مقالات

هدیه نفیس مذهبی؛ معرفی تابلو طلا به عنوان بهترین کادو

هدیه نفیس مذهبی؛ معرفی تابلو طلا به عنوان بهترین کادو

برخی از افراد به دلیل روحیات مذهبی بالایی که دارند ترجیح میدهند هدایایی که ارائه میدهند یا اینکه دریافت میکنند یک ظاهر و نمای مذهبی و از همه مهم تر زیبایی داشته باشد. یک هدیه نفیس مذهبی بهتر است از یک خاصیت دکوری برخوردار باشد. به این صورت که شما بتوانید آنها را در محل کار، محیط منزل یا هر فضایی در مقابل دیدگان خود قرار دهید و از جلوه گری خاص آن لذت ببرید.

با توجه به تنوع محصولات در این گروه می خواهیم بهترین آنها را معرفی کنیم. محصولی که باعث ارتقای دکوراسیون محیط میشود و از با ارزش ترین عنصر فلزی یعنی طلا ساخته شده است. قطعا کنجکاو هستید که ویژگی های زیادی در مورد این محصول بدانید. پس این مقاله را تا انتها مطالعه فرمائید تا کاملا با جزئیات کالای مورد نظر آشنا شوید.

استفاده از عنصر طلا در ساخت انواع هدیه نفیس مذهبی

گروه های تولیدی مختلف و مراکزی که مسئولیت ساخت چنین آثار هنری را برعهده دارند همواره در تلاش هستند که یک کالای با ارزش و دکوری را تولید کنند. یک هدیه نفیس مذهبی باید سالها مایه خوشحالی فرد مقابل شود. زمانی که شما متوجه می شوید این گونه هدایا دارای عنصر طلا هستند بصورت ناخودآگاه ذهنیت شما نسبت به آن تغییر پیدا می کند و ارزش بالایی برای آن قائل خواهید بود.

در نتیجه سعی می کنید آن را در بهترین موقعیت خانه یا محل کار قرار دهید. پس این تکنیک هوشمندانه که هنرمندان ساخت این محصولات مبنی بر استفاده از طلا در پیش گرفته اند فوق العاده خلاقانه و ایده پردازانه است. به این صورت که اولین تاثیر آن افزایش آمار فروش و تقاضا می باشد. البته عناصر طلا تنها برای ساخت اقلام دکوری یا دیگر محصولات مانند انواع هدیه رسمی یا هدایای تبلیغاتی سازمانی استفاده نمیشوند. بلکه شما میتوانید آنها را در انواع زیورآلات مردانه و زیورآلات زنانه و اکسسوری ها نیز ببینید.

 

استفاده از عنصر طلا در ساخت انواع هدیه نفیس مذهبی

 

تابلو طلا بهترین هدیه نفیس مذهبی

شاید تا به حال نام تابلو طلا را نشنیده باشید چرا که در گذشته تابلوها معمولا به صورت تصویر از کاغذ پارچه های مختلف یا رنگ بودند. اما همانطور که گفته شد گروه های هنری سعی کردند یک ایده مبتکرانه را به خرج دهند. بنابراین نتیجه آن خلق محصولاتی همچون تابلوی طلا و دیگر دکوری های مشابه با چنین ویژگی هایی بود. یک تابلو طلا تشکیل شده از ورق طلا 24 عیار ، فریم های محکم چوب یا pvc است. قطعا ترکیب این دو متریال ساختار مقاوم آنها را حفظ می کند و هم اینکه به زیبایی آن می افزاید.

این تابلوها به قدری زیبا و جذاب هستند که محدودیتی برای استفاده ندارند. یعنی شما می توانید آن را در اتاق خواب، پذیرایی و نقاط مختلف خانه و یا محل کار مانند ادارات، آفیس ها و دیگر ارگان های دفتری مورد استفاده قرار دهید. این در نوع خود امتیاز بسیار ارزنده محسوب میشود. از طرفی ساختار جدید و نوین یا مدرن این تابلوها به عنوان هدیه نفیس مذهبی با توجه به آنکه در گذشته چندان استفاده نمی شدند برای هر فردی تازگی دارد. لذا مخاطبان یک نگرش دیگری به این محصولات خواهند داشت.

عبارت های مذهبی زیبا در تابلوی طلا

طبیعتا این سوال برای دوستداران تابلوهای طلا مذهبی ایجاد میشود که چه المانهایی در این محصولات باعث افزایش بار معنوی یا مذهبی آن ها خواهد شد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که عبارت ها و کلماتی که به عنوان طرح اصلی در این تابلوها استفاده میشود همگی از کلمات و الفاظ مبارک دینی می باشد. به عنوان مثال آیه الکرسی ، وان یکاد، بسم الله و غیره همگی در گروه عبارت های مذهبی قرار دارند.

همه این عبارت ها با استفاده از ورق طلا در بستر تابلو یا این هدیه نفیس مذهبی قرار میگیرند. از طرفی بکارگیری از عنصر طلا برای نگاشتن چنین عبارت های زیبایی ارزش آنها را چندین برابر بیشتر میکند. از طرفی شما با روحیه و انرژی بیشتری آن را در بهترین نقطه یک فضای بسته نصب می کنید. نصب این تابلوها نیز غالبا به شکل دیواری هستند و در سایزبندی های گوناگون تولید میشوند. نمونه های آماده که در این وبسایت مشاهده می کنید تنها بخشی از این محصولات است. بطوریکه اگر به دنبال کالاهای خاص هستید این امکان وجود دارد که مراحل سفارشی سازی را بر اساس نظر، عقیده و سلیقه خود با کارشناسان تولید در میان بگذارید.

 

تابلو طلا بهترین هدیه نفیس مذهبی

 

تنوع بالای تابلوهای مذهبی

تابلوهای مذهبی در یک یا دو طرح محدود ساخته نمیشوند بلکه شما میتوانید از این تابلوها ده ها مورد دیگر نیز ببینید که هرکدام از لحاظ نمای ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند. از طرفی برای ساخت یک تابلو مذهبی با عبارت یکسان چندین نمونه وجود دارد. در همین مدل تابلو طلای آیه الکرسی هم نمونه افقی و هم نمونه عمودی با خط و خطوط های مختلف طراحی و ساخته شده است. علت این کار نیز پاسخگویی به سلایق مختلف میباشد.

در مورد سایر طرح های تابلو مانند تابلوی طبیعت، تابلوی شعر، انواع تابلوهای مناسبتی و غیره نیز همین قاعده صدق میکند. هر چقدر تنوع تابلوی دکوری بیشتر باشد به همان نسبت افراد به راحتی می توانند بر اساس سلیقه خود به انتخاب و خرید بپردازند. هم سایز بزرگ و هم سایز کوچک برای محصولات وجود دارد. لذا در محیط های بسته که مساحت زیادی است شما میتوانید از تابلوهای با سایز بزرگ استفاده کنید. طبیعتا برای اتاق های کوچک نیز هر دوی آنها یعنی تابلوهای سایز کوچک و بزرگ قابل نصب هستند.

بسته بندی شیک و زیبای هدیه نفیس مذهبی از نوع تابلو طلا

به جهت آنکه تابلو مذهبی ابعاد کنترل شده و مناسبی دارد به راحتی قابلیت بسته بندی و کادو پیچ هستند. بنابراین دغدغه اینکه شما امکان کادو کردن هدایا را ندارید کاملا منتفی خواهد بود. چرا که این تابلوها با انواع روشهای زیبای کادو کردن هماهنگ و سازگار می باشند. پس در زمان اعطاء به فرد مقابل فوق العاده شیک و لوکس خواهند بود. قیمت این تابلوها نیز بسیار مقرون به صرفه است و بر اساس خصوصیت و ویژگی هایی که دارند تعیین میشوند. لذا کاربران می توانند حتی چندین نمونه از این تابلوها را به صورت همزمان برای خود و هدیه دادن به دیگران خریداری کنند.

 

بسته بندی شیک و زیبای هدیه نفیس مذهبی از نوع تابلو طلا

 

فروش آنلاین زیباترین هدیه نفیس مذهبی در گروه هنری دانژه

در فروشگاه آنلاین گروه هنری دانژه انواع تابلو مذهبی در طرح ها و مدل های گوناگون طراحی و ساخته شده است. قیمت مقرون به صرفه، استفاده از ورق های طلای 24 عیار، عرضه آنلاین و اینترنتی، کیفیت بالا همگی از مزیت های خرید از این مجموعه می باشد. با توجه به فراهم کردن یک بستر کاملا امن و ایمن همه کاربران با اطمینان خاطر می توانند فرایند انتخاب و پرداخت را انجام دهند تا کارشناسان ما پس از تکمیل کار، کالاها را برای ارسال آماده سازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 6 =