از بهترین زیورآلات زنانه است که با ظاهر خاص و شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی، گردنبندها با لباس‌های یقه باز زیبایی بیشتری پیدا می‌کنند. به خصوص اگر پوست شما جلوه و درخشش فوق العاده‌ای داشته باشد، می‌توانید با ست کردن لباس‌های یقه باز با گردنبند طلا زنانه، زیبایی استایل خودتان را چندین برابر کنید.

ولی ممکن است اقدام به خرید یک لباس یقه بسته و یا یقه اسکی کرده باشید. این لباس‌ها نیز با انواع زیورآلات ست می‌شوند. بهتر است که از گردنبندهای بلند که تا زیر سینه‌های شما کشیده می‌شوند، استفاده کنید. گوشواره‌های میخی می‌توانند برای ست شدن با این لباس‌ها گزینه بسیار بهتری نسبت به گوشواره‌های آویزی تبدیل شوند.

ست کردن لباس‌های رسمی و نیمه رسمی با زیورآلات زنانه

4) ست کردن لباس مجلسی با گردنبند

برای ست کردن لباس مجلسی با گردنبند طلای زنانه، باید در ابتدا نوع لباس مجلسی و ظاهر آن را مشخص کنید. اگر پارچه لباس، ساده است باید از زیورآلات خاص، لوکس و بزرگ استفاده کنید. ولی اگر ظاهر پارچه کار شده است و به صورت طرح دار تولید شده، می‌توانید آن را با گردنبندهای ساده تر ست کنید.

5) ست کردن لباس نیمه رسمی با زیورآلات زنانه

نحوه ست کردن زیورآلات با لباس‌های نیمه رسمی زنانه کار ساده‌ای نیست. البته باید توجه داشته باشید که لباس‌های نیمه رسمی می‌توانند با هر نوع زیورآلاتی ست شوند. مثلا ست زنانه بهار، یکی از انواع ست‌های زیورآلات طلایی است که می‌توانید برای ست کردن با لباس‌های نیمه رسمی مورد استفاده قرار دهید. بهتر است که برای ست کردن زیورآلات نیمه رسمی، کمی خلاقیت به خرج دهید و به دنبال زیورآلات مدرن باشید.

6) نحوه ست کردن زیورآلات زنانه با لباس‌های دوستانه و غیر رسمی

دست شما برای ست کردن زیورآلات با لباس‌های زنانه باز است. می‌توانید انواع لباس‌های دوستانه و غیر رسمی خودتان را با زیورآلات زنانه ست کنید و از آن‌ها لذت ببرید. ست زنانه فروردین مانند ست زنانه بهار، برای لباس‌های دوستانه و غیر رسمی مانند تی شرت، شومیزهای ساده و اسپرت و … گزینه خوبی هستند. می‌توانید از گوشواره‌های میخی برای ست کردن با این لباس‌ها استفاده کنید.

البته ست لباس با انگشتر برای لباس‌های دوستانه و غیر رسمی، باید به گونه‌ای باشد که شاهد انگشترهای ساده در دست خودتان باشید. یعنی از انگشترهای بزرگ و پر زرق و برق برای لباس‌های دوستانه و غیر رسمی خودتان استفاده کنید.

نحوه ست کردن زیورآلات با لباس

گروه هنری دانژه و خلاقیتی باورنکردنی برای تولید محصولات با ورق طلای 24 عیار

گروه هنری دانژه برای اولین بار کار خود را با هدف تولید محصولات مختلف با ورق طلای 24 عیار آغاز کرد. تا به امروز نیز محصولات بسیار متنوعی از سوی این گروه هنری تولید شده‌اند که هر کدام زیبایی فوق العاده‌ای دارند. این گروه هنری دارای انواع ست زیورآلات مردانه، ست زیورآلات زنانه و ست زیورآلات بچگانه با قیمت مناسب است. خلاقیت چاشنی کار تولید تمامی این محصولات است تا بتوانید از زیبایی این ست‌ها نهایت لذت را ببرید.

سخن آخر

در این مقاله در مورد نحوه ست کردن زیورآلات با لباس صحبت کردیم. با توجه به 6 نکته ذکر شده در این مقاله، می‌توانید خیلی راحت تر زیورآلات طلای خودتان را با لباس‌های مختلف ست کنید. فقط کافیست که انواع زیورآلات تولید شده با ورق طلای 24 عیار را با قیمت مناسب از گروه هنری دانژه بخرید و از خلاقیت خودتان در ست کردن آن‌ها با لباس‌های مختلف استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *