مقالات

پرفروش ترین کادو برای معلم و استاد

پرفروش ترین کادو برای معلم و استاد

معلم‌ها و به طور کلی استادان دانشگاه و مدارس ذوق هنری بالایی دارند. بنابراین اگر یک اثر مرتبط با حوزه هنر را به عنوان یک کادو برای معلم و استاد تهیه کنید قطعاً بهترین اقدام را انجام داده اید. فکر می‌کنید چه نوع هدیه ای می‌تواند باعث سورپرایز شدن معلم شما شود؟ در میان تمام محصولات موجود کدام یک خوشحالیه استادان شما را به همراه دارد؟

اگرچه گزینه های زیادی را پیش رو دارید. اما ما به شما خرید تابلو ورق طلا را پیشنهاد می‌کنیم. برای این موضوع دلایل زیادی داریم که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. پس به ادامه مطلب توجه فرمایید.

کادو برای معلم مرد و زن چه خصوصیاتی را باید داشته باشد؟

اصولاً روحیات متفاوتی بین استادان خانم و آقا وجود دارد. به همین دلیل اگر شما قدری هوشمندانه عمل کنید می‌توانید برای هر یک کادو منحصر به فرد و جذابی را خرید کنید. اگر فکر می‌کنید معلم شما روحیه مذهبی دارد شاید با دیدن تابلو مذهبی به شدت هیجان زده شود. همچنین تابلو شعر نیز می‌تواند جذاب ترین کادو برای معلم زن که روحیات لطیف تری دارند باشد.

همه اینها بستگی به شناخت شما از معلم و استاد خود دارد. در واقع در مدت های طولانی که در کلاس درس بوده اید تا حدودی متوجه علایق استاد خود شده اید. یک هدیه گرانبها زمانی ارزش بالایی دارد که از مرغوب ترین متریال ساخته شده باشد.

در حال حاضر چه چیزی بهتر از طلا می‌تواند بهای یک محصول یا یک کادو برای معلم و استاد را افزایش دهد. بدون شک هیچ نوع هدیه ای قابل رقابت با تابلوهای طلا نیست. شفافیت بالایی که ورق های طلای نشسته بر روی بستر تابلو دارند هر مخاطبی را متحیر خواهد کرد.

در کنار آن فریم‌ها یا قاب های چوبی، زیبایی آن را چند برابر می‌کند. اشکال، عبارات و المان هایی که با استفاده از ورق طلا در داخل تابلو نقش بستند کاملاً مشخص می‌باشند. بنابراین جزئیات بیشتری را در طرح اصلی شاهد خواهید بود.

 

کادو برای معلم مرد و زن چه خصوصیاتی را باید داشته باشد؟

 

تابلو طلا یک هدیه ارزان برای معلم

زمانی که نام طلا را می‌شنوید ناخودآگاه احساس می‌کنید قیمت بسیار بالا و نجومی را دارد. اما تابلو هایی که ساخته شده از ورق طلا هستند نازلترین قیمت را دارند. پس اگر به دنبال یک تابلو ایرانی طلا به عنوان کادو برای معلم و استاد با خصوصیات مذکور هستید بهترین گزینه را انتخاب کرده اید. نوع ورق هایی که در ساخت تابلو طلا استفاده می‌شود ضخامت کنترل شده دارند.

یعنی طرح اصلی در مجموع وزن پایینی را دارد. به همین دلیل مستقیماً روی قیمت اثر می‌گذارد. جنس ورق‌ها دارای عیار 24 هستند و کاملاً نازک می‌باشند. اما طرح اصلی کامل مشخص است و در کنار آن باعث افزایش قیمت نمی شود. البته هر مخاطبی که به این تابلوی طلا نگاه می‌کند در همان مرحله اول فکر می‌کند که قیمت بالایی دارد.

این موضوع نشان می‌دهد که استادکاران در طراحی و ساخت این محصولات نبوغ و هنر خود را به کار گرفته اند. تفاوتی ندارد که محصول مورد نظر از نوع تابلو ماه تولد یا یک تابلو عارفانه باشند. همه آنها در یک رنج قیمتی مناسب قرار می‌گیرند.

چه طرحی از تابلو را به عنوان کادو برای معلم و استاد انتخاب کنیم؟

اگر توجهی به بخش محصولات و قسمت تابلوهای طلا داشته باشید می‌توانید شمار بالایی از نمونه های مختلف تابلو طلا را ببینید. البته شاید برخی از نمونه های آن مناسب کادو برای معلم و استاد باشند. از جمله آنها می‌توان به تابلو طبیعت، تابلو عارفانه، تابلو ایرانی باستانی، تابلو مناسبتی اشاره کرد. در ارتباط با مدل هایی که برای مناسبت های خاص طراحی و تولید می‌شوند موارد گوناگونی را می‌توان ذکر کرد. به طور مثال در مناسبت روز معلم شما می‌توانید یک کادو برای استاد دانشگاه خود از میان تابلوهای موجود انتخاب کنید.

ممکن است استاد شما با طرح های طبیعت یا مدل های مذهبی میانه خوبی داشته باشد. پس این وظیفه شماست که به شناسایی علایق استاد و معلم خود بپردازید. در مجموع همه طرح هایی که برای تابلو طلا ساخته شده است همگی در جایگاه خود زیبا و چشم نواز هستند. در نتیجه نمی توان برتری خاصی را میان آنها ذکر کرد. یعنی ما نمی توانیم بگوییم که مدل های ساخته شده برای تابلو شعر بسیار بهتر از تابلوهای ماه تولد است. زیرا هر دو ویژگی های منحصر به فردی دارند و یک پیام خاص را به مخاطب منتقل می‌کنند.

 

چه طرحی از تابلو را به عنوان کادو برای معلم و استاد انتخاب کنیم؟

 

چرا تابلوهای طلا پرطرفدارترین کادو برای معلم و استاد هستند؟

چندین دلیل محکم را می‌توان برای پرفروش بودن و طرفداران بالای این نوع از کادو برای معلم و استاد ذکر کرد. منظور ما منحصراً در مورد تابلوهای طلا است. اولین دلیل مهم زیبایی ظاهری آن است. ورقه های طلا غالبا رنگ های روشن و شفاف را دارند. اما بستر تابلو بیشتر رنگ های تیره و به نسبت تاریکی را دارند. ادغام این دو ویژگی در کنار هم به شکل کاملاً ماهرانه جلوه گری محصول را افزایش می‌دهد.

البته مدل های دیگری از تابلو به گونه ای ساخته شدند که ورق های طلا در یک بستر روشن قرار دارند. آنها نیز در جایگاه خود زیبا هستند. دلیل دوم قیمت این تابلوها است. همه ما می‌خواهیم یک هدیه مناسب استاد دانشگاه را تهیه کنیم. اما قیمت و هزینه نیز برای ما مهم است. قیمت هایی که برای این محصولات در نظر گرفته شده است فوق العاده مقرون به صرفه می‌باشند. لذا شما نباید نگران صرف هزینه باشید. حتی می‌توانید چندین مدل را با هم خریداری کنید. دلیل سوم ظاهر هنری و جدید آن است.

تابلوهایی که با ورقه های طلا ساخته شده اند یک ایده بسیار نو و مبتکرانه هستند. بنابراین همواره مورد توجه مخاطبین قرار می‌گیرند. این دلایل ذکر شده جزو موارد اصلی محسوب می‌شود. اما ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد که بعد از تجربه استفاده از محصولات مشخص خواهد شد.

 

چرا تابلوهای طلا پرطرفدارترین کادو برای معلم و استاد هستند؟

 

خرید کادو برای معلم و استاد از گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه مبتکر ایده های نو در ساخت و تولید شمار بالایی از تابلوهای ورق طلا است. اگر به محصولات موجود در این وب سایت توجه داشته باشید متوجه تفاوت ساختاری و شمایل کلی این تابلوها با دیگر تابلوهای طلای موجود در بازار خواهید شد. این اقلام قطعاً به عنوان بهترین کادو برای معلم و استاد می‌باشند.

هدف اصلی ما کسب رضایت مشتری و ایجاد تجربه خرید موفق و رضایت بخش است. مراحل انتخاب و خرید اینترنتی تمامی محصول‌ها کاملا سهل و آسان است. پس از تکمیل خرید کارشناسان ما پروسه آماده سازی و ارسال را ترتیب خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *