مقالات

چرا باید هدایای تبلیغاتی سازمانی تهیه کنیم؟

چرا باید هدایای تبلیغاتی سازمانی تهیه کنیم؟

تا به حال شده به این موضوع فکر کنید که چه لزومی برای خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی وجود دارد؟ آیا اصلا نیاز است که هزینه زیادی را برای خرید لوح تقدیر و یا تابلو سازمانی صرف کنیم؟ اهمیت خرید هدایای تبلیغاتی و تقدیم آن‌ها به کارمندان و مشتریان یک برند آنقدر زیاد است که اگر به آن توجه نداشته باشید، قطعا در کسب و کار خودتان بازنده‌اید؛ اما اگر باز هم برای خرید هدیه سازمانی دلیل می‌خواهید، با ما همراه باشید تا اهمیت این موضوع را بیشتر به شما شرح دهیم.

هدایای تبلیغاتی سازمانی چه اهمیتی در کسب و کارها دارند؟

همه ما تا حدی قادر به درک این موضوع هستیم که تبلیغات تاثیر زیادی روی رشد کسب و کارهای مختلف دارند. با این حال با وجود روش‌های متنوع برای تبلیغات در سازمان‌ها و کسب و کارها، چرا باید به دنبال خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی باشیم؟ در ابتدا اجازه دهید تا خیالتان را راحت کنیم که شما با هر روشی که تبلیغات کسب و کارتان را انجام دهید، سود کرده‌اید؛ اما تهیه گیفت تبلیغاتی، یک روش عالی برای تبلیغ کسب و کارتان است.

از زمانی که همه کسب و کارها به خرید هدایای تبلیغاتی متنوع مانند تابلو مذهبی، خودکار و سررسید روی آورده‌اند، دیگر اگر یک کسب و کاری از این روش تبلیغات استفاده نکند، از ذهن و دید مردم دور می‌شود. از طرفی هدایای تبلیغاتی، یک تبلیغ ملموس و قابل لمس برای مشتریان شما هستند که همواره به آن‌ها نام برند شما را یادآوری می‌کنند.

 

هدایای تبلیغاتی سازمانی چه اهمیتی در کسب و کارها دارند؟

 

چرا هدیه تبلیغاتی بخریم؟

دلایل زیادی وجود دارند که اثبات می‌کنند خرید هدایای سازمانی تبلیغاتی می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. اگر هنوز برای خرید این هدایا ترغیب نشده‌اید، بهتر است که با ما همراه باشید تا مزایای خرید هدایای تبلیغاتی را به شما شرح دهیم.

1. هویت فیزیکی برند شما

یک هدیه تبلیغاتی، می‌تواند هویت فیزیکی برند شما باشد. تبلیغات در فضای مجازی به اندازه هدایای سازمانی قابل لمس نیستند و نمی‌توانند یادآور برند شما باشند. تصور کنید که یک پیامک تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال می‌کنید. بسیاری از آن‌ها آنقدر دغدغه دارند که یا آن پیامک را مشاهده نمی‌کنند یا اینکه پس از مشاهده پیامک محتوای آن را خیلی زود فراموش می‌کنند؛ ولی برای هدیه تبلیغاتی این چنین نیست.

هدایای تبلیغاتی سازمانی، دارای نام برند و نحوه ارتباط با برند شما هستند. وقتی مشتریان هر بار از آن‌ها استفاده می‌کنند، برند شما را به خاطر می‌آورند و برای خرید و یا دریافت خدمات از کسب و کارها ترغیب می‌شوند. این تاثیر هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارتان است.

 

چرا هدیه تبلیغاتی بخریم؟

 

2. جایگزینی عالی برای کارت ویزیت برند

کارت ویزیت‌ها شامل یک سری اطلاعات مهم مانند آدرس، شماره تلفن و نام برند شما هستند؛ اما همه ما باید قبول کنیم که اکثر کارت ویزیت‌ها یا دور انداخته می‌شوند یا در حال خاک خوردن در گوشه‌ای از خانه هستند. چون عملا هیچ کاربرد خاصی برای یک فرد ندارند.

هدایای سازمانی تبلیغاتی می‌توانند شامل آدرس، شماره تلفن و نام برند شما باشند؛ اما به دلیل پرکاربرد بودن، به دست فراموشی سپرده نمی‌شوند و مدام توسط مشتریان شما مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید یک جایگزین عالی برای کارت ویزیت داشته باشید، توصیه می‌کنیم که این هدایا را انتخاب کنید.

3. ایجاد وفاداری میان مشتریان

تصور کنید که به پاس خرید مشتریان، به آن‌ها یک تابلو طلا و یا هدیه تبلیغاتی کوچک داده‌اید، به نظرتان مشتریان شما چه احساسی پیدا می‌کنند؟ ما مردم ایران مردمی مهربان هستیم که همواره دوست داریم از سوی دیگران ستایش و حمایت شویم. برای ایجاد وفاداری میان مشتریان، هیچ چیزی بهتر از این نیست که به آن‌ها نشان دهید چقدر برای شما مهم هستند. برای این کار نیز می‌توانید از هدایای سازمانی استفاده کنید.

مشتریان با گرفتن یک هدیه کوچک از سوی شما، متوجه می‌شوند که کسب و کارتان اهمیت زیادی به مشتریان می‌دهد. پس آن‌ها تلاش می‌کنند که خریدهای بعدی خودشان را نیز از طریق فروشگاه و کسب و کار شما انجام دهند تا بتوانند دوباره از سوی شما مورد ستایش قرار گیرند. وفاداری که میان مشتریان ایجاد می‌شود، می‌تواند باعث ایجاد تبلیغات غیر مستقیم نیز شود. چون مشتریان تلاش می‌کنند که کسب و کارتان را به دیگران نیز معرفی کنند.

4. ایجاد انگیزه میان کارمندان

هدایای تبلیغاتی سازمانی، قرار نیست که فقط میان مشتریان و مخاطبین برندهای مختلف توزیع شوند. گاهی بهتر است که به پاس قدردانی از کارمندان، به آن‌ها هدیه بدهید. به طور مثال، یک لوح تقدیر می‌تواند برای کارمندان ارزش بسیار زیادی داشته باشد و آن‌ها را برای کار کردن بهتر آماده کند.

انگیزه‌ای که با دادن هدایای سازمانی به کارمندان ایجاد می‌شود، به نفع کسب و کار شماست. فقط کافیست که به علایق کارمندان خودتان توجه داشته باشید و برای مناسبت‌های مختلف مانند شب یلدا، عید نوروز و … برای آن‌ها گیفت سازمانی مناسب تهیه نمایید.

5. معرفی محصولات به صورت غیر مستقیم

هدایای تبلیغاتی سازمانی، می‌توانند یک ارتباط مثبت بین مشتری و کسب و کار ایجاد کند. تصور کنید که یک کسب و کار اینترنتی دارید و می‌خواهید که محصولات خود را به دیگران نیز معرفی کنید. هیچ راهی بهتر از این نیست که این محصولات را به مدیران پیج‌های اینستاگرامی ارسال کنید و منتظر باشید که آن‌ها بدون درخواست شما، محصولاتتان را معرفی کنند.

اگرچه تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند خیلی زود فراموش شود؛ اما نمی‌توان از اثربخشی آن چشم پوشی کرد. با معرفی محصولات توسط چند پیج اینستاگرامی، به مشتریان زیادی دست پیدا خواهید کرد که شاید برای جذب آن‌ها نیاز به تلاش چندین ساله داشتید.

 

خرید هدایای سازمانی تبلیغاتی از سایت دانژه

 

خرید هدایای سازمانی تبلیغاتی از سایت دانژه

انتخاب هدایای سازمانی تبلیغاتی خلاق می‌تواند تاثیر زیادی روی کسب و کار و وفاداری مشتریان شما داشته باشد. گروه هنری دانژه با ارائه محصولات متنوع به شما این امکان را می‌دهد تا هدایایی جذاب و خاص را برای مشتریان خودتان تهیه کنید. محصولات گروه هنری دانژه با ورق طلای 24 عیار ساخته شده‌اند و جنس بسیار مرغوبی دارند.

تنوع در این محصولات نیز بسیار زیاد بوده و شما می‌توانید با سلیقه و بودجه‌ای که دارید یکی از بهترین این هدایا را سفارش دهید. در صورتی که نیاز به خرید سازمانی، سفارش محصولات جدید و یا درج لوگوی برند خودتان را برای هر یک از محصولات دانژه دارید، کافیست که با کارشناسان این گروه هنری در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 8 =